با تشکر از انتخاب شما

«گیم سنتر گارانتی کردن و پشتیبانی مادام العمر اکانت هارا وظیفه خود میداند، گارانتی تنها در صورتی باطل میشود که کاربر قوانین فروشگاه را رعایت نکند»

۱- اکانت ها به صورت ظرفیت بندی شده دردسترس شما قرار میگیرند و هر کاربر تنها اجازه استفاده از ویژگی های مخصوص به ظرفیت خود را دارد؛
ظرفیت اول و دوم باید پس از ورود اکانت و قراردادن بازی رو حالت دانلود Sign Out کنند و عکس از این قسمت برای پشتیبانی ارسال کنند
همچنین ظرفیت سوم به هیچ عنوان نباید اکانت را اکتیو ( Activate ) کند و پس از نصب اکانت باید عکس از این قسمت برای پشتیبانی ارسال کند.

-جا به جا کردن اکانت بین دو کنسول یا فروش اکانت بدون اطلاع

– درصورتی که سابقه چت مشتری به هر دلیلی پاک شود امکان پشتیبانی و خدمات دادن وجود ندارد ،


۲- مالکیت دائمی اکانت ها برای فروشگاه گیم سنتر میباشد
و فروشگاه برای رفاه حال کاربران و تضمین امنیت آنها هرگونه تغییر در مشخص اکانت توسط کاربر را تخلف محسوب میکند و اکانت خریداری شده به صورت کامل از گارانتی خارج خواهد شد و هیچ مبلغی برای کاربر متخلف عودت داده نخواهد شد.
تغییر در مشخصات اکانت شامل موارد زیر میشود:
-تغییر رمز و یا ایمیل اکانت
-تغییر انلاین ایدی اکانت
-تغییر نام اکانت
-تغییر آواتار اکانت

برگشت وجه

پس از ثبت سفارش امکان عودت وجود ندارد ، مگر با کسر ۵۰ درصد مبلغ سفارش

مبالغ برگشتی طی یک روز الی ۷ روز کاری به حساب مشتریان واریز خواهد شد .


۳- پشتیبانی فروشگاه به صورت هموار آنلاین میباشد
لذا درصورت مشاهده هرمشکل فنی برای اکانت خودسرانه عمل نکنید و با پشتیبانی در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن، ارور مربوطه رفع شود


۴- هرگونه فحاشی به بخش پشتیبانی حساب کاربری مسدود و کلیه خدمات قطع خواهد شد .


۵-بخش فروش مجدد اکانت توسط فروشگاه صورت میگیرد اما در صورتی که کاربر برای اکانت خود مشتری داشته باشد باید به صورت کامل با پشتیبانی هماهنگی ایجاد کند ، در این مورد اگر کاربر خودسرانه عمل کند اکانت از گارانتی خارج میشود.


۶-خریدار یک اکانت تنها قادر به استفاده از اکانت در یک کنسول میباشد
اگر فروشگاه خلاف این روند را مشاهده کند و کاربر یک اکانت را روی بیش از یک کنسول وارد کند گارانتی اکانت را باطل میکند.


۷-تحویل اکانت های پیش خرید زمان مشخصی ندارد(مگر این که فروشگاه تحویل در یک زمان دقیق را به خریدار اعلام کند)
لذا ممکن است تحویل اکانت پیش خرید شده تا روز عرضه طول بکشد و امکان لغو بازی پیش فروش وجود ندارد


۸-زمان تحویل اکانت ها در اکثر مواقع ۱ ساعت الی ۱۲ میباشد، تنها در صورتی که یک بازی دارای تخفیف ویژه شده باشد و یا حجم سفارشات بازی بالا برود، تحویل زمانبر شده و ساعاتی طول میکشد.


۹--قابلیت معاوضه اکانت در فروشگاه گیم سنتر وجود دارد اما تنها در صورتی که اکانت خریداری شده از گیم سنتر باشد.
برای استفاده از قابلیت تعویض اکانت باید اول دو اکانت از فروشگاه خریداری شود، پس از آن یک اکانت برای کاربر تعویض میشود و بعد از آن هر خرید یک تعویض را شامل میشود.


۱۰-با رعایت تمامی قوانین اکانت ها گارانتی خواهند داشت و پشتیبانی ۲۴ ساعته شامل اکانت ها میشود.
به جز در صورت اختلال در اینترنت سراسری کشور یا جنگ گسترده در جهان یا اعمال تحریم ها و اتفاقاتی ناگوار از این قبیل از طرف شرکت مبدا sony