مقالات

تفاوت های EA Sports FC 24 با FIFA 23: ویژگی های جدید بازی چیست؟

این پایان یک دوره است، زیرا EA Sports بالاخره مجوز فیفا را از دست داد. در نتیجه، جانشین EA برای FIFA 23 به جای EA Sports FC 24 نامگذاری خواهد شد. اما به غیر از نام، آیا تغییرات مهم دیگری در حال وقوع است؟

EA تعدادی از ویژگی های جدید را برای EA Sports FC 24 در مقایسه با EA تایید کرده است که در زیر لیست کرده ایم.

خبر خوب این است که از دست دادن نام تجاری فیفا بر مجوز لیگ ها، تیم ها و بازیکنان تأثیر نمی گذارد. EA FC 24 همه لیگ‌های اصلی را شامل لیگ برتر، لالیگا، بوندسلیگا، سری A و غیره خواهد بود. به نظر می رسد تنها تیم بزرگی که غایب است، آث میلان باشد – همه بازیکنان آن همچنان در بازی حضور خواهند داشت، فقط با نام تیم و لباس متفاوت.

بنابراین، انتظار دارید چه تغییراتی را با سوئیچ انتقال از FIFA 23 یا EA Sports FC 24 مشاهده کنید؟ ما تفاوت های اصلی را در زیر برجسته کرده ایم.

انیمیشن های بازیکن واقعی تر

EA فناوری جدید HyperMotionV خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها برای EA Sports FC 24 به کار می‌گیرد. این از داده‌های حجمی بیش از 180 مسابقه فوتبال حرفه‌ای مردان و زنان برای شبیه‌سازی انیمیشن‌های واقعی‌تر برای بازیکنان درون بازی استفاده می‌کند. EA ادعا می کند که 1200 سبک متفاوت اجرا در بازی جدید خود وجود خواهد داشت که به هر بازیکن کمک می کند تا ظاهر و احساسی منحصر به فرد داشته باشد. هالند به عنوان نمونه ارائه شد، زیرا سبک دویدن او در اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان متفاوت است. EA Sports FC 24 می‌تواند با استفاده از داده‌های دنیای واقعی گرفته‌شده از مسابقات فوتبال حرفه‌ای، نحوه دویدن او را بازسازی کند.

موتور فراست بایت تقویت‌شده همچنین باید کمک کند تا بازیکنان درون بازی برای همتایان واقعی خود دقیق‌تر به نظر برسند. EA پیشنهاد می‌کند مدل‌های بازیکنان 10 برابر دقیق‌تر از FIFA 23 هستند، در حالی که پیراهن‌های فوتبال می‌توانند برای جلوه‌های بصری معتبرتر کشیده و موج بزنند.

سبک های بازی

دومین تغییر بزرگ EA Sports FC 24 در مقایسه با FIFA 23، معرفی Playstyles است. اینها مهارت‌هایی هستند که به بازیکنان با استعداد داده می‌شوند و توانایی‌های جدیدی را باز می‌کنند تا هر بازیکن احساس منحصربه‌فردتری کند.

به عنوان مثال، بازیکنان با سبک‌های بازی دفاعی انتخابی می‌توانند یک تکل استاپ‌بال انجام دهند، که باعث می‌شود بازیکن بلافاصله پس از تکل کنترل توپ را در دست بگیرد و به شما امکان می‌دهد یک ضد حمله سریع انجام دهید. ضربات قدرتی نیز سرعت ضربه های شما را به سمت دروازه افزایش می دهد.

بازیکنان می‌توانند بیش از یک سبک بازی داشته باشند و هالند دارای قابلیت‌های Power Header، Acrobatic Shot و Power Shot است. در همین حال، تایید شده است که ترنت الکساندر آرنولد مهارت های Whipped Cross را دارد و وینیسیوس جونیور دارای دریبل سریع خواهد بود.

طرفداران طولانی مدت سری FIFA احتمالاً به این نکته اشاره خواهند کرد که Playstyles بسیار شبیه به سیستم قدیمی Traits است. به نظر می رسد EA سیستم را تغییر نام داده است، در حالی که آن را با 34 سبک بازی کاملاً جدید گسترش داده است. همچنین این بار یک سیستم ردیفی با Playstyles Plus وجود خواهد داشت که باعث تقویت بیشتر توانایی های خاص برای بازیکنان نخبه می شود.

زنان فوتبالیست در تیم نهایی

فیفا 23 در نهایت فوتبال زنان را به این سری معرفی کرد، اما این بازی به بخش خودش در بازی محدود شد و بنابراین هیچ تلاقی با فوتبال مردان نداشت.

این برای EA FC 23 تغییر کرده است، زیرا فوتبالیست های زن برای آخرین نسخه از Ultimate Team زمین را با مردان به اشتراک خواهند گذاشت. این به شما امکان می دهد تیم های ترکیبی بسازید، بنابراین می توانید ارلینگ هالند و سم کر را در یک ترکیب داشته باشید.

EA همچنین شش رقابت جدید فوتبال زنان را به این سری معرفی خواهد کرد: لیگ قهرمانان زنان یوفا، سوپر لیگ زنان بارکلیز، لیگ ملی فوتبال زنان، D1 Arkema، Google Pixel Frauen-Bundesliga و لیگ F.

تکامل تیم نهایی

هنگام دریافت کارت بازیکن در بازی‌های گذشته فیفا، از جمله FIFA 23، همه رتبه‌بندی‌های عددی در جای خود ثابت می‌شوند. این برای FC 24 در حال تغییر است، زیرا اکنون می توانید بازیکنان منتخب را برای بهبود رتبه بندی خود آموزش دهید.

EA توضیح می دهد که شما می توانید مجموعه ای از اهداف را برای بهبود مهارت های فردی بازیکنان تکمیل کنید. ما فرض می‌کنیم باید مکانیزمی وجود داشته باشد تا از ارتقای همه کارت‌های بازیکنان به امتیاز ۱۰۰ جلوگیری کند، اما مطمئناً جالب است که می‌توانید کارت‌ها را ارتقا دهید که می‌تواند به این معنی باشد که کارت‌های نقره و برنز دیگر هدر نخواهند رفت.

EA همچنین تأیید کرد که می‌توانید ظاهر کارت‌های خود را تغییر دهید، طرح‌های جدید و پس‌زمینه‌های متحرک اضافه کنید تا آنها را بیشتر متمایز کنید و نقاط عطفی را که یک بازیکن در باشگاه خود به دست آورده است به نمایش بگذارید.

عوامل پخش کننده برای حالت پخش کننده

نمایندگان نقش فعال تری در حالت بازیکن برای EA Sports FC 24 ایفا خواهند کرد. به جای اینکه تمام امور نقل و انتقالات را به عهده شما بگذارند، نمایندگان EA اکنون می توانند برای مرحله بعدی حرفه فوتبالی شما مشاوره ارائه دهند.

ا

هداف کاملاً جدید Career Path راه‌های جدیدی را برای شما باز می‌کند تا بتوانید بر باشگاه‌های خارجی تأثیر بگذارید تا برای شما پیشنهاد انتقال ارائه کنند. هنوز جزئیات زیادی در این مورد وجود ندارد، اما ممکن است حماسه های نقل و انتقالات را حتی بیشتر کند.

کارکنان پشتیبان خود را در حالت مدیر استخدام کنید

به نظر می‌رسد EA Sports FC 24 می‌تواند برگی از مجموعه Football Manager باشد، زیرا به نظر می‌رسد با استخدام کارکنان پشتیبان خود می‌توانید باشگاه را مدیریت کنید. این ویژگی هنوز تایید نشده است، اما یکی از پاداش‌های پیش‌سفارش برای FC 24 شامل یک مربی 5 ستاره برای حالت مدیر شغلی است.

EA حداقل تایید کرده است که بازیکنان FC 24 کنترل بیشتری بر مربیان و تاکتیک ها خواهند داشت، در حالی که ویژگی های آموزشی جدیدی نیز معرفی خواهند شد. روزهایی که Manager Mode به معنای بازی کردن به عنوان باشگاه مورد علاقه خود در روز مسابقه بود، گذشته است – اکنون انتظار می رود که مانند کلوپ و گواردیولا بیشتر در پشت صحنه حضور داشته باشید.

در این مقاله کاملتر بخوانید : تاریخ انتشار، گیم پلی، ورزشکار روی جلد، و ویژگی‌های بازی EA Sports FC 24

1 دیدگاه در “تفاوت های EA Sports FC 24 با FIFA 23: ویژگی های جدید بازی چیست؟

  1. متین گفت:

    سلام
    آیا گیشه بازیکنایی که تو فیفا ۲۳ داشتیم رو به اف سی ۲۴ انتقال بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *