مقالات

تفاوت نسخه های استاندارد و آلتیمیت EA Sports FC 24

EA Sports FC 24 دو نسخه متفاوت برای بازیکنان خواهد داشت: استاندارد یا Ultimate

بازیکنانی که EA FC 24 Ultimate Edition را خریداری می‌کنند، از مزایای انگشت شماری برخوردار خواهند بود، از جمله دسترسی زودهنگام به بازی در 22 سپتامبر، به جای اینکه منتظر انتشار جهانی در پایان آن ماه باشند.

اگر مطمئن نیستید که چه نسخه‌ای از EA FC 24 را می‌خواهید پیش‌سفارش کنید، دیگر نترسید. در طول این مقاله، تفاوت بین نسخه های Ultimate و Standard بازی Standard EA FC 24 برای شما توضیح داده می شود تا بهترین تصمیم را بگیرید.

دو نسخه اصلی EA Sports FC برای انتخاب وجود دارد: نسخه استاندارد و نسخه نهایی.

در سال‌های گذشته، نسخه Champions نیز وجود داشت، اما EA در سال‌های اخیر خود را به دو نسخه محدود کرده است. این دو نسخه از نظر تاریخ انتشار، قیمت و پاداش هایی که هنگام پیش خرید بازی دریافت می کنید، متفاوت هستند.

EA FC 24: مزایا و معایب نسخه استاندارد

مشخصات یک خریدار نسخه استاندارد: اگر گاهی اوقات فیفا بازی می کنید و نمی خواهید هزینه زیادی بابت آن کنید، این نسخه دقیقاً برای شما مناسب است. برای شما مهم نیست که بازی را چند روز قبل از انتشار عمومی دریافت کنید و نیازی به ing-ame اضافی ندارید. برای این کار بهتر است کمی پول کمتر بپردازید می‌توانید نسخه را پیش‌سفارش دهید و پاداش‌های کوچکی دریافت کنید، یا آن را در یک فروشگاه خریداری کنید. ممکن است نسخه استاندارد به عنوان دانلود در فروشگاه موجود نباشد. این فرض بر این واقعیت است که نسخه استاندارد F1 23 را نمی توان به صورت دیجیتال دانلود کرد. ممکن است بخواهید برای EA FC 24 نیز مراقب این موضوع باشید

EA FC 24: مزایا و معایب نسخه نهایی

مشخصات خریدار نسخه Ultimate: اگر شما علاقه زیادی به بازی فیفا دارید و ساعت ها را با انجام این بازی می گذرانید این نسخه را بایستی تهیه نمایید همچنین شما 4600 امتیاز FUT را مستقیماً در روز 1 خرج خواهید داشت
اگر این نسخه را پیش خرید کنید، بازی را در روز عرضه دریافت خواهید کرد و می توانید از تمام ویژگی های جدید و حالت های بازی به روز شده در EA Sports FC لذت ببرید. علاوه بر این، شما به طور همزمان پاداش های زیر را دریافت می کنید:

آیتم بازیکن قرضی ستاره پوشش تیم نهایی برای 10 مسابقه تیم نهایی
دو آیتم انتخاب بازیکن قرضی سفیر برای 5 مسابقه تیمی نهایی
حق دوگانه برای پلی استیشن و ایکس باکس (یعنی نسخه های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان شما قابل ارتقا به نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S هستند)
امتیازهای شخصیتی اضافی بازیکن در حرفه بازیکن، مربیان 5 ستاره موجود برای استخدام در شغل مدیر، و اسلات‌های سبک بازی بدون قفل در باشگاه‌ها.

طرفداران می توانند نسخه استاندارد EA Sports FC را برای پلتفرم های مختلف خریداری کنند.

EA FC 24: نسخه استاندارد یا نهایی – کدام یک بهتر است؟

به عنوان یک گیمر معمولی، قطعا نباید نسخه Ultimate را خریداری کنید، زیرا بازی همچنان همان است، اما پول کمتری پرداخت می کنید. شما فقط باید بدون پاداش های مختلف بازی کنید بنابراین همه چیز بستگی به مدت زمانی دارد که می خواهید در EA FC 24 وقت بگذارید دارد اگر این بازی را فقط حدود 100 ساعت در سال انجام دهید، نسخه استاندارد کاملاً کافی است. اگر قصد دارید زمان بیشتری را صرف بازی کنید، پس باید کمی بیشتر در جیب خود دست فرو کنید و نسخه Ultimate Edition را خریداری کنید.

این نسخه از بازی فوتبال از نظر محتوایی با نسخه استاندارد یکسان است. با این حال، تفاوت در پاداش هایی است که با پیش خرید یا خرید معمولی دریافت می کنید. در اینجا تمام موارد اضافی وجود دارد:

تا 7 روز دسترسی زودهنگام
یک مورد Fut Ones To Watch غیرقابل تجارت
4600 امتیاز FC (FIFA).
یک تیم هفته 1 بازیکن
آیتم بازیکن قرضی کمپین Nike Ultimate Team برای 24 مسابقه نهایی تیم
کمپین تیم Nike Ultimate و کیت تیم نایک x EA Sports FC Ultimate
تمام پاداش های دیگری که نسخه استاندارد دریافت می کند، از جمله حق دوگانه

همچنین بخوانید : نمره های مسی و رونالدو در بازی EA Sports FC

بهتیرین انتخاب کدام است نسخه Standard یا Ultimate?

این کاملاً به شما بستگی دارد که بهترین نسخه EA Sports FC 24 چیست. آیا شما هر روز فیفا بازی می کنید و آیا واقعاً یک متعصب فیفا هستید؟ پس خرید EA Sports FC 24 Ultimate Edition قابل تامل تر است. حتی اگر انتظار دارید به زودی به نسل فعلی کنسول ها تغییر کنسول دهید، باید نسخه Ultimate را خریداری کنید.

با این حال، از نظر محتوا چیز بیشتری ندارد نیست. همه ویژگی ها، حالت های بازی و محتوای فصلی در هر دو نسخه یکسان هستند. آیا در حال حاضر پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S یا رایانه شخصی دارید و به پاداش ها اهمیت نمی دهید؟ پس نسخه استاندارد نیز کافی خواهد بود. حتی اگر برنامه ای برای تعویض کنسول ندارید، باید نسخه ارزان تر را انتخاب کنید.

1 دیدگاه در “تفاوت نسخه های استاندارد و آلتیمیت EA Sports FC 24

  1. علی گفت:

    میخواستم بدونم ت هردوتا نسخه میشه آنلاین بازی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *