مقالات

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

EA Sports FC 24 به‌سرعت نزدیک می‌شود و یادداشت‌های زمینی جدید و شیرجه‌های عمیق منتشر می‌شوند که به نظر می‌رسد به صورت هفتگی منتشر می‌شوند. عصر جدید بازی‌های فوتبال تقریباً فرا رسیده است زیرا EA Sports به دنبال انتشار معتبرترین و پویاترین بازی فوتبال است.عنوان جدید EA Sports FC اولین عنوانی خواهد بود که از سری فیفا خارج می شود و به EA Sports اجازه می دهد تا انعطاف بیشتری در شراکت ها داشته باشد و به طور کلی زمان بیشتری برای تمرکز بر جنبه های دیگر بازی داشته باشد.از طریق غواصی‌های عمیق اخیر و یادداشت‌های زمینی، اکنون درک بهتری در مورد این بازی داریم و با استفاده از تخم‌مرغ‌های عید پاک مانند زوایای دوربین جدید در بازی، هیاهوی این عنوان جدید به اوج خود رسیده است. بنابراین بدون انجام بیشتر، اجازه می دهد تا به این زاویه دوربین جدید شیرجه بزنیم!

 زاویه جدید دوربین EA FC 24

 همانطور که توسط @CareerModeInsid گزارش شده است، EA FC 24 دارای یک زاویه دوربین جدید است که نمای کلی بسیار خوبی از زمین ارائه می دهد. این زاویه دوربین کوچک‌نمایی شده است، اما در نگاه اول این زاویه به نظر می‌رسد که می‌تواند در EA FC 24 بسیار محبوب باشد. این زاویه دوربین به بازیکن این امکان را می دهد که نیمی از زمین را ببیند در حالی که بازیکنان خیلی کوچک به نظر نمی رسند که اغلب هنگام بازی با زاویه کوچک شده باعث نگرانی می شود.بسیاری از بازیکنان FC ترجیح می‌دهند نزدیک‌تر باشند، زوم شده در زوایای دوربین به آنها اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری را در زمین ببینند ، با این حال، این زاویه دوربین جدید ارزش امتحان کردن را دارد.هنوز هیچ جزئیاتی در مورد نام این زاویه دوربین تایید نشده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اطلاعات به زودی منتشر شود، به خصوص با پیش‌بینی بتا که در روزهای آینده ارسال می‌شود.

شایعه شده است که چندین استادیوم جدید در EA FC 24 حضور خواهند داشت

یکی از معتبرترین ویژگی‌های هر بازی EA Sports استفاده از استادیوم‌های واقعی است. هر سال، هواداران فریاد می‌زنند که استادیوم‌های جدیدی اضافه شوند، معمولاً از تیمشان، و به آرامی اما مطمئناً پایگاه داده برای عرصه‌ها رشد می‌کند .این اصالتی را ایجاد می‌کند که مانند هیچ چیز دیگری وجود ندارد، چه در حال بازی در تیم نهایی، حالت شغلی یا حتی باشگاه‌ها باشید، استفاده از یک استادیوم از دنیای واقعی فقط به تجربه بازی می‌افزاید.اگرچه ما با Town Park و O Dromo، استادیوم‌های ایجاد شده توسط EA آشنا شده‌ایم، شایعاتی از منابع موثق مبنی بر آمدن 12 استادیوم جدید به EA وجود دارد.

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

استادیوم های جدید برای EA FC 24

علاقه‌مندان در تمام تابستان درباره اینکه کدام استادیوم‌ها پس از انتشار در 29 سپتامبر به EA Sports FC 24 اضافه می‌شوند، در حال پخش است.چندین منبع از جمله @FUTZONEFIFA در توییتر، اطلاعات موثقی منتشر کرده اند مبنی بر اینکه این استادیوم های جدید ماه آینده به بازی می آیند.بنابراین، بیایید نگاهی به لیست بیندازیم.

جاده کنیلورث (شهر لوتون) :

ابتدا نگاهی به خیابان Kenilworth در لوتون تاون می اندازیم، استادیوم منحصر به فردی که امسال به لیگ برتر می آید.این ورزشگاه با ظرفیتی بیش از 10000 نفر، کوچکترین زمین تاریخ لیگ برتر خواهد بود و به طرز باورنکردنی با سایر ورزشگاه ها متفاوت است.ورودی هواداران خارج از خانه در بین خانه ها قرار دارد، بنابراین هواداران مسافر باید از باغ شخصی عبور کنند.هر رگبار خراب از طرف خودتان می تواند از پنجره شخصی در EA FC 24 ختم شود.

سلتیک پارک (سلتیک) و ورزشگاه آیبروکس (رنجرز)

امسال باید دو بازیکن از اسکاتلند اضافه شوند.سلتیک پارک یک زمین 60000 نفری و بزرگترین زمین در کشور و خانه سلتیک برندان راجرز، قهرمان فعلی لیگ برتر اسکاتلند است.جو این ورزشگاه برقی است، به طوری که لیونل مسی گفته است که ورزشگاه مورد علاقه اوست.شما مطمئناً تیپ سبز را نیز خواهید دید، با TIFO های آنها در منحنی شمالی بخش ایستاده از زمین.کمی بیش از پنج مایل دورتر، استادیوم ایبروکس است که رقبای اولد فرم رنجرز را در خود جای داده است.گلاسکو توسط این دو طرف تقسیم شده است و داشتن هر دو استادیوم در EA FC 24 اعتبار فوق العاده ای را در مورد این رقابت ایجاد می کند.این استادیوم مدرسه قدیمی 50000 نفر ظرفیت دارد و بار دیگر فضایی باورنکردنی دارد. با توجه به اینکه هر دو طرف برای قهرمانی اسکاتلند و همچنین در اروپا می جنگند، حالت شغلی امسال می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

سایر استادیوم ها

شایعه شده است که 10 استادیوم دیگر در ماه آینده به EA FC 24 می آیند، این لیست است:

Vonovia Ruhrstadion (VFL Bochum)

ورزشگاه میلرنتور (FC St. Pauli)

اسپورت پارک رونهوف (گروتر فورث)

استادیوم StrongHER (VFL Wolfsburg – تیم زنان)

استادیو دی استفانو (رئال مادرید – تیم زنان)

استادیوم پی اچ (UD Almeria)

ورزشگاه مارتینز والرو (الچه)

Stade Pierre-Mauroy (LOSC Lille)

ورزشگاه فریولی (اودینزه)

ورزشگاه بین المللی قاهره (الاهلی)

از استادیوم های جدید در EA Sports FC 24 راضی هستید؟

این استادیوم‌های جدید بسیاری از طرفداران EA FC 24 را خوشحال می‌کنند، به‌ویژه آن‌هایی که از این تیم‌ها حمایت می‌کنند، و EA آن را از پارک خارج کرده تا مجوز همه این تیم‌ها را بگیرد.گرچه آلیانز آرنا بایرن مونیخ هنوز هم ممکن است در این بازی غایب باشد، به نظر می رسد این امتیاز برای جبران آن فراتر رفته است.از 75000 صندلی تا 5000، این استادیوم‌های جدید واقع‌گرایی بیشتری را به EA FC 24 اضافه می‌کنند، بنابراین کدام یک از اینها مورد علاقه شماست؟

 آخرین اخبار باشگاه ها در EA Sports

 روزها به بازی جدید نزدیک می‌شوند و ما اکنون اخبار زیادی درباره EA FC 24 Clubs داریم. این کلوب‌های حرفه‌ای است که همه ما آن را می‌شناسیم و دوست داریم، اما با نامی جدید، به‌روزرسانی‌های بزرگ، و برخی حالات تازه و تمیز برای همه.امسال با کنار گذاشتن EA از نام فیفا، بازیکنان منتظر چیزهای بزرگی هستند و به نظر می رسد که باشگاه ها یکی از محبوب ترین راه ها برای تجربه بازی جدید امسال خواهند بود.در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره EA FC 24 Clubs بدانید!

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

 اگر قبلاً Pro Clubs بازی کرده‌اید، با Clubs در EA بازی  FC 24 آشنا خواهید بود، اما اگر نه، بیایید دقیقاً مشخص کنیم که EA FC Clubs برای شما چیست.در Clubs یک حالت آنلاین است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بازیکن خود را در بازی ایجاد کنند و یک باشگاه برای بازی با دوستان یا در برابر آنها! هزاران راه برای سفارشی کردن بازیکن خود در باشگاه ها و چند راه جدید برای سفارشی کردن تیم شما نیز وجود دارد .در باشگاه‌ها، با انجام بازی‌ها و برنده شدن در مسابقات، پشتیبانی و شهرت تیم خود را افزایش می‌دهید، هم تیمی‌های هوش مصنوعی OVR بالاتر، گزینه‌های استادیوم بیشتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید را برای شما فراهم می‌کنند.

لیگ باشگاه ها

 اینجا جایی است که باشگاه ها از آنچه قبلاً در Pro Clubs می دانستیم منحرف می شوند. امسال EA FC 24 فصل‌ها را به‌جای سیستم قبلی ارتقا/ سقوط معرفی می‌کند.هر فصل لیگ باشگاه ها حدود شش هفته طول می کشد و یک مرحله لیگ و سپس مرحله پلی آف خواهد داشت مرحله لیگ با هر فصل تازه شروع می شود و بازیکنان می توانند با برنده شدن در مسابقات برای صعود به دسته ها برای باشگاه خود امتیاز کسب کنند. باشگاه‌ها همگی از دسته 5 شروع می‌کنند و می‌توانند به سادگی با پیروزی در بازی‌ها به لیگ برتر صعود کنند.وقتی باشگاه شما امتیاز کافی برای صعود به یک بخش کسب کرد، در یک سری مسابقات ارتقاء شرکت خواهید کرد. اینها سرنوشت شما را تعیین می کنند زیرا باشگاه شما برای برنده شدن تعداد مشخصی از بازی ها از تعداد معینی مسابقه به چالش کشیده می شود. موفق شوید و به بخش بعدی می‌روید، شکست می‌خورید و چند امتیاز از دست می‌دهید و نیاز دارید تا برای صعود دوباره تلاش کنید. مهم است که توجه داشته باشید که هیچ سقوطی وجود ندارد، فقط کسب درآمد از نردبان! هر تبلیغی پاداش می آورد و شهرت شما را نیز افزایش می دهد.هر چه تا پایان مرحله لیگ دسته شما بالاتر باشد، پاداش شما در زمان پلی آف بالاتر خواهد بود! صحبت از پلی آف باشگاه ها شد، این مسابقات در هفته پایانی هر فصل برگزار می شود. در ابتدا، هر باشگاه بر اساس تقسیم بندی خود در یک استخر قرار می گیرد و موظف می شود تعدادی مسابقه را تکمیل کند تا در جدول پلی آف دسته های خود تا حد ممکن رتبه بندی کند.در اینجا هیچ تساوی وجود ندارد و اگر بعد از 120 دقیقه برنده نباشد، ضربات پنالتی تعیین می کند. در پایان مرحله پلی آف، جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد و اگر در صدر جدول قرار بگیرید، یک جام لیگ باشگاه ها نیز دریافت خواهید کرد.

PlayStyles

 مانند سایر بخش‌های EA FC 24، PlayStyles نقش زیادی در موفقیت شما در زمین باشگاه‌ها خواهد داشت.حرفه ای شما می تواند تا شش اسلات PlayStyles و دو اسلات PlayStyles+ برای باز کردن قفل داشته باشد، بنابراین فضای زیادی برای آزمایش و همچنین ساخت متا وجود خواهد داشت!

تابلوهای امتیازات

 برای اولین بار در Clubs (یا Pro Clubs!) برای هر باشگاه در تابلوی امتیازات یک رتبه بندی مهارت وجود خواهد داشت. این واقعاً نشان می دهد که آیا شما بهترین همسالان خود هستید یا باید مهارت های خود را تقویت کنید.رتبه بندی مهارت تاثیری در خواستگاری یا هر چیز دیگری نخواهد داشت، این فقط ابزاری برای مقایسه باشگاه شما با دیگران است. این با استفاده از نتایج شما در بازی های لیگ و پلی آف و رتبه مهارت نسبی حریفانی که آنها را شکست داده یا باختید محاسبه می شود.

سفارشی سازی پلیر

 همانطور که انتظار دارید، تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی برای برجسته کردن حرفه ای شما وجود خواهد داشت. در ترکیب با VOLTA، می‌توانید آزمایش کنید تا خود را تیز و خوش لباس نشان دهید یا انگار در تاریکی لباس پوشیده‌اید.با روش‌های متعدد برای بهبود استایل خود، گزینه‌های بیشتری برای تغییر مو، لباس، خالکوبی و موارد دیگر وجود دارد! بنابراین می‌توانید ساعت‌ها برای تکمیل ظاهر خود در داخل و خارج از زمین صرف کنید و هر چه در بازی بهتر عمل کنید، پاداش‌های بیشتری را باز خواهید کرد.

بازی متقابل

 بالاخره Cross-play در Clubs برای EA FC 24 آمد! پس از سال ها درخواست، EA پاسخ داده است. این به بازیکنانی از پلتفرم های مختلف اجازه می دهد تا در مقابل و با یکدیگر در باشگاه ها بازی کنند. کاربران PS5 و Xbox Series X اکنون می توانند در کنار یکدیگر به عنوان هم تیمی یا رو در رو در زمین بازی کنند که در را به روی فرصت های زیادی باز می کند. چه در حال پیوستن به دوستان خود در پلتفرم های مختلف و ایجاد یک باشگاه با 11 بازیکن یا بازی با گروه دیگری از دوستان در کنسول دیگر باشید، این به همه اجازه می دهد تا با هم از باشگاه ها لذت ببرند.این همچنین باعث می‌شود که همسریابی سریع‌تر انجام شود و برای اولین بار، Clubs برای بازیکنان در نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.تنها نقطه ضعف آن این است که بازی متقابل بین نسلی نیست، بنابراین بازیکنان PS4 و PS5 نمی توانند با هم بازی کنند. با این حال این یک گام بزرگ در مسیر درست است.

آیا در بازی، EA FC 24 باشگاه ها ذخیره شده اند؟

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

 این ویژگی‌های جدید باشگاه‌ها را احیا کرده‌اند، زمانی که به آرامی تبدیل به یک حالت بازی می‌شد که هر سال بازیکنان کمتری بازی می‌کردند.با یک سیستم کاملاً جدید لیگ، این به هر بازی معنی می دهد زیرا شما و دوستانتان در مسیر خود به عنوان قهرمانی دسته 1 بازی می کنید. سیستم پلی آف امکان نبردهای شدید را فراهم می کند که در آن فقط برد مهم است و می تواند شهرت باشگاه شما را به یکی از بهترین ها در جهان تبدیل کند.و معرفی PlayStyles به شما امکان می دهد تا گیم پلی بازی شما را افزایش دهید.

پیش بینی 10 Wonderkids برتر در EA FC 24 Career Mode

پیش‌بینی‌ها برای EA Sports FC 24 با انتشار تاریخ انتشار کمی بیشتر از یک ماه دیگر، یعنی در ۲۹ سپتامبر، همچنان افزایش می‌یابد. حالت شغلی حالتی عالی برای شماست تا بهترین استعدادهای بعدی را کشف کنید، آنها را برای تیم خود امضا کنید و آنها را به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل کنید.بازی EA Sports FC 24 Career Mode تفاوتی نخواهد داشت و این فهرست از بچه‌های شگفت‌انگیز می‌تواند به شما کمک کند اسطوره باشگاه بعدی خود را پیدا کنید.بنابراین، کدام یک از این بازیکنان زیر 20 سال، در اولین سیو حالت شغلی خود ثبت نام خواهید کرد؟

EA FC 24 Wonderkids

 با توجه به رتبه‌بندی‌هایی که هنوز منتشر نشده‌اند، اینها پیش‌بینی‌های ما برای این است که بهترین بچه‌های شگفت‌انگیز چه کسانی خواهند بود. ما این را بر اساس پیش بینی های خود برای پتانسیل و همچنین به طور کلی هر بازیکن است. برای اینکه یک بچه شگفت انگیز باشند باید در شروع فصل 19 سال یا کمتر داشته باشند، بنابراین دیگر از بویاکو ساکا یا جود بلینگهام خبری نیست! در عوض، نسل جدیدی از ستارگان در اوج قرار می گیرند.

 ۱- Gavi

 تیم: بارسلونا

 پست: هافبک میانی

 OVR/POT پیش بینی شده: 82/90

بدون شک بزرگترین استعداد زیر 20 سال فوتبال جهان در حال حاضر. گاوی محصول آکادمی لاماسیا است که به خاطر تهیه‌کنندگی افرادی مانند لیونل مسی، آندرس اینیستا و ژاوی معروف است. این بازیکن 19 ساله که در دو فصل گذشته به طور منظم برای بارسلونا حضور داشت، نقش مهمی در قهرمانی تیم کاتالان در لالیگا در فصل 22/23 داشت.

 ۲ – Antonio Silva

 تیم: بنفیکا

 پست: دفاع میانی

 رشد آنتونیو سیلوا در سال گذشته بسیار زیاد بوده است. سیلوا به اجبار وارد خط دفاعی باتجربه بنفیکا شد و به تیم پرتغالی کمک کرد تا اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را در چهار سال گذشته کسب کند.این جوان 19 ساله از نظر بدنی قوی است و یک بار دیگر می تواند از ابتدای حالت حرفه ای شما در هر خط عقبی قرار بگیرد.آنتونیو سیلوا که با چندین باشگاه نخبه اروپایی مرتبط است، مقصد بزرگی است و بازیکن فوق‌العاده دیگری است که شما می‌توانید در حالت حرفه‌ای ثبت نام کنید.

۳ – Rico Lewis

تیم: من سیتی

 OVR/POT پیش بینی شده: 80/88

 پوزیشن: دفاع راست

 OVR/POT پیش بینی شده: 74/87

 ریکو لوئیس که تنها با 18 سال سن برنده سه گانه است، یک بسته شگفت انگیز در تیم منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بوده است.لوئیس که برای اکثر هواداران لیگ برتر نسبتا ناشناخته بود، راه خود را به تیم تاریخ ساز سیتی پیدا کرد و از آن زمان در آنجا ماندگار شد.سرمربی او آنقدر به توانایی های او اطمینان داشت که به ژائو کانسلو اجازه داد به صورت قرضی به بایرن برود.سوار و خارج کردن سریع توپ، ریکو لوئیس می‌تواند بهترین گزینه دفاع کناری باشد و با نگاهی به یک پاس، تعداد پاس‌های او می‌تواند در سیو شما فوق‌العاده باشد.

۴ – Alejandro Balde

تیم: بارسلونا

 پوزیشن: دفاع چپ

 OVR/POT پیش بینی شده: 80/88

 تحت الحمایه جوردی آلبا. پست دفاع چپ برای بارسلونا بیش از یک دهه است که تنها توسط یک بازیکن مستحکم شده است، اما با ترک باشگاه آلبا برای بازنشستگی در میامی آفتابی به همراه دوست خوبش لیونل مسی، الخاندرو بالده این نقش را پر کرده است.بالده با شش پاس گل و یک گل در فصل قهرمانی بارسلونا در سال گذشته یکی از مدافعان کناری برجسته لالیگا بوده است.بازیکن جوان دیگری که می تواند به راحتی برای اکثر تیم های حاضر در بازی شروع کند، این بازیکن 19 ساله است که به هر سیو حالت حرفه ای اضافه می شود.

۵ – Youssoufa Moukoko

تیم: بوروسیا دورتموند

 پست: مهاجم

 OVR/POT پیش بینی شده: 77/89

 یوسوفا موکوکو که در چند سال گذشته، بازیکن مورد علاقه همه در Career Mode بوده، همچنان برای بوروسیا دورتموند اجرا می‌کند و فصل گذشته نزدیک بود که بایرن مونیخ را از جایگاه خود حذف کند.موکوکو رکورد جوانترین بازیکنی است که در بوندسلیگا بازی کرده است و فصل گذشته هفت گل در این رقابت ها به ثمر رساند.این ملی پوش آلمانی متولد کامرون، تنها در سن 18 سالگی، فضای زیادی برای رشد دارد و سرعت برق آسا و پایان متین او می تواند او را به گزینه هجومی عالی برای سیو حالت حرفه ای شما تبدیل کند.

 ۶ – Alejandro Garnacho

تیم: من یونایتد

 موقعیت: جناح چپ

 OVR/POT پیش بینی شده: 75/87

 یکی دیگر از بازیکنانی که برای بزرگی مقدر شده است، الخاندرو گارناچو از منچستریونایتد است. این بازیکن آرژانتینی سال گذشته فصل شکست خود را پشت سر گذاشت و با شیاطین سرخ قهرمان جام کارابائو شد – اولین جام مهم دوران حرفه ای او.این بازیکن 19 ساله در طول فصل نشانه های مثبتی از خود نشان داد، با بال بازی و سرعت خود و حتی سه گل در لیگ به ثمر رساند، برخی در شرایط دراماتیک.در EA FC 24 گارناچو را با اسکن چهره و ارتقای احتمالی رتبه و پتانسیل او خواهد دید. آیا او می تواند در میان بسیاری از بازیکنان حالت حرفه ای محبوب باشد، آیا او می تواند تیم شما را به پیروزی برساند؟

۷ – Endrick

تیم: رئال مادرید

 پست: مهاجم

 OVR/POT پیش بینی شده: 73/87

 رئال مادرید و بچه‌های شگفت‌انگیز برزیلی مثل بیکن و تخم‌مرغ با هم ترکیب می‌شوند. وینیسیوس جونیور، رودریگو، کازمیرو و مارسلو همگی از سری آ برزیل به تیم کهکشانی ها سفر کرده اند و اندریک در لیست بعدی قرار دارد.این مهاجم 17 ساله اولین بازی خود را برای پالمیراس در اکتبر 2022 انجام داد و تبدیل به جوانترین بازیکنی شد که تا به حال برای این باشگاه بازی کرده است، قبل از اینکه دو ماه بعد به سرعت توسط رئال مادرید خریداری شود و با توافقی مبنی بر پیوستن او به اسپانیایی ها به توافق رسید. باشگاه وقتی 18 ساله شداگرچه احتمال دارد که اندریک فوراً در EA FC 24 حضور نداشته باشد، اما اگر در یک به‌روزرسانی در سال 2024 اضافه شود، پتانسیل بسیار بالایی خواهد داشت.

۸ – Giorgio Scalvini

تیم: آتالانتا

 پست: دفاع میانی

 OVR/POT پیش بینی شده: 77/86

 نسل جدید مدافعان ایتالیایی توسط جورجیو اسکالوینی هدایت می شود. با پیروی از مالدینی، نستا، کیه لینی و بونوچی قبل از او، بازیکن آتالانتا آینده درخشانی در پیش دارد و گزینه عالی دیگری برای سیو Career Mode است.اسکالوینی در 19 سالگی بیش از 50 بازی در سری آ انجام داد و به باشگاه کمک کرد فصل گذشته به مقام پنجم برسد.این بازیکن جوان همچنین برای ایتالیا در صحنه ملی حضور داشته است و به نظر می رسد که پست دفاع میانی را برای 15 سال آینده از آن خود کند.

۹ – Evan Ferguson

تیم: برایتون

 پست: مهاجم

 OVR/POT پیش بینی شده: 73/86

 سیستم پیشاهنگی برایتون بی رقیب است. با این حال، ایوان فرگوسن بر خلاف بسیاری از هم تیمی هایش، محصول آکادمی برایتون است.این بازیکن ایرلندی با ارتفاع 6 فوت و 2 اینچ، یک نیروی بی رحم در برابر بسیاری از مدافعان است و فرگوسن در فصل گذشته در 19 بازی شش گل برای تیم برایتون به ثمر رساند که به بالاترین لیگ تاریخ خود رسید و برای اولین بار فوتبال اروپا را به دست آورد.گلگیرها واقعاً مشکل دارند و توانایی نهایی او احتمالاً در EA FC 24 تقویت زیادی خواهد داشت. ایوان فرگوسن می تواند بهترین گزینه مهاجم ارزان قیمت برای هدایت تیم Career Mode شما به سمت شکوه باشد.

۱۰ – Mathys Tel

تیم: بایرن مونیخ

 پست: مهاجم

 OVR/POT پیش بینی شده: 73/86

 متیس تل که متولد 2005 است، تابستان گذشته به مبلغ 20 میلیون یورو توسط بایرن مونیخ خریداری شد و 22 بار در فصل قهرمانی باواریایی ها به میدان رفت و 5 گل به ثمر رساند.تل که یک مهاجم بسیار تند است، می‌تواند در EA FC 24 متا باشد، به‌ویژه وقتی رتبه‌اش بالا می‌رود و هری کین در تیم به او آموزش می‌دهد، چه کسی می‌داند او می‌تواند به چه نوع بازیکنی تبدیل شود.

3 تیم جدید در EA FC 24 Career Mode

این 3 تیم جدید می توانند اولین Road to Glory شما در EA FC 24 Career Mode باشند.

در حالی که منتظر انتشار EA Sports FC 24 هستیم، زمان آن فرا رسیده است که دوستداران حالت حرفه ای به این فکر کنند که در بازی جدید چه تیم هایی قرار است به اوج برسند.هر سال بازیکنان تیمی را با هدف تبدیل کردن آنها به یکی از بهترین‌های جهان بر عهده می‌گیرند و رضایت زمانی که از لیگ 2 تا لیگ قهرمانان اروپا می‌روند هرگز از بین نمی‌رود.بنابراین برای همه آن دسته از طرفداران Road to Glory که مطمئن نیستند با کدام تیم در EA FC 24 شروع کنند، در اینجا پنج تیم فوتبال جدید یا بازگشتی برای استفاده در Career Mode وجود دارد.

 تیم های جدید برای حالت شغلی : 

 با یک فصل و بازی جدید، تیم‌ها تازه به لیگ‌هایی صعود می‌کنند که در EA FC 24 حضور دارند. بنابراین کدام یک از این تیم‌های جدید برای شما مناسب هستند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم

اطلاعات کامل بازی EA FC 24

ناتس کانتی، لیگ 2، انگلستان : 

 با شروع قوی، نوتس کانتی معروف، امسال پس از یک فصل درخشان در لیگ ملی، به EA FC 24 بازگشته است. کانتی که در جایگاه دوم پس از تیم پر ستاره راکسام قرار دارد، دارای نیروی ضربتی است که لیگ 2 را طوفانی خواهد کرد.تلفیقی از تجربه دیوید مک گلدریک و اتمام مکالی لنگستاف باعث می‌شود که شما در مراحل اولیه از بخش‌ها صعود کنید.آیا می توانید قبل از حذف یووه از لیگ قهرمانان، از رقبای پر سر و صدا، ناتینگهام فارست، جهش کنید؟

 CD Eldense، Segunda Division، اسپانیا :

  درCD Eldense با دو تبلیغ در دو فصل، باشگاهی در حال افزایش است و اولین حضور خود را در این فرنچایز در EA FC 24 انجام می دهد. این باشگاه که در جامعه والنسیا مستقر است، می تواند ذخیره حالت شغلی بعدی شما باشد و بسیار سرگرم کننده خواهد بود، به خصوص با مجوز LALIGA HYPERMOTION که توسط EA به بخش های اسپانیایی معرفی شده است.با پوشیدن یک لباس خانگی آبی و قرمز و یک لباس خارج از خانه صورتی بدبو، نه تنها در زمین ظاهر خوبی خواهند داشت، بلکه امیدوارم بازی خوبی نیز داشته باشند.و فلوریان آندونه، مهاجم سابق برایتون، که اسکن صورت در بازی دارد، خط مقدم الدنسه است.

 پریوسن مونستر، 3. لیگ، آلمان : 

 تیم دیگری که در EA FC 24 به بازی بازگشته است Preussen Munster است. پس از گذراندن سه فصل در Regionalliga West، رده چهارم دیوانه‌وار آلمان، مونستر فصل گذشته قهرمان لیگ شد و یک بار دیگر در لیگ 3 به دست آورد.شما در اولین فصل خود با این تیم با رقبای Arminia Bielefeld و VFL Osnabruck روبرو خواهید شد، بنابراین پیروزی در آن مسابقات ضروری است.یک کیت راه راه سبز و مشکی باعث می شود Preussen Munster بسیار ترسناک به نظر برسد، بنابراین Road to Glory شما می تواند دارای بازیکنان تهاجمی باشد و یک سیو هیجان انگیز ایجاد کند.

اولین حالت شغلی خود را با چه کسی شروع خواهید کرد؟

 چه حالت حرفه ای خود را با یک باشگاه لیگ قهرمانان شروع کنید، چه در اعماق لیگ 2 با Notts County، شروع هر بازی جدید از فرنچایز فیفا همیشه برای طرفداران Career Mode هیجان انگیز است.و با ویژگی های جدید، EA FC 24 می تواند بهترین نسخه از حالت بازی تا به امروز باشد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *