مقالات

راهنمای Diablo IV: چگونه به کلن‌ها در Diablo IV بپیوندیم

Diablo-IV-Clans

کلن‌ها در Diablo IV می‌توانند برای سفر شما به این مناظر جهنمی یک امتیاز قوی باشند. شما به راحتی می‌توانید اعضای همکلاسی خود را به خود بپیوندانید. علاوه بر این، نام شما به شیوه‌ای منحصر به فرد برچسب گذاری می‌شود. در ادامه توضیح داده می‌شود که چگونه می‌توانید به یک کلن در Diablo IV بپیوندید و چگونه یک کلن بسازید.

برای دسترسی به امکان پیوستن به یک کلن، بازی را متوقف کنید. اگر از کنترلر DualSense استفاده می‌کنید، دکمه تاچ‌پد را فشار دهید. باید نقشه را روی صفحه ببینید. حالا به تب کلن بروید. می‌توانید یک کلن بسازید یا به یک کلن بپیوندید.

اگر میخواهید به یک کلن بپیوندید، می‌توانید برای آن جستجو کنید. نام کلن یا یک کلمه کلیدی مرتبط را وارد کنید. سپس لیستی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در آن لیست، رهبر کلن، تگ‌های کلن و یک توضیح قابل مشاهده خواهید داشت. همچنین نشان می‌دهد که کلن کی برای اولین بار ایجاد شده است. برای ارسال درخواست به مدیر کلن، دکمه متناظر را فشار دهید. اگر درخواست شما را قبول کنند، عضوی از اعضای کلن خواهید شد. به خاطر داشته باشید که شما فقط می‌توانید به هر بار پنج درخواست پیوستن ارسال کنید.

اما شاید حتی نیازی به جستجو برای کلن نداشته باشید. اگر دکمه تریگر راست را روی کنترلر فشار دهید، “دعوت‌ها و درخواست‌ها” شما نشان داده خواهد شد. اگر به کلن دعوت شده‌اید، آن در این منو نمایش داده خواهد شد. برای پذیرش دعوت، دکمه متناظر را فشار دهید. احتمالاً به شما به دلخواه خواهند پذیرفت.

اگر نتوانستید به یک کلن بپیوندید، می‌توانید کلن خود را بسازید. می‌توانید به آن نام دهید، تگی برای آن انتخاب کنید و سپس توضیحی از محتوای کلن را بیان کنید. همچنین برچسب‌هایی مانند “Hardcore” و “Casual” وجود دارد که به دیگران کمک می‌کند ببینند آیا این کلن برایشان مناسب است یا خیر. چیز دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که Diablo IV دارای قابلیت crossplay است، بنابراین هرکسی، بدون توجه به سیستم خود، می‌تواند به کلن شما بپیوندد.

پیوستن یا ایجاد کلن‌ها در Diablo 4 بسیار آسان است و احتمالاً بازی‌های سرویسی در آینده سعی خواهند کرد این سیستم را تقلید کنند. دکمه تاچ‌پد را فشار داده و از دکمه‌های L1 و R1 برای مراجعه به تب کلن استفاده کنید تا با گزینه‌های مختلفی روبرو شوید، بسته به وضعیت کلن فعلی شما. شما می‌توانید به دنبال یک کلن موجود بگردید یا به دلخواه یک کلن جدید بسازید. این صفحه (که در بالا نمایش داده شده است) جایی است که شما همه چیز را مدیریت می‌کنید، مانند پیوستن به یا تفکیک از گروه‌ها درون کلن، و حتی امکان ایجاد یک اتاق چت صوتی خصوصی در بازی را فراهم می‌کند.

هنگامی که چالش‌ها را به پایان برسانید و موانع مهم را برطرف کنید، اعضای کلن شما مطلع خواهند شد و برعکس. این جنبه اجتماعی بیشتر می‌تواند به اندازه‌ای استفاده شود که هدف‌های بلندمدت شما نیاز دارد؛ پیام روزانه‌ای تنظیم کنید تا اعضای کلن به سوی اهداف مشترک کار کنند یا علائم و علمک‌های باشکوه و منحصر به فردی ایجاد کنید تا همه کسانی که آن را دارند، افتخار بکنند.

برای خرید بازی دیابلو ۴ میتوانید وارد لینک خرید اکانت قانونی بازی Diablo 4 شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *