مقالات

آیا Crash Team Rumble دارای حالت تک نفره است؟

آیا Crash Team Rumble دارای حالت تک نفره است؟

آیا Crash Team Rumble دارای حالت تک نفره است؟

Crash Team Rumble به عنوان یک تجربه چندنفره پر جنب و جوش و سرگرم کننده 4v4 تبلیغ می شود. با این حال، طرفداران Crash Bandicoot می پرسند که آیا این بازی جدید همچنین دارای یک داستان تک نفره یا نوعی حالت داستانی یا کمپین خواهد بود.

محتوای تک نفره برای چندین دهه ستون اصلی بازی‌های Crash Bandicoot بوده است که به اولین عنوان در سال 1996 بازمی‌گردد. Crash Team Rumble نوعی خروج از مسیر است زیرا Toys For Bob بیشتر روی یک عنوان چندنفره Crash تمرکز می‌کند که شامل ژانرهای سکوبازی، مبارزه و استراتژی می‌شود.

در حالی که بازی‌های اولیه Crash شامل ده‌ها مرحله تک نفره بود، بازی‌های بعدی مجموعه بازی‌ها را گسترش دادند. Crash Team Racing یک مسابقه کارتینگ بود که شامل محتوای تک نفره و چندنفره می شد. در حالی که Crash Bash شامل مینی‌بازی‌هایی بود که برای هرج و مرج تک‌نفره و چندنفره طراحی شده بود.

با این حال، تاکنون تمرکز اصلی Crash Team Rumble روی چندنفره آنلاین آن بوده است. به نظر می رسد گیم پلی زمان خوبی برای وامپا باشد، اما آیا فقط چندنفره خواهد بود؟

آیا Crash Team Rumble دارای حالت داستانی است؟

آیا Crash Team Rumble دارای حالت تک نفره است؟

Toys For Bob تأیید کرده است که Crash Team Rumble هیچ عنصر روایت، کمپین یا حالت داستانی نخواهد داشت. این بازی به طور انحصاری به عنوان یک بازی چندنفره آنلاین فعالیت می کند.

طبق گفته WellPlayed، در بخش پرسش و پاسخ مربوط به بازی، سوالی در مورد محتوای تک نفره مطرح شد. در پاسخ، لو استودرت، مدیر خلاقیت مشارکتی و دن نیل، مدیر خلاقیت گفتند: “هیچ جزء روایتی در بازی وجود ندارد، این بازی بر روی چندنفره تمرکز دارد.”

این بدان معناست که Crash Team Rumble اولین بازی Crash Bandicoot کنسولی خواهد بود که هر نوع محتوای تک نفره را حذف می کند.

امیدواریم این موضوع طرفداران قدیمی Crash را از مشارکت در این پروژه دلسرد نکند. توسعه دهندگان تأیید کرده اند که Crash Team Rumble برای مدت طولانی با به روز رسانی های غنی از محتوا پشتیبانی خواهد شد.

این تمام چیزی است که شما باید در مورد یک حالت داستانی یا کمپین احتمالی در Crash Team Rumble بدانید.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *