مقالات

نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage چه قدر بزرگ است؟

درباره اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage کنجکاوید؟

Assassin’s Creed Mirage یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است، اما تا اخیراً بسیار کمی درباره این بازی می‌دانستیم.

در رویداد Ubisoft Forward، ما به طور دقیق‌تر به داستان و مبارزه بازی نگاه کردیم و بیشتر درباره جهان جدید بازی اطلاعات بیشتری به دست آوردیم.

این بازی در شهر بغداد روایت می‌شود و با توجه به رویکرد یوبی‌سافت در ایجاد جهان بازی در دنیای Assassin’s Creed به شکلی تاریخی دقیق، انتظار می‌رود که مسافرت در این شهر برای طرفداران لذت بخش باشد.

در جلسه پیش از رویداد Ubisoft Forward، ما دریافت کردیم که دقیقاً اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage چقدر است.

ما بسیار هیجان زده هستیم که این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم!

اندازه نقشه Assassin’s Creed Mirage چقدر است؟

در طی رویداد پیش از Ubisoft Forward اخیر، اعلام شد که اندازه نقشه Assassin’s Creed Mirage تقریباً همان اندازه پاریس است. این بازی در قرن نهم میلادی در شهر بغداد رخ می‌دهد، با شروع دوره‌ای در سال ۸۶۱ میلادی که با عصر طلایی هم‌زمان است.

رویدادهای بازی Mirage چند دهه قبل از رویدادهای Valhalla رخ می‌دهد. طبق نظرات مدیر هنری، ژان-لوک سالا، در Ubisoft Direct، بغداد به عنوان مرکز جهان شناخته می‌شد که “مکانی کلیدی برای دانش، هنر، نوآوری، علم، تجارت و قدرت” بود.

این شهر پس از ۵۰۰ سال کاملاً ویران شد، اما طرفداران در طول اوج فرهنگی بغداد این تجربه را خواهند داشت.

مقایسه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage با نسخه های قبلی

اگرچه اندازه بغداد کوچک‌تر از دنیاهایی است که در Valhalla، Odyssey و Origins تجربه کرده‌ایم، اما هنوز یک نقشه عظیم با بسیاری از رازها برای کشف وجود دارد.

اندازه نقشه به نزدیکی آنچه که در Assassin’s Creed Unity تجربه کردیم خواهد بود.

چهار منطقه‌ای که قرار است تجربه کنیم شامل منطقه صنعتی کرخ، شهر دایره‌ای زیبا و دو منطقه دیگر است که هنوز ندیده‌ایم.

همچنین، قادر خواهیم بود شهر را ترک کنیم و تجربه Alamut را داشته باشیم که محل زندگی تمامی اساسین‌هاست.

این نقشه برای ارائه یک تجربه بازی بیشتر در حوزه مخفی‌کاری طراحی شده است، با فراهم کردن تعداد زیادی سطح برای بازیکنان تا از آن‌ها بهره‌برداری کنند. همچنین، شما قادر خواهید بود از پرنده خود برای بررسی مناطق و شرکت در مبارزات در زمان مناسب استفاده کنید.

ما چند ماه دیگر از تجربه سفر باسیم ابن اسحاق فاصله داریم و طرفداران نمی‌توانند منتظر باشند تا زیبایی بغداد را تجربه کنند.

برای محتوای بیشتر، به تحلیلهای ما درباره احتمالات Assassin’s Creed Mirage مراجعه کنید که جزئیات همه آنچه را که می‌دانیم را بیان می‌کند.

همچنین، می‌توانید نظرات ما درباره Assassin’s Creed Infinity و اینکه آیا واقعاً به آن نیاز داریم را بدانید.

گیم پلی بازی

گیم‌پلی Assassin’s Creed Mirage قرار است سری را به جایی که آغاز شده برگرداند – مخفی‌کاری اجتماعی، پارکور سریع و ترورهای زیبا. یوبی‌سافت بوردو درباره این می‌گوید که “تمامی عناصر بازی‌های Assassin’s Creed در Mirage وجود دارد و بازیکنان می‌توانند به ریشه‌های سری برگردند و در عین حال تجربه‌ای مدرن از گیم‌پلی و ویژگی‌های آیکونیک بازی‌های اولیه را داشته باشند.” این تمرکز باریکتر، به ویژه در مقایسه با Assassin’s Creed Valhalla، توسط رویکردی که بر پیشرفت مبتنی بر داستان تاکید می‌کند و نقشه‌ای محدودتر برای کاوش تکمیل خواهد شد.

ما نخستین تریلر گیم‌پلی Assassin’s Creed Mirage را در نمایشگاه PlayStation ماه مه ۲۰۲۳ دریافت کردیم (که می‌توانید آن را در بالا تماشا کنید). این تریلر به ما نگاهی بسیار خوبی به مخفی‌کاری اجتماعی، گزینه‌های مختلف برای حل مأموریت‌ها و تکنیک‌های مختلف ترور در اختیار باسیم قرار می‌دهد. این بسیار بیشتر شبیه به Assassin’s Creed 2 در سبک گیم‌پلی است که تصور می‌کردیم و این عالی است.

داستان بازی در مورد چیست ؟

داستان Assassin’s Creed Mirage قرار است خطی‌تر از بازی‌های اخیر در سری باشد. کارگردان داستانی، سارا بویولو، می‌گوید که “ساختار داستانی Mirage نسبت به بازی‌های اولین Assassin’s Creed، به معنای آن که بیشتر پرداخته شده و خطی‌تر است، نزدیک‌تر است.” با این حال، در حالی که هنوز آزادی برای کاوش و تجربه داریم و می‌توانیم تصمیم بگیریم کدام مأموریت‌های ترور را به چه ترتیبی انجام دهیم، بویولو می‌گوید که یوبی‌سافت بوردو در Mirage می‌خواست داستان را “یک داستان بسیار شدید و فشرده با شروع و پایان واضح” ارائه دهد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *