مقالات

نحوه نابودی شکارچیان در Helldivers 2

نحوه نابودی شکارچیان در Helldivers 2

نحوه نابودی شکارچیان در Helldivers 2

شکارچیان در Helldivers 2، ترمیناتورهای مرگباری هستند که به شکل حشرات سفید کوچکی ظاهر می شوند که بدون هشدار به سمت بازیکن شیرجه می زنند. با وجود اینکه به صورت تکی ضعیف هستند، اما در گروه ها می توانند به یکی از کشنده ترین تهدیدات در کل Helldivers 2 تبدیل شوند، از همه طرف به شما حمله کرده و از ناکجاآباد ظاهر می شوند. اگر می خواهید نحوه مقابله با آنها را بدانید یا دستور شخصی برای کشتن 25 شکارچی دارید، در اینجا نحوه پیدا کردن و کشتن آنها در سریع ترین زمان ممکن آورده شده است.

نحوه نابودی شکارچیان در Helldivers 2

پیدا کردن و کشتن شکارچیان در Helldivers 2

شکارچیان در تمام سیارات آلوده به ترمیناتور یافت می شوند، بنابراین مطمئن شوید که در نقشه کهکشانی روی ناو خود، ماموریت هایی را در بخش های زرد انتخاب می کنید. لانه‌های ترمیناتور در Helldivers 2 مکان خوبی برای پیدا کردن آنها هستند، اما آنها همچنین به طور معمول به صورت گشت زنی و گاهی اوقات به صورت گروهی یافت می شوند.

نحوه نابودی شکارچیان در Helldivers 2

شکارچیان را می توان در هر درجه سختی پیدا کرد، اگرچه در حالت های ساده و آسان بسیار نادر هستند، بنابراین توصیه می شود حداقل حالت متوسط را امتحان کنید که در آنجا با تف اندازان صفرای Helldivers 2 نیز روبرو خواهید شد. شکارچیان را با سایه زن های Helldivers 2 اشتباه نگیرید، که بسیار شبیه به هم هستند اما بسیار بزرگتر، مرگبارتر و می توانند نامرئی شوند!

کلام انتهایی

برای کشتن شکارچیان، از هر سلاح اصلی یا ثانویه ای که دارید استفاده کنید، زیرا آنها جان بسیار کمی دارند و هیچ زرهی برای عبور کردن ندارند. یک شلیک از بریکر، که یکی از بهترین سلاح های Helldivers 2 است، به راحتی آنها را نابود می کند و چند گلوله از حتی یک سلاح کوچک مانند تپانچه خودکار ردیمر نیز کارساز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *