مقالات

نمره های مسی و رونالدو در بازی EA Sports FC

برخی از رتبه‌بندی‌های عجیب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در EA Sports FC 24 به بیرون درز کرده است. ما اینجا هستیم تا در مورد اعتماد کامل به این منبع احتیاط کنیم و دیدگاه واقعی‌تری در مورد اینکه رتبه‌بندی واقعی هر دو GOAT ممکن است ارائه کنیم.

در حال حاضر، اطلاعات تکان دهنده ای در مورد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی منتشر شده است. حتی وب‌سایت‌های معروف نیز قربانی این ترفند جسورانه شده‌اند.

ظاهراً رتبه بندی EA FC 24 برای مسی و رونالدو لو رفته است. با این حال، این تقلبی به حدی باورنکردنی ضعیف است که فقط باعث خنده در دفتر ما می شود.

لو رفتن رتبه‌بندی مسی و رونالدو آمار EA Sports FC 24 را فاش کرد

یک حساب کاربری کاملا بی ربط در توییتر (با کمتر از 200 دنبال کننده) به طور تصادفی دو کارت FUT برای مسی و رونالدو ایجاد کرد. هر دوی آنها کاهش رتبه قابل توجهی داشتند. این باعث شد برخی از وب سایت ها آن کارت ها را منتشر کنند و رتبه بندی ها را به عنوان یک نشت واقعی نشان دهند

سازنده حتی از طراحی کارت قدیمی FIFA 23 استفاده کرده است، که باعث می شود ما در کمال ناباوری سر خود را تکان دهیم. EA FC 24 دارای طراحی کاملا جدید با انیمیشن بسته جدید است.

شما بز فیفا هستید؟ مهارت های خود را در برابر دوستان خود آزمایش کنید

رتبه بندی رونالدو و مسی در EA FC 24

بله، مسی و رونالدو تنزل رتبه دریافت خواهند کرد. این توجیه دارد زیرا هر دو بازیکن دیگر در اوج خود نیستند و به 40 سالگی خود نزدیک می شوند. پیش‌بینی‌های رتبه‌بندی ما نیز می‌گویند که سلطه آنها یک بار برای همیشه پایان یافته است.

با این حال، کاهش رتبه رونالدو از 90 به 83 هیچ معنایی ندارد. حتی اگر فقط لیگ عربستان باشد، این مرد گل های خود را به ثمر رسانده و در مسابقات بین المللی نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

در FIFA 23، کارت طلایی استاندارد این ستاره پرتغالی برای مدتی بسیار مورد تقاضا بود. در اوج سلطه متا لنگتی، CR7’s بازیکنی بود که بیشترین گل را در FUT داشت. کارت FUTTIES جدید او ممکن است در دسترس بازیکنان معمولی نباشد زیرا فقط در بسته است و در بین SBC ها نیست، اما آمار باورنکردنی دریافت کرده است. بنابراین، نگران نباشید: رونالدو یک بار دیگر نسخه درجه یک را در EA FC 24 Ultimate Team دریافت خواهد کرد. وعده!

اما می‌توان انتظار کاهش سرعت بزرگی برای هر دو GOATS داشت. این دو فوق ستاره دیگر جوان‌ترین نیستند و به تدریج سرعت خود را از دست می‌دهند. و سرعت همچنان عامل مهمی برای متا در EA FC 24 خواهد بود.

ما زمان بیشتری را برای نشت بسیار مشکوک صرف نخواهیم کرد. این حساب هیچ ربطی به افشاگری های فیفا نداشته است، بنابراین تعجب آور است که برخی افراد به سادگی این کارت ها و آمار آنها را باور می کنند. در عوض، ما نشستیم و در مورد اینکه رتبه‌بندی مسی و رونالدو واقعاً در EA FC 24 چگونه باشد، بحث کردیم:

پیش بینی امتیاز لیونل مسی در EA FC 24

STATSFIFA 23EA FC 24
Pace8177
Shooting8987
Passing9088
Dribbling9492
Defending3433
Physical6460
OVR9190

مسی در همه ویژگی ها کاهش جزئی را تجربه خواهد کرد. دیدن قهرمانان دوران کودکی که به تدریج به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شوند تا حدودی دردناک است… اما امیدواریم از نظر شوت های استاندارد و از راه دور، او یک سلاح واقعی در EA FC 24 باقی بماند.

پیش بینی رتبه کریستیانو رونالدو در EA FC 24

STATSFIFA 23EA FC 24
Pace8175
Shooting9290
Passing7875
Dribbling8583
Defending3433
Physical7570
OVR9088

ریتینگ رونالدو نیز کاهش خواهد یافت. اما تا زمانی که بتوانیم جشن Siuuu را اجرا کنیم، خوشحالیم! و اگر او روزی به کار با شکوه خود پایان دهد، البته ما دوست داریم که او را در اسرع وقت به عنوان افزودنی به نمادهای جدید FUT ببینیم. البته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *