مقالات

نحوه تغییر نام کشتی در Helldivers 2

نحوه تغییر نام کشتی در Helldivers 2

نحوه تغییر نام کشتی در Helldivers 2

برای تغییر نام کشتی خود در Helldivers 2، باید به کنسول مدیریت کشتی در یک ناوچه (Destroyer) سر بزنید، حتی ناوچه شخص دیگری هم کار می‌کند. نامگذاری ناوچه شخصی‌تان، یکی از اولین کارهایی است که در Helldivers 2 انجام می‌دهید. با ترکیب کردن بخش‌های نام از دو لیست، می‌توانید انواع نام‌ها را بسازید، از نام‌های قدرتمند و مرتبط با بازی تا نام‌های کاملاً خنده‌دار. این یعنی انتخاب نامی که دوست دارید ممکن است کمی سخت باشد، اما با دنبال کردن مراحل ساده‌ای که در ادامه برای تغییر نام کشتی در Helldivers 2 توضیح داده‌ام، می‌توانید هر زمان که خواستید، نام جدیدی را امتحان کنید.

نحوه تغییر نام کشتی در Helldivers 2

چگونه نام کشتی Helldivers 2 خود را تغییر دهید

برای انتخاب نام جدید برای کشتی خود در Helldivers 2، ابتدا به یکی از کنسول‌های مدیریت کشتی در بخش آشیانه بروید. سپس دکمه “تغییر نام کشتی” را در سمت راست صفحه فشار دهید (مربع در پلی استیشن). با این کار لیست کاملی از گزینه‌های نام برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید نامی کاملا جدید انتخاب کنید. با این حال، به دلیل محدود بودن لیست‌ها به دو مجموعه کلمه، امکان انتخاب نام کاملا سفارشی وجود ندارد و نام نهایی شما به صورت “X از Y” نمایش داده خواهد شد. پس از انتخاب نام مورد نظر، دکمه “اعمال نام” (مربع در پلی استیشن) را فشار دهید تا نام کشتی شما بلافاصله تغییر کند.

نحوه تغییر نام کشتی در Helldivers 2

همانطور که قبلا ذکر شد، این کار را می‌توان روی هر کشتی انجام داد. پس اگر از طریق قابلیت کراس-پلی Helldivers 2 روی ناوچه دوست خود هستید، همچنان می‌توانید کشتی خود را مدیریت و تغییر نام دهید، همچنین امکان خرج کردن برگه‌های درخواست (Requisition Slips) برای استراتژی‌های جدید و استفاده از نمونه‌های مختلف برای باز کردن ماژول‌ها و ارتقاء کشتی خود را خواهید داشت. کل این فرآیند رایگان است و به نظر می‌رسد هیچ محدودیتی ندارد، بنابراین هر زمان که خواستید می‌توانید نام ناوچه خود را تغییر دهید!

انتخاب نام

  • با ترکیب نام ها از دو لیست ارائه شده، می توانید نام های مختلفی از قدرتمند و مرتبط با بازی تا خنده دار ایجاد کنید.
  • به خاطر داشته باشید که انتخاب نامی که دوست دارید ممکن است کمی دشوار باشد، زیرا لیست ها محدود هستند و نام نهایی شما به صورت “X از Y” خواهد بود.
  • می توانید با امتحان کردن نام های مختلف، نامی را که دوست دارید پیدا کنید.

مراحل تغییر نام

  1. به کنسول مدیریت کشتی در بخش آشیانه بروید.
  2. دکمه “تغییر نام کشتی” را فشار دهید.
  3. از بین گزینه های نام کامل، نام جدیدی را برای کشتی خود انتخاب کنید.
  4. برای اعمال تغییرات، “اعمال نام” را فشار دهید.

نکات اضافی

  • تغییر نام کشتی رایگان است و هیچ محدودیتی برای تعداد دفعات تغییر آن وجود ندارد.
  • می توانید نام کشتی خود را در هر کشتی، حتی کشتی دوستتان، تغییر دهید.
  • نام جدید کشتی شما بلافاصله پس از اعمال تغییرات نمایش داده خواهد شد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *