مقالات

دو استادیوم بزرگ که در نسخه جدید EA FC 24 وجود ندارد

دو استادیوم بزرگ که در نسخه جدید EA FC 24 وجود ندارد

دو استادیوم بزرگ که در نسخه جدید EA FC 24 وجود ندارد . امسال اولین انتشار این بازی از زمانی است که نام آن از عنوان سنتی «FIFA» تغییر کرد و در تاریخ 29 سپتامبر برای بازیکنان در سراسر جهان منتشر خواهد شد. پیش از راه‌اندازی، EA طرفداران خود را با ویژگی‌های متعددی مورد آزار قرار داده است، زیرا بازیکنان می‌توانند از ۱۹۰۰۰ بازیکن، ۷۰۰ تیم، ۳۰ لیگ و بیش از ۱۰۰ استادیوم با مجوز کامل لذت ببرند.بازیکنانی مانند آنفیلد، اولدترافورد، سانتیاگو برنابئو و غیره همگی در این بازی ظاهر خواهند شد، اما دو تیمی که در این بازی حضور ندارند، بایرن مونیخ (آلیانس آرنا) و بارسلونا (اسپوتیفای کمپ نو) هستند.هر دو باشگاه قراردادهای انحصاری با رقبای EA کونامی برای بازی eFootball خود دارند – که قبلاً به عنوان PES شناخته می شد و به عنوان بخشی از آن، آنها حقوق انحصاری استفاده از زمین را فقط در بازی خود دارند.

دو استادیوم بزرگ که در نسخه جدید EA FC 24 وجود ندارد

 بایرن و بارسا به جای زمین رسمی خود، در یکی از استادیوم های عمومی موجود در بازی EA FC بازی خواهند کرد. لباس‌ها، نشان‌ها و بازیکنان هر دو تیم همچنان دارای مجوز کامل خواهند بود.نوکمپ که در حال حاضر قبل از یک بازسازی بزرگ در حال تخریب است، از زمان بازی FIFA 16 در بازی های فوتبال EA Sports حضور نداشته است، در حالی که آلیانز آرنا آخرین بار در فیفا 19 حضور داشت.ناپولی قهرمان سری آ نیز با کونامی قرارداد دارد، اما برخلاف بایرن و بارسلونا، آنها یک باشگاه مجاز در EA FC نخواهند .

دو استادیوم بزرگ  EA FC 24

دو زمین نمادین وجود نخواهد داشت .  بازیکنانی مانند آنفیلد، اولدترافورد، سانتیاگو برنابئو و موارد دیگر همگی در این بازی ظاهر خواهند شد، اما دو تیمی که در این بازی حضور ندارند، بایرن مونیخ (آلیانس آرنا) و بارسلونا (اسپوتیفای کمپ نو) هستند.

ورزشگاه های جدید در FC 24

 EA Sports FC 24 استادیوم جدیدتازه وارد بازی فصل آینده باید خانه منحصر به فرد Luton Town Kenilworth Road باشد. با ظرفیت کمی بیش از 10000، طرفداران با رسیدن به صندلی خود با تجربه ای واقعا متفاوت روبرو خواهند شد. این چیزی است که ما امیدواریم EA بتواند آن را در بازی ثبت کند. 

آیا همه تیم ها در EA Sports FC حضور خواهند داشت؟

 نگرانی‌هایی در مورد حفظ مجوزها مطرح شد، اما توسعه‌دهندگان به بازیکنان اطمینان داده‌اند که EA Sports FC 24 مجموعه گسترده‌ای از مجوزها شامل بیش از 19000 بازیکن کاملاً دارای مجوز، 700 تیم و 30 داخلی را ارائه خواهد کرد.

آیا بایرن در EA FC حضور خواهد داشت؟

 در هر صورت، بایرن دارای یک تیم استثنایی است و بدون شک در زمین مجازی نیز سروصدا خواهد کرد. بنابراین، قهرمان رکورد آلمان واقعاً یک تیم واقعاً خوب در EA FC 24 نیز دارد، که با آن می‌توانید در حالت شغلی، فصل‌های آنلاین یا مسابقات شروع بازی تسلط داشته باشید.

دو استادیوم بزرگ که در نسخه جدید EA FC 24 وجود ندارد

آیا فیفا 24 نیوکمپ خواهد داشت :

 با این حال، دو غفلت آشکار وجود خواهد داشت – آلیانز آرنا بایرن مونیخ و ورزشگاه نمادین اسپاتیفای کمپ نو بارسلونا. هر دو باشگاه قراردادهایی با رقبای EA کونامی برای بازی فوتبال الکترونیکی خود دارند – که قبلاً به عنوان PES شناخته می شد و بنابراین آنها حقوق انحصاری زمین های خود را دارند.

چرا نیوکمپ در فیفا 23 نیست؟

 آیا نیوکمپ هرگز در فیفا خواهد بود؟ در نسخه سال گذشته، این تنها زمین برتر در اسپانیا بود که در عنوان EA گنجانده نشد. خبر بد برای طرفداران بارسا فیفا این است که طبق قرارداد فعلی که باشگاه با کونامی منعقد کرده است، نیوکمپ تا سال 2024 نمی تواند به فیفا بازگردد.

آیا بارسلونا در EA FC 24 حضور خواهد داشت؟

 اگرچه Spotify Camp Nou در EA FC 24 غایب خواهد بود، این بازی همچنان دارای یک تیم کاملاً دارای مجوز FC Barcelona با نام‌های واقعی، چهره‌ها، نشان‌ها و موارد دیگر است.

 آیا EA FC 24 لیگ MX خواهد داشت؟

 لیگ MX BBVA و لیگ های دیگر. لیگ ملی بزرگ مکزیک، Liga MX BBVA، به طور کامل در دسترس نخواهد بود. تیم هایی مانند Tigres در FC 24 غایب خواهند بود و در عوض در eFootball حضور خواهند داشت. این به دلیل یک قرارداد طولانی مدت بین کونامی و لیگ MX است

گیم سنتر ؛

گیم سنتر به عنوان مرکز فروش بازی‌های کنسول‌های نسل ۴ و ۵، تضمین می‌کند که ارائه‌دهنده‌ای قابل اعتماد برای خرید اکانت‌های قانونی باشد. گیم سنتر تعهد دارر که تنها از اکانت‌های با مشخصات قانونی و معتبر استفاده کند ، تا به مشتریانشان اطمینان از خرید ایمن و مطمئن را ارائه دهد. همچنین، گیم سنتر با ارائه قیمت‌های مناسب تلاش می‌کند تا مشتریان خود را راضی کند و تجربه خریدی متمایز را به آنها ارائه دهد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *