مقالات

بازی Need For Speed Unbound برای PS4

عدم عرضه بازی Need For Speed Unbound برای ps4

Need For Speed یکی از دسته بازی های محبوب و مهیج می باشد که طرفداران زیادی دارد ، اما باید بدانید که نسخه ی جدید  Need For Speed یعنی Need For Speed Unbound منتشر شده اما  برای ps4 عرضه نگشته . در همین راستا ما در گیم سنتر امروز در کنار شما هستیم تا به این موضوع اشاره نماییم که چرا بازی Need For Speed Unbound برای ps4 عرضه نشد . در نتیجه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید  .

بررسی کوتاه از Need for speed unbound :

 سال های زیادی است که ما شاهد نمونه های مختلف عرضه ی بازی Need For Speed بوده ایم . این بازی همان طور که گفته شد به دلیل گیم پلی جذاب طرفداران زیادی دارد مخصوصا کسانی که از مجموعه بازی های مسابقه ای لذت می برند . در سال های اخیر سبک طراحی آن با هر بار عرضه تغییر می کند ولی این نمونه ها هر ساله با تاخیر عرضه می شدند . می توان نقطه ی اوج این بازی را در ۲۰۱۵ دانست که با ارائه ی این نسخه و نسخه های بعدی بر تعداد کاربران این بازی افزوده شد ‌. بازی های مشابه Need For Speed  مانند Heat و Payback  که هر دو مسابقه ای هستند با استقبال نسبی رو به رو بودند و اما ما امروز شاهد عرضه سری جدید بازی Need For Speed  یعنی Need For Speed Unbound هستیم که نمره ی متا ۸۰ را دریافت کرده است و از تمامی نسخه های پیشین بسیار بهتر است . در واقع این بازی شما را  به دوران مسابقات خیابانی می برد ‌. در این بازی برای مسابقه دادن باید وارد زیر زمین های در سطح شهر شوید . طراحی و سبک جدید این بازی نظر هر کاربری را به خود جلب می کند و بسیار چشم گیر و خیره کننده است ، اما متاسفانه زمانی که شما می خواهید این بازی را خریداری کنید به طرز عجیبی نمی توانید آن را برای کنسول های نسل ۸ خریداری نمایید و در واقع این بازی برای ps4 عرضه نشده است .

بازی Need For Speed Unbound برای PS4

دلایل عدم عرضه بازی Need For Speed Unbound برای ps4 :

در واقع گاهی سازندگان بازی ها جهت پیشرفت کیفیت بازی و القای حسی بهتر از طراحی و صحنه های جذاب تصمیم می گیرند دور کنسول های بازی نسل ۸ را خط بکشند و از امکاناتی که ps5 در اختیار آن ها جهت پیش برد هر چه بهتر بازی قرار می دهد استفاده نمایند که این‌ عامل باعث نا امیدی کسانی می شود که دارای کنسول های بازی قدیمی هستند . اما این نکته نیز مطرح می شود که عدم ارائه ی بازی ها برای کنسول های نسل ۸ موجب پیشرفت چشم گیری در عرصه ی بازی ها می گردد . در کل بسیار ی از بازی هایی که امروزه در دسترس کاربران قرار می گیرند برای هر دو نسل کنسول های ۸ و ۹ می باشد . در نتیجه سازندگان بازی برای اینکه لذت بازی را برای کاربران کنسول های نسل ۹ به حد عالی برسانند این تصمیم را اتخاذ می کنند .

احتمالا کمی تغییر در تنظیمات گرافیکی بازی موجب می شود شما بتوانید این بازی را روی کامپیوتر با کارت گرافیکی  1050Ti اجرا نمایید . اما یک نکته ی دیگر نیز باید در این مطلب گفته شود و این می باشد که بازی Gotham Knights نیز برای کنسول های نسل ۸ منتشر نشده و این در حالی است که این بازی آنچنان طراحی و یا گرافیک بالایی را در اختیار کاربران قرار نداده و این موضوع بیانگر این است که رفته رفته در حال ورود به همان دوره اختلاف بین دو نسل باشیم ، در صورتی که نسخه های بعدی بازی ها دیگر از نظر توان سخت افزاری با کنسول اای بازی پلی استیشن ۴ و و ایکس باکس وان قابل اجرا نباشند .

مدیر استدیو کرایتریون گیمز سازنده نسخه جدید Need For Speed Unbound اعلام کرده که عدم ارائه ی این نسخه برای ps4 تنها به این دلیل بوده که بازیکنان بتوانند  Need For Speed را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایند . اما همان طور که پیش تر گفته شد گرافیک بالای این بازی دلیل بر عدم ارائه ی آن برای کنسول های بازی نسل ۸ است اما این در صورتی است که کاملا مشخص است که بازی را می توانستند برای کنسول های نسل ۸ نیز ارائه کنند !!! چرا که گیم پلی بازی به شکلی نمی باشد که برای کنسول های بازی نسل ۸ قابل اجرا نباشد .

نقد بازی Need For Speed Unbound  :

ماجرای بازی راجع به دو دوست قدیمی می باشد که زیر نظر مکانیکی به نام Rydell ، بزرگ شده‌ اند و برایش کار می‌ کنند و به نوعی ، یک خانواده محسوب می‌ شوند . در یکی از روز ها ، یکی از دو دوست که Yaz نام دارد ( طبیعتا فرد دیگر شما هستید ) ، به خانواده خیانت و علاوه بر دزدیدن اموال Rydell ، تمامی ماشین‌ های موجود در گاراژ او و در آخر ماشین شما ،  خانواده را ترک می‌کند و به گروهی دیگر ملحق می‌ شود . حال شما بعد از گذشت ۲ سال به طور اتفاقی متوجه بازگشت او به مسابقات خیابانی می‌ شوید و قصد دارید تا از او انتقام بگیرید . هدف اصلی شما هم از این انتقام ، پس گرفتن اعتبار از دست رفته‌ی گاراژ Rydell و صد البته ، سوییچ ماشینتان است . حال و هوا و فضای بازی بی‌ شباهت به نسخه‌ی Carbon و یا Most Wanted نیست و سعی دارد تا با الهام گیری از آن‌ ها ، یک داستان ساده را روایت کند ؛ با این وجود ، عدم پرداخت مناسب به کاراکتر‌ هایی چون Yaz ، Rydell و حتی Tess( مدیربرنامه‌ی گروه ) ، داستان را کاملا سطحی جلوه می‌ دهد و در کل ، سیستم روایی بازی کیفیت چندانی ندارد .  در نسخه ی جدید این بازی  مانند نسخه‌ی قبلی آن ، به دو بخش شب و روز تقسیم می‌ شود ؛ با این وجود در Unbound ، بازیکن این امکان را نخواهد داشت تا میان این دو ، یکی را به دلخواه انتخاب کند . در سیستم جدیدی که برای بازی تعریف شده است ، داستان به ۴ هفته و هر یک از روز های هفته ، به دو بخش شب و روز تقسیم شده‌ اند . روز‌های هفته به شکل یک تقویم برای شما به نمایش در‌ می‌ آیند و هربار که به گاراژ باز می‌ گردید صبح به شب تبدیل می‌ گردد و بار دوم ، وارد روز بعدی خواهید شد . در انتهای هر هفته ، بازیکن در یک مسابقه‌ی نهایی شرکت می‌کند و در هفته‌ی چهارم  ، در برابر Yaz قرار خواهد گرفت.

این مقاله نیز میتواند برای شما مفید باشد : معرفی 10 بازی ریسینگ یا ماشین سواری جدید برای PS4 و PS5

جمع بندی مطالب  :

با توجه به عدم ارائه ی نسخه ی جدید بازی Need For Speed  برای کنسول های نسل ۸ شما می توانید Need For Speed Unbound را از طریق سایت گیم سنتر برای کنسول بازی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس – اس خریداری نمایید . گیم سنتر یکی از بزرگ ترین وبسایت های فروش قانونی اکانت بازی ps4 و ps5 است که شما می توانید به راحتی و با کم ترین هزینه از این مجموعه اکانت های قانونی خریداری نمایید . مجموعه ی گیم سنتر دارای مجموعه ی متنوعی از بازی ها می باشد که شما بر اساس نیاز و علایق خود آن ها را برگزیند و از تجربه ی بازی های جذاب لذت ببرید .

برای خرید این بازی با بهترین قیمت میتوانید وارد لینک زیر شوید .

اکانت قانونی Need For Speed Unbound

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *