مقالات

۲۵ بازی برتر آنلاین ps4 که تا بحال ساخته شده است

بهترین بازی های آنلاین ps4

پلی‌ استیشن چهار به پایان عمر خود نزدیک می‌شود ، اما بازی های چند نفره آنلاین آن داغ‌تر از همیشه است . جعبه سیاه کوچک بیش از هفت سال بازی چند نفره شگفت‌ انگیز را در خود جای داده است و منتظر است تا شما آن بازی ها را کشف کنید . پیشرفت بازی های آنلاین افراد را به این نتیجه رسانده است که برای انجام بازی با دوستان نیازی به رفتن بیرون از خانه نیست و با بازی های جذاب آنلاین پلیستیشن چهار که در ادامه معرفی خواهیم نمود میتوان تجربه بازی بسیار لذت بخشی را با دوستان خود و یا حتی سایر افراد از سراسر جهان تجربه کنید . در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا بهترین بازی های آنلاینی که تا بحال برای این کنسول محبوب عرضه شده است را بررسی نماییم که لیست ما شامل 25 مورد از مطرح ترین های بازی های آنلاین می باشد

۲۵ – بازی Knockout City 2021

همه یک بازی خوب و جذاب را دوست دارند  مخصوصاً اگر وقتی ضربه می خورید ضرری نداشته باشد . Knockout City یکی از خلاقانه ترین تجربیات چند نفره در سال 2021 بود که به بازیکنان این امکان را می داد که در مسابقات داج بال بین گروه های رقیب آنلاین شرکت کنند . طراحی شخصیت ها دوست داشتنی است . و متنوع است ، محیط‌ ها فوق‌ العاده هستند ، و گیم‌ پلی آن درجه یک است ، درک بازی نیز آسان است ، اما فضای زیادی برای بهبود مهارت‌ های شما وجود دارد . این می تواند به یکی از ورزش های الکترونیکی بزرگ بعدی تبدیل شود، بنابراین مطمئن شوید که سریع وارد آن شوید!

۲۴ – بازی Dark Souls III 2016

۲۵ بازی برتر آنلاین ps4

چرا ما به بازی Dark Souls می پردازیم؟ آیا این افتخار محو شدن پادشاهی های بزرگ آن است ؟ داستان‌ های احساسی کسانی که در این سرزمین‌ های تاریک پرسه می‌زنند؟ آیا این مازوخیسم صرف است؟ برای برخی ، پاسخ ساده است: آنها واقعاً دوست دارند به مردم حمله کنند تا روزشان را خراب کنند، بازی چندنفره همیشه آنلاین Dark Souls می‌تواند چالش‌برانگیز و غیرقابل پیش‌بینی باشد. انتظار داشته باشید زمانی که به طور تصادفی مورد تهاجم قرار می گیرید، و حتی به عنوان یک مهاجم قرمز رنگ، ممکن است توسط یک مدافع ماهر غافلگیر شوید، حتی اگر از همه چیز مهاجم متنفر باشید، مطمئن هستم که از احضار فانتوم های آبی برای کمک به شما در عبور کردن لذت خواهید برد. مسیرهای خطرناک و شکست دادن باس های چالش برانگیزتر قدر دانی خواهید کرد .

۲۳ – بازی Street Fighter 5 نسخه قهرمان 2020

 

اگر در Street Fighter مهارت دارید ، یعنی در نقطه‌ای هستید که فقط دکمه‌ها را به هم نمی‌زنید و به بهترین‌ها امیدوار نیستید ، پس باید از بازی چند نفره کاناپه محروم شوید. یک دقیقه به آن فکر کنید،  آخرین باری که بعد از باخت یک مسابقه واقعاً از کنترل  شدید عبور کردید کی بود؟ ممکن است نام خود را نیز روی آن بنویسید ، به جای تحقیر بیهوده دوستان خود، مبارزه آنلاین را برای یک چالش واقعی در نظر بگیرید. مهم نیست چقدر خوب هستید، همیشه یک نفر بهتر آنلاین وجود دارد!

۲۲- بازی Minecraft

نسخه‌های کنسول Minecraft به لطف پشتیبانی از صفحه نمایش تقسیم‌شده و چندنفره آنلاین آسان برای استفاده، موفقیت بزرگی در میان گروه‌های دوستان دارد. سرور آنلاین که در آن می توانید با هزاران بازیکن در سراسر جهان بازی کنید این احتمالاً بهترین گزینه چند نفره برای کودکان کوچکتر است و این یک راه عالی برای والدین یا خواهر و برادرهای بزرگتر است تا با نسل جدیدی از گیمرها خاطره ای بسازند. تعجب خواهید کرد که چقدر این کار هیجان انگیز است. اگر به خودتان اجازه دهید آن را از چشم یک کودک ببینید، می توانید بازی کنید .

۲۱ – بازی  The Forest  2018

مخاطبان بالغ تر ممکن است از رویکرد واقعی تر جنگل برای بقا در سرزمین های پر هیولا قدردانی کنند. وحشی‌های انسان‌خوار دارید، اگر به بازی‌های بقای آزمون و خطا علاقه دارید، باید جنگل و ساحل را برای یافتن منابع جستجو کنید و استحکاماتی بسازید تا از خود در برابر قبیله هیولاهای آدمخوار وحشتناکی که سیستم غارهای محلی را خانه خود می‌نامند دفاع کنید. گرسنگی نکش (2013) یا زنگ نزن (2013)، شما جنگل را دوست خواهید داشت .

۲۰ – بازی Destiny 2 (2017)

اگر ترجیح می دهید چیزی را بازی کنید که از بازی با دوستان خود یا بدون آن لذت ببرید، نمی توانید Destiny 2 را نادیده بگیرید. این تیراندازی سوم شخص در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد، جایی که کره‌ای غول‌پیکر به نام «مسافر» بر فراز زمین راه‌اندازی کرده و انسان‌ها را به‌عنوان نگهبانان آن انتخاب کرده است. این جنگجویان جاودانه بارها و بارها زنده خواهند شد تا در برابر دشمنان مسافر محکم بایستند. این بازی دارای محتوای PvE زیادی است که می توانید به تنهایی، با دوستان یا با بازیکنان تصادفی از آن لذت ببرید.  جهان‌های باز برای کاوش، حملات عظیم برای شرکت در آن، و تعداد زیادی اسلحه برای جمع‌آوری برای زرادخانه‌تان وجود دارد. همچنین می‌توانید The Crucible را به چالش بکشید و مهارت تیراندازی خود را در مسابقات سنتی PvP آزمایش کنید. اگر shootin’ and lootin’ شبیه به شماست، این می تواند بازی آنلاین بعدی شما باشد.

۱۹ – بازی Star Wars Battlefront II (2017)

در همین حال، در یک کهکشان، بسیار دور…

 Star Wars Battlefront 2 یکی دیگر از بازی‌های تیراندازی سوم شخص فوق‌العاده است که در فضا اتفاق می‌افتد که طرفداران فرهنگ کلاسیک را به دام می‌اندازد. بازی از منظر زیبایی شناسی عالی است.تعداد زیادی واحد و وسایل نقلیه مستقیماً از فیلم‌ها بیرون کشیده شده‌اند، و تماشای قهرمانانی مانند یودا و دارث ویدر در میان تیراندازی‌های پر هرج و مرج کهنه نمی‌شود.

 می‌توانید با حالت داستان مقابله کنید، مأموریت‌های Co-op را امتحان کنید، یا به صورت آنلاین با بازیکنان تصادفی رقابت کنید.حالت‌های آنلاین اصلی از نبردهای شدید پیاده نظام در مقیاس بزرگ تا دوئل‌های قهرمانی سریع را شامل می‌شود – و حتی می‌توانید در Starfighter Assault نبرد را از مدار خارج کنید .

۱۸ – بازی ARK: Survival Evolved (2017)

ممکن است برای کشف زمین خیلی دیر آمده باشیم و برای پیشگامی در سفرهای فضایی خیلی زود آمده باشیم ، اما به موقع رسیده ایم که جهان های باز بازی های ویدیویی عظیم را کشف کنیم. یکی از موارد مورد علاقه من متعلق به ARK: Survival Evolved است. این دنیای سرسبز پر از گیاهان و جانوران ماقبل تاریخ است که با موجودات افسانه‌ای بیشتری مانند ققنوس، گریفین و وایورن همزیستی دارند. در دنیایی که شما فقط موجود دیگری در حلقه‌های پایین زنجیره غذایی محلی هستید، باید از مغز خود برای اهلی کردن جانوران استفاده کنید و قدرت آنها را به خود اضافه کنید. این بازی مملو از بیوم‌های شگفت‌انگیز برای کاوش و جانوران باشکوه برای مبارزه یا دوستی است، و از سال 2017 محتوای زیادی با پچ‌های جدید منتشر شده است که دائماً منتشر می‌شوند. اکنون بهترین زمان برای شروع بازی ARK است.

۱۷ – بازی Overwatch Legendary Edition (2019)

آنچه را که می خواهید در مورد شیوه های غیردوستانه بلیزارد برای مصرف کننده بگویید، اما Overwatch یکی از فعال ترین و جذاب ترین تیراندازی های اول شخص مبتنی بر قهرمان امروز است. پس از پنج سال به روز رسانی، بازی دارای محتوای غنی برای کشف است. این شامل چندین شخصیت با سبک های بازی کاملاً متفاوت برای امتحان کردن و آیتم های بی شماری برای سفارشی کردن آنها می شود. این مبارزه با الهام از آثار کلاسیکی مانند Team Fortress 2 (2007)، استراتژیک و سریع است و تکیه بر این دارد که هر یک از اعضای تیم نقش شخصیت خود را در نبرد بدانند. یادگیری طناب ها کمی طول می کشد. اما به محض انجام این کار، به سرعت اعتیاد آور می شود. این واقعیت که تک تک شخصیت های این بازی بسیار جذاب هستند ، حتی میمون قطعا به محبوبیت آن کمک می کند.

۱۶ – بازی Dead by Deadlight (2017)

بازی Dead by Daylight یکی بازی آنلاین ترسناک است که در سبک بقا به خوبی طراحی گردیده است ، اگر از طرفداران بازی های ترسناک آنلاین هستید این بازی میتواند به خوبی شما را سرگرم کند ، در این بازی یک بازیکن به نقش یه قاتل وحشی در خواهد آمد و سایر بازیکنان بایستی تلاش کنند که از دست وی فرار کنند و به دست او نیوفتند . چه در نقش قاتل باشید چه در نقش فراری هیجان زیادی را تجربه خواهید نمود .

۱۵ – بازی Human Fall Flat (2017)

افرادی که می گویند بازی های پازل خسته کننده هستند، به وضوح Human Fall Flat را بازی نکرده اند. این بازی پازل فیزیک خنده‌دار به شما و حداکثر هفت دوست دیگر اجازه می‌دهد تا به نیروهای خود بپیوندید گاهی به معنای واقعی کلمه ، برای غلبه بر موانع مختلف اذیت‌کننده مغز  شما به عنوان “باب” بازی خواهید کرد -پ یک فرد لکه دار با مهارت های حرکتی خوب یک پسر مست دانشگاه. هر بازیکن می‌تواند حباب خود را با نقاشی روی بدن خود و اضافه کردن لوازم جانبی سفارشی کند. تماشای هشت تا از این شخصیت های لرزان که سعی می کنند ساده ترین کارها را انجام دهند، می تواند ساعت ها سرگرمی و خنده را به همراه داشته باشد.

۱۴ – بازی Red Dead Online (2019)

Rockstar’s Red Dead Redemption 2 یکی از زیباترین و گسترده‌ترین ماجراجویی‌های جهان باز در PS4 است ، اما آیا بازی چندنفره آنلاین آن را امتحان کرده‌اید؟ Red Dead Online دارای همان محیط‌های سرسبز و گرافیک دقیق کمپین اصلی است ، اما به جای دنبال کردن آرتور مورگان و موقعیت او، کابوی ماجراجوی خود را می‌سازید و با بازیکنان واقعی بازی می‌کنید. انبوهی از جوایز برای جمع آوری وجود دارد، و ماموریت های منحصر به فرد بسیاری در سراسر غرب وحشی برای شما و تیم شما وجود دارد که باید آنها را تکمیل کنید. از طرف دیگر، می‌توانید برای چند PvP کابوی رقابتی به سری Showdown بپیوندید.

۱۳ – بازی  Grand Theft Auto Online (2014)

GTA Online همه چیز برای آزادی شما طراحی شده است . آزادی اینکه کسی باشید که می‌خواهید و کاری را که می‌خواهید انجام دهید، بدون اینکه کسی ، حتی مقامات  حال و هوای شما را به هم بزند. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد آواتار خود را سفارشی کنند و با دیگران به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند تا در انواع فعالیت‌های مختلف در سن آندریاس شرکت کنند. می‌توانید برای دزدی از یک بانک با افراد خود ملاقات کنید، تمام پول نقد خود را خرج جت اسکی کنید، آنها را به نزدیک‌ترین پل بریزید و در میان آوارها عکس بگیرید ، همه اینها در یک روز کاری صورت می گیرد.پس از تقریبا یک دهه به‌روزرسانی‌های مکرر و محتوای جدید، هرگز احساس تکراری بودن از این دنیای طراحی شده جذاب را نخواهید داشت .

۱۲ – بازی Fortnite: Battle Royale (2017)

Fortnite در بین نسل‌های جوان آنقدر معروف است که ذکر آن در رتبه‌بندی چند نفره تقریباً بیهوده است.PUBG (2017) ممکن است ابتدا کار Battle Royale را انجام داده باشد ،اما Fortnite با سبک هنری منحصر به فرد، طراحی شخصیت خلاقانه و هزاران محتوای جدید هر ماه برای همگام شدن با زمان، آن را به سطح بعدی رساند.مکانیک ساختمان ممکن است در ابتدا مانند یک حقه به نظر برسد، اما نحوه استفاده بازیکنان ماهر از آن برای افزایش ارتفاع و تحرک نشان می‌دهد که مکانیک جنگی با طراحی خوب و هسته‌ای است که این بازی را از رقبا متمایز می‌کند. به علاوه، این تنها بازی است که به شما امکان می دهد آریانا گرانده با جان ویک با شمشیر نوری مبارزه کند.

۱۱ – بازی Genshin Impact (2020)

سال 2020 پر از شگفتی بود. و Genshin Impact یکی از بزرگترین سورپرایزهای بازی بود. این RPG اکشن که توسط چین توسعه داده شده است، بازی گاچا را با یک بازی رایگان که کاوش‌های باطراوت و عناصر RPG Breath of the Wild را با گروهی گسترده از شخصیت‌های انیمه زیبا گرد هم می‌آورد، حتی بیشتر وارد جریان اصلی کرد. موسیقی متن آرامش‌بخش یو-پنگ چنگ نیز در محبوبیت آن نقش دارد، و شنیدن آن حتی زمانی که بازی نمی‌کنیم لذت بخش است. به علاوه اگر به دنبال Waifu یا Husbando هستید، Genshin Impact گزینه های زیادی برای انتخاب دارد.

۱۰ – بازی The Elder Scrolls Online: Tamriel

اکثر افرادی که Skyrim یا هر بازی دیگری از The Elder Scrolls را بازی کرده و از آن لذت برده‌اند، باید بدانند که هر بار که به یاد می‌آورید، احساس اشتیاق شدیدی که به شما دست می‌دهد، هرگز واقعی نخواهد بود. بهترین چیزی که می توانیم به آن امیدوار باشیم غوطه وری است.و واقعاً از این نظر بهتر از ESO نمی شود. Tamriel زندگی و تنفس این بازی یک سرزمین فانتزی شلوغ و پر از هیولاها برای کشتن، ماموریت هایی برای به چالش کشیدن و افرادی برای ماجراجویی است. پنج سال محتوای جدید ESO را به یک غول بزرگ از MMO تبدیل کرده است که در آن می توانید مناطقی مانند Morrowind، جزایر سامرسست، Elsweyr، Greymoor و بسیاری دیگر را کاوش کنید.

 اگر به MMO (خارج از FFXIV یا WoW) علاقه دارید، باید این کار را امتحان کنید.

۹ – بازی Warframe (2013)

The Elder Scrolls Online یک بازی بزرگ است.  اما اگر به دنبال مقابله با چیزی واقعاً عظیم هستید، Warframe راهی برای رفتن است.این حوزه‌های متعدد جهان باز و سطوح ایجاد شده رویه‌ای نیستند که آن را تا این حد گسترده می‌کنند.در عوض، این میزان فعالیت‌هایی است که می‌توانید در آن شرکت کنید.زمانی که حوصله ی کم کردن گرینرها و کوئستینگ را ندارید، می توانید به پارکور در یک مسیر با موانع بروید.  یا استراحت کنید و مانند Octavia موسیقی بسازید، یا برای فروش اجناس خود به نزدیکترین بازار بروید. صادقانه بگویم، در ابتدا ممکن است کمی زیاد باشد،  اما اگر برای تماشای چند ویدیوی یوتیوب وقت بگذارید یا به برخی از راهنماهای مبتدی نگاه کنید یا از یک دوست با تجربه توضیح دهید، عاشق این بازی غول پیکر خواهید شد.

۸ – بازی Gran Turismo Sport (2017)

بازی Gran Turismo Sport (2017)

مسابقه اتومبیل رانی یک گزینه رقابتی فوق العاده در PS4 است. روند امروزی بازی‌های چندنفره فقط آنلاین مناسب ژانری است که تحت سلطه بازی‌های فوق‌ العاده و البته واقع‌گرایانه است که اکثر رایانه‌ها را در صورت پشتیبانی از صفحه نمایش تقسیم‌شده، سرخ می‌کند. GT Sport پاسخ سونی به Forza Horizon 5 در Xbox One است. این یک بازی با ظاهری زیبا با هزاران سوپراسپرت و پیست شگفت‌انگیز است ، با اضافه کردن بیش از 300 ماشین و 80 مسیر برای امتحان کردن آنها . علاقه مندان به ماشین چیزهای زیادی را در گزینه های سفارشی سازی عمیق بازی پیدا خواهند کرد.  تنظیم دقیق ماشین شما ممکن است تفاوت بین پیروزی و رتبه دوم باشد .

۷ – بازی Monster Hunter World: Iceborne (2019)

Monster Hunter از زمانی که نسخه اصلی آن در سال 2004 منتشر شد، در ژاپن بسیار محبوب بوده است. MH: World شکار هیولا را برای مخاطبان بین‌المللی در دسترس و سرگرم‌کننده قرار داده است ، به علاوه، تمرکز جدیدی روی تصاویر و بیان خود از طریق شخصی‌سازی شخصیت‌ها وجود دارد که با مخاطبان امروزی طنین‌انداز می‌شود. در حالی که بازی قطعا توسط خودتان قابل بازی است، به وضوح برای بازی آنلاین طراحی شده است. می توان به تنهایی بر Behemoth و Ancient Leshen غلبه کرد، اما مبارزه شانه به شانه با دیگر شکارچیان سرسخت نبرد باعث می شود که نبرد بالادستی کمتر شود.

۶ – بازی Rocket League (2015)

بازی های مسابقه ای واقع گرایانه سرگرم کننده هستند.  اما آنها همچنین بسیار سخت هستند و وقتی جامعه آنلاین پر از افرادی است که می دانند چه می کنند (بر خلاف من) سخت تر می شوند. هر زمان که می‌خواهم سرگرمی با سرعت بالا داشته باشم، به کمترین و واقعی‌ترین بازی اتومبیل رانی که می‌توانم فکر کنم روی می‌آورم: Rocket League  این عنوان خارق‌العاده، دو تیم چهار نفره از راننده‌ها را در مقابل هم قرار می‌دهد، چیزی که فقط می‌توان آن را فوتبال روی چرخ توصیف کرد. ضربه زدن به توپ می تواند در چند مسابقه اول شما یک شاهکار واقعی باشد، اما Rocket League هر چه بهتر شوید هیجان انگیزتر می شود. اگر فکر می‌کنید بازی روی زمین انجام می‌شود، بازیکنان حرفه‌ای را ندیده‌اید که از تقویت خود برای تعقیب توپ در هوا استفاده کنند، به امید یک گل حماسی .

۵ – بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 2015

اگر سرعت دیوانه‌وار تیراندازی‌های اول‌شخص برای شما جذابیتی ندارد، عملیات ویژه‌ای را در Rainbow Six Siege در نظر بگیرید. این بازی بیشتر در مورد استراتژی است تا تیراندازی. اگر شما و دوستانتان مهارت های ارتباطی خوبی دارید و به عنوان یک تیم خوب کار می کنید، R6S تجربه چند نفره شما را به سطح بالاتری می برد.

همچنین تعداد زیادی سلاح و ضمیمه وجود دارد ، اما این فقط برای ارائه تنوع به شما نیست، هر یک از آنها یک مزیت تاکتیکی منحصر به فرد دارند که در موقعیت های مختلف به کار می آیند.

۴ – بازی Call of Duty: Warzone (2020)

طرفداران بازی کال او دیوتی باید Call of Duty: Warzone را نیز امتحان کنند، این بازی توانسته نظرات بسیاری از منتقدان و گیمر های حرفه ای را جلب نماید ، همانطور که از نام این بازی پیداست، Warzone یک بتل رویال است که در آن تا 150 سوژه به قلمرو مورد مناقشه فرود می‌آیند و برای یافتن مهمات، تجهیزات حفاظتی، ملحقات و مهم‌تر از همه، تیم‌های دشمن که حواس‌شان پرت شده است،به تقلا می‌افتند.در حالی که 150 زیاد به نظر می رسد، محیط های بازی عظیم هستند. بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که آیا با هیجان بالا وارد شوید و شروع به تیراندازی به تعداد زیادی از مردم کنید یا بی سر و صدا به یک مکان دور افتاده بروید و از آنجا به صورت استراتژیک وارد نبرد شوید.

۳ – بازی Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn (2013)

Warframe و ESO بازی‌های آنلاین باورنکردنی هستند که در جنبه‌های مختلف عالی هستند. اما اگر چیزی می‌خواهید که تمام جعبه‌های MMO را مشخص کند، باید FFXIV را بازی کنید.این بازی فقط همه کارها را درست انجام می‌دهد.دارای تصاویری زرق و برق دار و دنیای گسترده و جذابی برای کاوش است.سیستم رزمی آن نیز یک کار نابغه است که به راحتی می توان وارد آن شد، علیرغم اینکه نبردهای سطح بالا برخی از امور چالش برانگیز هستند ، علاوه بر این سرزمین Eorzea (جایی که بازی در آن جریان دارد) مملو از موجودات، شخصیت ها و محیط های آشنا است که طرفداران JRPG بدون شک از ماجراجویی های قبلی Final Fantasy به یاد خواهند آورد.

۲ – بازی Apex Legends (2019)

هیچ کس انتظار نداشت که بازی رایگان بازی Titanfall 2 به عنوان یک عنوان محبوب تبدیل شود. اما به راحتی می توان دید که چگونه اتفاق افتاد.تیراندازهای مبتنی بر قهرمان، همه در مورد شخصیت های خود هستند  و Legends در Apex برخی از رنگارنگ ترین و جالب ترین قهرمانانی هستند که من تا به حال در یک تیرانداز دیده ام ، شخصیت معمولاً تند آنها، دنیای خشن اما شیک آنها را کاملاً منعکس می کند.

البته گیم پلی واقعی نیز نقش بسزایی دارد.

این  بازی سریع اما استراتژیک است، و شما باید چیزهای زیادی را به خاطر بسپارید تا بتوانید هوشمندانه غارت کنید و بدانید که از Legends دشمن چه انتظاری دارید.اما امتحان کنید و ببینید چه فکر می کنید  ممکن است از اینکه بدانید چقدر این بازی سرگرم کننده است شگفت زده خواهید شد.

۱ – بازی Ghost of Tsushim Legends (2021)

Apex Legends چشمگیر است، اما این تنها بازی با عنوان Legends نیست که به اندازه کافی افسانه ای برای کسب رتبه برتر در رتبه بندی ما است.Ghost of Tsushima: Legends جزء مستقل آنلاین بازی انحصاری معروف Sucker Punch برای پلی استیشن است.

 این یک نوع متفاوت از چند نفره است که گیم پلی هک اند اسلش اندازه گیری شده خود را با هیجان نبردهای در مقیاس بزرگ ترکیب می کند که فقط از طریق همکاری می توانند برنده شوند. چالش‌ها و حمله‌هایی برای تکمیل، غارت‌های شگفت‌انگیز برای غرق کردن وجود دارد، و تعداد زیادی محتوای جدید که در Ghost of Tsushima اصلی وجود ندارد. من به خصوص از حالت جدید 2v2 Rivals لذت می برم که دو تیم سامورایی را در برابر امواج فزاینده وحشیانه دشمنان قرار می دهد. این که چرا آنها به این “ارواح تسوشیما” نگفتند فراتر از من است.

خرید اکانت قانونی :

گیم سنتر یکی از بزرگ ترین وبسایت های فروش قانونی اکانت بازی ps4 و ps5 است که شما می توانید به راحتی و با کم ترین هزینه از این مجموعه اکانت های قانونی خریداری نمایید . مجموعه ی گیم سنتر دارای مجموعه ی متنوعی از بازی ها می باشد که شما می توانید بر اساس نیاز و علایق خود آن ها را برگزیند و از تجربه ی بازی آنلاین لذت ببرید .

دیدگاهی در مورد “۲۵ بازی برتر آنلاین ps4 که تا بحال ساخته شده است

  1. Player گفت:

    کاملا مخالف gta online و rdo
    ۱۳ و ۱۲ 🤦‍♂️

  2. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *