مقالات

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun

بازی‌ای به نام «جادوگر تفنگ‌دار» با وجود این‌که یک بازی جهان‌آزاد است و کاملا حول محور ایده‌ی جادوگرانی با تفنگ می‌چرخد، در واقع تفنگ‌های زیادی برای انتخاب ندارد.

همانطور که مشخص می‌شود، بازی «جادوگر تفنگ‌دار» در زمینه مهمات، باروت و پیشرفت‌های کلی تحقیقاتی که بازیکنان انجام می‌دهند، بسیار متنوع‌تر از تفنگ‌هایی است که انتخاب می‌کنند. با این حال، در این‌جا نحوه‌ی مقایسه‌ی تفنگ‌های موجود در بازی با یکدیگر آورده شده است.

5. Weapon Tiers & Differences

قبل از اینکه هر یک از اسلحه های این بازی را در تمام پلتفرم ها (به جز نسخه سوییچ، زیرا این نسخه هنوز در حال ساخت است) رتبه بندی کنید، بازیکنان باید بدانند که دقیقاً چه چیزی یک تفنگ کهنه را از یک تفنگ تصفیه شده و غیره جدا می کند. اساساً، اسلحه ها در «جادوگر تفنگدار» دارای 4 « کمیابی » متفاوت هستند که از نوع کهنه ای که در امپراتوری موجود است شروع می شود. از آنجا، بازیکنان به طور پیوسته نسخه جدیدی را برای ساخت در هر بیوم جدید باز می کنند، زیرا دشمنان فرقه سرب را در هر منطقه جدید اسکن می کنند.

VariantRegion Of OriginYoung Joshua Crafting Cost
Shabby RevolverImperium5 Wood & 10 Metal Scrap
Rugged RevolverThe Fell5 Rotten Wood & 10 Lead Scrap
Trusty RevolverThe Frozen Wastes5 Kolbara Bark & 10 Cobalt Scrap
Refined RevolverThe Barren Sea5 Desiccated Wood & 10 Steel Scrap

اما در مورد تفاوت‌های بین کمیابی‌های مختلف اسلحه‌ها، چند تفاوت کلیدی وجود دارد. اساساً، با هر نوع جدیدی از نوع اسلحه، بازیکنان متوجه خواهند شد که اسلحه کمیاب‌تر دارای خشاب بزرگ‌تر، سرعت بارگیری سریع‌تر، برد کمی بیشتر، شکاف‌های پودر بیشتر و ظاهر بصری جدید است. به همین دلیل است که این رتبه‌بندی‌ها هفت‌تیر کهنه را در مقابل هفت‌تیر قابل اعتماد رتبه‌بندی نمی‌کنند، زیرا مدل قابل اعتماد از نظر همه لحاظ بهتر از مدل کهنه است.

4. Revolver

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun
AppearanceName# of Powder SlotsClip SizeReload SpeedRange
Wizard With A Gun - Icon Of Wooden GunWooden Gun0121.2 Seconds11
Wizard With A Gun - Icon Of Shabby RevolverShabby Revolver1121.2 Seconds11
Wizard With A Gun - Icon Of Rugged RevolverRugged Revolver2131.2 Seconds11.2
Wizard With A Gun - Icon Of Trusty RevolverTrusty Revolver3141.1 Seconds11.5
Wizard With A Gun - Icon Of Refined RevolverRefined Revolver4151.1 Seconds11.5

در انتهای این رده‌بندی، و به طور قابل درکی، هفت‌تیر قرار دارد. از ابتدایی‌ترین نسخه این اسلحه (تفنگ چوبی) تا پیشرفته‌ترین نسخه (هفت‌تیر تصفیه‌شده)، همه مدل‌های هفت‌تیر از نظر آسیب و کاربرد بسیار ابتدایی هستند.

آن‌ها سرعت شلیک متوسطی دارند، ضریب آسیب پیش‌فرض ۱ برابری دارند و می‌توانند مقدار قابل توجهی مهمات (به طور دقیق ۳۰۰ عدد) را در خود جای دهند. در حالی که هفت‌تیر به احتمال زیاد «قابل اعتمادترین» اسلحه در این بازی بقا از نظر ثبات است، در هیچ زمینه‌ای برتری ندارد.

3.Carbine

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun
AppearanceName# of Powder SlotsClip SizeReload SpeedRange
Wizard With A Gun - Icon Of Shabby CarbineShabby Carbine152.5 Seconds14.3
Wizard With A Gun - Icon Of Rugged CarbineRugged Carbine262.4 Seconds14.7
Wizard With A Gun - Icon Of Trusty CarbineTrusty Carbine372.3 Seconds15
Wizard With A Gun - Icon Of Refined CarbineRefined Carbine482.3 Seconds15.2

بعد از هفت‌تیر، تفنگ کارabin قرار دارد، و بسته به بازیکن، ممکن است قرار دادن آن در انتهای لیست منطقی نباشد. کارabin تفنگ بازی است که سرعت شلیک را با آسیب بالا در هر شلیک و دقت بالا معاوضه می‌کند.

با استفاده از گلوله‌های مناسب، مانند گلوله‌های نیرو یا رعد و برق، کارabin فوق‌العاده است. اما به طور کلی، کارabin برای قرار گرفتن در رتبه بالاتر کمی خاص است، حداقل در مقایسه با سایر اسلحه‌ها.

2. Wanderbuss

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun
AppearanceName# of Powder SlotsClip SizeReload SpeedRange
Wizard With A Gun - Icon Of Shabby WanderbussShabby Wanderbuss141.6 Seconds5.5
Wizard With A Gun - Icon Of Rugged WanderbussRugged Wanderbuss251.6 Seconds5.8
Wizard With A Gun - Icon Of Trusty WanderbussTrusty Wanderbuss361.5 Seconds6
Wizard With A Gun - Icon Of Refined WanderbussRefined Wanderbuss471.5 Seconds6.2

بعد از کارabin، نوبت به واندرباس (Wanderbuss) می‌رسد که درواقع «تفنگ ساچمه‌ای» بازی نیست، بلکه نسخه‌ای تغییر یافته از بلاندرباس قدیمی است. در اصل، این اسلحه کاملا برعکس کارabin است، یعنی به جای آسیب بالا در هر شلیک و دقت زیاد، می‌تواند ۵ گلوله را به طور همزمان در یک ناحیه گسترده شلیک کند.

با این حال، دلیلی که باعث می‌شود این اسلحه رتبه بالایی به دست آورد، عمدتا به خاطر شلیک چندین گلوله به طور همزمان است. گلوله‌های بازی «جادوگر تفنگدار» بسته به مهمات استفاده شده، اثرات منحصر به فردی دارند. و در حالی که هیچ گلوله‌ای خیلی از دیگری بهتر نیست، اما برخی از آن‌ها با شلیک همزمان تعداد بیشتری، به طور تصاعدی قدرتمندتر می‌شوند.

به طور خاص، گلوله‌های شوک و نظم (Shocking و Order) می‌توانند با استفاده در واندرباس همراه با پودرهای مناسب، به راحتی از تمام دشمنان و سازه‌ها عبور کنند. عجیب است که این موضوع باعث می‌شود واندرباس به «راحت‌ترین» انتخاب در بازی تبدیل شود، زیرا به طور متوسط حس شلیک بهتری دارد.

1. Machine Wand

رتبه بندی بهترین تفنگ های بازی Wizard With Gun
AppearanceName# of Powder SlotsClip SizeReload SpeedRange
Wizard With A Gun - Icon of Shabby Machine WandShabby Machine Wand1241 Second11
Wizard With A Gun - Icon Of Rugged Machine WandRugged Machine Wand2251 Second11.2
Wizard With A Gun - Icon Of Trusty Machine WandTrusty Machine Wand3261 Second11.5
Wizard With A Gun - Icon Of Refined Machine WandRefined Machine Wand4271 Second11.8

در نهایت، و در رتبه اول، نسخه بازی «جادوگر تفنگدار» از یک مسلسل دستی، یعنی «ماسین واند» (Machine Wand) قرار دارد. صادقانه بگویم، ماسین واند خیلی بهتر از واندرباس نیست، در واقع آن‌ها تا حد زیادی قابل مقایسه هستند. اما برتری ماسین واند در تطبیق پذیری آن است.

در حالی که واندرباس با اکثر انواع مهمات عملکرد خوبی دارد و به خصوص با چند گلوله خاص عالی است، ماسین واند با همه انواع مهمات عالی عمل می‌کند و به خصوص با تعدادی از گلوله‌های مختلف فوق‌العاده است. این تفنگ بهترین گزینه برای هر گلوله‌ای است که اثرات «انباشته» اعمال می‌کند، مانند گلوله‌های سمی یا آتش. همچنین به عنوان یک اسلحه پشتیبانی با مهمات نظم و شفابخشی عالی عمل می‌کند، و حتی با مهمات استاندارد، میزان آسیب در ثانیه (DPS) ماسین واند شوخی‌بردار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *