مقالات

مدت زمان بازی Diablo 4 چقدر است ؟

در بازی دیابلو BLIZZARD ENTERTAINMENT با عمامه ی قرمز رنگ یک شخصیت قوی و عضلانیست که یقینا مخاطبان را می تواند ساعت ها سرگرم بازی بکند . حتی اگر بازیکنان بخواهند خط داستی شخصیت اصلی بازی را بازی کنند نیز می توان گفت این بازی می تواند ساعت های سرگرم کننده ای را برای بازیکنان این قبیل بازی ها داشته باشد . در این بازی که مهارت های بازیکنان را در کار با چوب مورد بررسی قرار می دهد می توان گفت سرگرم کنندگی ویژه ای را برای مخاطبان در نظر گرفته است . طول کمپین Diablo 4 می‌تواند طرفداران این سری بازی را ساعت‌ها سرگرم کند، حتی اگر فقط برای دنبال کردن داستان اصلی بازی باشند. اما مدت زمان تکمیل Diablo 4 برای هر بازیکن به تفاوت‌های سلیقه و سطح مهارت آنها بستگی دارد. با این حال، می‌توانیم برآوردی از زمان تخمینی لازم برای تکمیل داستان اصلی را برای بازیکن متوسط داشته باشیم.

مدت زمان بازی Diablo 4

این بازی توانسته با توجه به نوع بازی و استفاده از مهارت های بازیکنان دنیای جدید و سرگرم کننده ای را برای علاقه مندان به این قبیل بازی ها ایجاد کرده باشد و به طور میانگین می توان گفت مخاطب می تواند ساعت های طولانی را در این بازی به سر ببرد . این امر به دستاوردهای توسعه دهندگان و مدیران اصلی بازی برمی‌گردد، زیرا یک مصاحبه با مسئولان برجسته در شرکت Blizzard نوری زمانی را به طور میانگین برای این بازی ارائه داده اند .

نظر شرکت این بازی در مورد مدت زمان این بازی

مدت زمان کمپین های Diablo 4 برای بیشتر بازیکنان حدود ۳۵ ساعت زمان می‌برد. این مدت زمان توسط کارگردان بازی Diablo، جو شلی، و مدیر کل راد فرگوسون در یک مصاحبه با GameSpot در سال ۲۰۲۲ تأیید شده است.

البته این مدت زمان ممکن است با توجه به جزئیات و آشنایی بازیکنان با Diablo 4 متغیر باشد. برخی از بازیکنان گزارش داده‌اند که مدت زمان لازم برای تکمیل کمپین را حدود ۲۰ ساعت می‌دانند. اما این مدت زمان باید در عمل به اثبات نیز برسد .

همان طور که در بالاتر نیز گفته شد از نظر کارگردان این بازی دانستیم که به چه میزان می توان زمان برای خود بگیرد و به طور میانگین با توجه به مهارت های بازیکنان و عوامل بسیاری که می تواند تحت تاثیر قرار بدهد این موضوع را می توان گفت حدودا بین 35 ساعت ممکن است این بازی زمان ببرد اما باز هم این یک عدد تقریبست که در هر بازی ای می توان به آن توجه کرد . البته آن چه گفته شد به صورت تقریبیست همین طور نظر کارگردان این بازی می باشد و نظر مدیر کل، راد فرگوسن در مورد این موضوع این است که همان طور که گفته شد با توجه به تبحر و میزان مهارت بازیکن می توان حدود زمان تقریبی این بازی را تا به 20 ساعت هم رساند که در این صورت رکوردی در مورد این بازی خواهد بود که حتما به ثبت خواهد رسید . و هر بازیکن می تواند با اجرای خاص بازی خود به این میزان از تبحر و مهارت برسد .

چگونگی مسیر خطی این بازی

در این بازی برای توسعه و پیشبرد بازی و توسعه بهتر بازی به بازیکن این اختیار داده شده است که در هرجهتی که می خواهد سرمایه گذاری و بازی خود را انجام دهد که این موضوع از طرف سازندگان این بازی به شما عزیزان تضمین قطعی شده است که می توان گفت این چگونگی بازی را برای بازیکنان می تواند جذاب تر و گیرا تر بکند و هر کسی دلش بخواهد این بازی را در سری بازی های خود به صورت قطعی داشته باشد . توسعه دهندگان قبل از عرضه بازی، آزادی بازیکن در Diablo 4 را در طول توسعه آن تضمین کرده‌اند. کمپین Diablo 4 غیرخطی است و به بازیکنان اجازه می‌دهد در هر جهتی که انتخاب می‌کنند،بتوانند جستجو کنند.

همچنین زمانی که شخصی وارد بخش پس از بازی می شود ، کارهای زیادی برای انجام دادن برایش وجود خواهد داشت. Diablo 4 شاهد اضافه شدن Paragon Boards خواهد بود، راهی جدید برای گسترش سفارشی سازی کاراکترها در عنوان ها . تخته‌های Paragon در سطح 50 باز می‌شوند و به بازیکنان یک هدف برای آخر بازی را می‌دهند تا به سمت آن حرکت کنند که این روند جذاب مسیر را برای بازیکنان روشن می کند . همچنین پس از تکمیل کمپین اصلی، فعالیت‌های بسیاری برای انجام وجود خواهد داشت. Diablo 4 با اضافه شدن Paragon Boards، یک روش جدید برای گسترش سفارشی‌سازی شخصیت‌ها در بازی، رونق گرفته است. Paragon Boards بازگشایی می‌شوند و در سطح ۵۰ قابل دسترسی می‌شوند، که به بازیکنان هدفی برای پس از پایان بازی می‌دهد.

ناگفته نماند، Diablo 4 همچنین دارای محتوای فصلی نیز خواهد بود که بازیکنان را سرپا نگه می دارد. یکی از توسعه دهندگان Diablo 4 ادعا کرده است که محتوای Battle Pass برای هر فصل تقریباً 80 ساعت ممکن است طول بکشد این خود نوید خبر خوبی برای بازیکنان علاقه مند به این قبیل بازی ها خواهد . برای دست رسی سری به این بازی یا این قبیل بازی ها حتما با ما در ارتباط باشید .

علاوه بر این، Diablo 4 شامل محتوای فصلی نیز خواهد بود که باعث می‌شود بازیکنان به چالش کشیده شوند.همان طور که که پیش تر نیز گفته شد یکی از توسعه دهندگان Diablo 4 ادعا کرده است که برای هر فصل، محتوای Battle Pass حدود ۸۰ ساعت زمان لازم برای تکمیل خواهد داشت.

جمع بندی کلی

بازی Diablo 4 با کمپینی به طول حدود ۳۵ ساعت، توانسته است طرفداران این سری را ساعت‌ها سرگرم کند. بازی در قالب یک دنیای باز و غیرخطی عرضه می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد در هر جهتی که می‌خواهند، جستجو کنند. پس از تکمیل کمپین اصلی، بازیکنان می‌توانند با استفاده از Paragon Boards، شخصیت‌های خود را سفارشی کنند و به اهداف پس از پایان بازی برسند. همچنین، با اضافه شدن محتوای فصلی و Battle Pass، بازیکنان می‌توانند به محتواهای فصلی متنوعی دسترسی پیدا کنند که حدود ۸۰ ساعت زمان لازم برای تکمیل هر فصل را به آنها ارائه می‌دهد.

2 دیدگاه در “مدت زمان بازی Diablo 4 چقدر است ؟

  1. Ali hemati گفت:

    فوق العادهههههه ❤️

  2. Ali hemati گفت:

    فوق العادهههههه بود ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *