مقالات

بهترین هافبک‌ها در EA FC 24 رتبه‌بندی شدند: ده بروین، کیمیچ، کاسمیرو و…

بهترین هافبک‌ها در EA FC 24 رتبه‌بندی شدند

بهترین هافبک‌ها در EA FC 24 رتبه‌بندی شدند : EA SPORTS FC 24 دارای بیش از 19,000 بازیکن است ، که شامل برخی از بزرگترین نام‌های تاریخ فوتبال می‌شود. با چنین لیستی طولانی، شما ممکن است تعجب کنید که بهترین هافبک‌ها در EA FC 24 چه کسانی هستند . در زیر به بررسی برخی از هافبک‌های جهانی کلاس اول که می‌توانید به تیم خود اضافه کنید می‌پردازیم.

گاهی اوقات سخت است هزینه‌ی بی‌رویه سکه‌ها یا هزینه‌ی انتقال بزرگ برای یک هافبک در EA Sports FC توجیه کرد، اما یافتن یک هافبک مناسب تغییردهنده بازی است. یک هافبک خوب می‌تواند یا تمام وسط زمین را مسدود کند یا در حمله بهترین عملکرد را داشته باشد.

بهترین هافبک‌ها در EA FC 24 رتبه‌بندی شدند

این بازیکنان هستند که ایفای نقش ریتم بازی شما را مشخص می‌کنند، کنترل زمان بازی را در دست می‌گیرند و پایه‌های لحظات فراموش‌نشدنی گلزنی را می‌گذارند.

با وجود انبوهی از کاندیدهای پتانسیل، بهترین هافبک‌هایی که باید در EA Sports FC در نظر بگیرید چه کسانی هستند؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

 بهترین هافبک های EA FC 24: رتبه بندی بازیکنان

در ادامه بهترین هافبک‌های EA FC 24 بر اساس جدول امتیاز FUT معرفی می‌شوند. به طور معمول، بازیکنانی مانند کاسمیرو، رودری، اودیگارد و دیگران نیز جزو این لیست هستند. باید توجه داشت که رودری در مسابقه نهایی لیگ قهری سال گذشته گل برداشت و تریپل تاریخی برای منچستر سیتی را به دست آورد – که این امر به او ارتقاء مهمی در این نسخه داده است.

Player NameClubPositionRatingUpgrade/Downgrade
Kevin De BruyneManchester CityCM91
Joshua KimmichBayern MunichCDM88-1
CasemiroManchester UnitedCDM89
Bruno FernandesManchester UnitedCAM88+2
Bernardo SilvaManchester CityCAM88
RodriManchester CityCM89+2
Martin OdegaardArsenalCAM87+3
Ilkay GundoganBarcelonaCM86+1
Frederico ValverdeReal MadridCM88+5
Jude BellinghamBorussia DortmundCM86+2
Sandro TonaliNewcastleCDM86+2
Jamal MusialaBayern MunichCAM86+5
Milinkovic-SavicAl HilalCM86
Nicolo BarellaInter MilanCM86

سنجش عملکرد یک هافبک در طول فصل بسیار دشوار است. برخلاف مهاجمان که شاخص‌های واضحی دارند، تنها راه واقعی برای احساس کردن عملکرد یک هافبک، تماشا کردن چگونگی تأثیر آنها در یک مسابقه است.

به عنوان مثال، رودری یک گل برتر در مسابقه نهایی لیگ قهری برای منچستر سیتی مقابل اینتر میلان زد، اما ارزش واقعی او از مسدود کردن حملات حریفان و به هم زدن جریان بازی حریف می‌آید. این اطلاعات را در جدول آماری نمی‌یابید.

کلام انتهایی

مطالبی که تاکنون گفتیم در مورد بهترین هافبک‌های بازی EA Sports FC 24 و اهمیت نقش آنها در بازی بود. این هافبک‌ها می‌توانند نه تنها ریتم بازی شما را مشخص کنند، بلکه همچنین کنترل زمان بازی و ایجاد لحظات فراموش‌نشدنی گلزنی را فراهم کنند. این بازیکنان با اجرای وظایف دفاعی و تأثیرگذاری در حمله توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند که نمی‌توان آنها را از آمارهای ساده معلوم کرد. مثلاً، علاوه بر گلزنی در مسابقه نهایی لیگ قهری، رودری توانایی مسدود کردن حملات حریفان و به هم زدن جریان بازی حریف را داشت.

لیست بهترین هافبک‌ها در بازی EA Sports FC 24 ممکن است با گذر زمان به‌روز شود. به هر حال، شما می‌توانید برخی از آنها را امتحان کنید و به لیست انتخابی خود اضافه کنید .

گیم سنتر

گیم سنتر به عنوان یک منبع معتبر و معتبر برای انتخاب و توزیع بازی‌های متنوع برای کنسول‌های نسل 4 و 5 شناخته می‌شود. این فروشگاه با دسترسی به تعداد زیادی عنوان محبوب در دسته‌های مختلف، به افراد فرصت می‌دهد تا بازی‌های خود را به صورت قانونی تهیه کنند. علاوه بر این، گیم سنتر تمامی محصولات خود را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد تا به افراد امکان دستیابی به بازی‌های عالی و سرگرم‌کننده را با هزینه مقرون به صرفه بدهد. از طریق پشتیبانی قوی خود، گیم سنتر نیز از مشتریان خود پشتیبانی کامل ارائه می‌دهد و از رضایت آنها اطمینان حاصل می‌کند.

گیم سنتر، به عنوان یکی از منابع معتبر و قانونی، بازی EA Sports FC 24 و سایر بازی‌های متنوع را برای کنسول‌های نسل ۴ و ۵ به قیمت‌های مناسب و با پشتیبانی قوی به فروش می‌رساند. این فروشگاه با ارائه خدمات برتر و تضمین اصالت محصولات، به عنوان یک مقصد محبوب برای علاقمندان به بازی‌های ویدیویی شناخته شده است.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *