مقالات

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2 را پیدا کرد؟

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2 را پیدا کرد؟

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2 را پیدا کرد؟

بازی‌های ویدیویی همواره به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در جهان شناخته می‌شوند، و یکی از عناوینی که اخیراً توجه بسیاری از علاقمندان به بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کرده است، بازی Red Dead Redemption 2 می‌باشد. این بازی، با داستان گسترده‌ای که در دوران دهه ۱۸۹۰ در غرب وحشی امریکا اتفاق می‌افتد، به عنوان یکی از مهمترین عناوین در دنیای بازی‌های ویدیویی شناخته شده است.

یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی، معمای جذاب و پیچیده‌ای است که بازیکنان را درگیر خود می‌کند؛ معمایی که شامل پیدا کردن تمام سرنخ‌های مربوط به قتل‌ها در داستان بازی است. در این مقاله، قصد داریم به بررسی جزئیات و نحوه پیدا کردن تمام سرنخ‌های قتل در Red Dead Redemption 2 بپردازیم و روش‌های موثری را برای کشف این رازها بازی را بررسی کنیم.

در این راهنما، ما به دنبال تمام مکان‌های سرنخ‌های قاتل در بازی Red Dead Redemption 2 (رد دد ردمپشن 2) گشته‌ایم. با خواندن این متن، تمام چیزهایی را که در مورد این سرنخ‌های پنهانی نیاز دارید یاد خواهید گرفت، از جمله اینکه سرنخ‌ها را کجا پیدا کنید، چگونه از آنها استفاده کنید و در نهایت، چگونه ماموریت جانبی‌ای را که به آن‌ها نیاز دارد، تکمیل کنید.tunesharemore_vert

Red Dead Redemption 2: راهنمای پیدا کردن سرنخ های قاتل

در دنیای وسیع بازی Red Dead Redemption 2، برخوردهای اتفاقی متعددی در سراسر نقشه پراکنده شده اند که منتظر کشف شدن توسط بازیکن هستند. یکی از برجسته ترین این برخوردها، صحنه های قتل یک قاتل سریالی است. در این برخوردها، بازیکن با نمایش وحشتناکی از کشتار روبرو می شود. هر یک از این صحنه های وحشتناک حاوی سرنخ هایی برای شناسایی عامل این جنایات است.

اگر می خواهید قاتل را به دست عدالت بسپارید، باید از هر سه صحنه قتل بازدید کنید تا هر سه سرنخ قاتل را پیدا کنید. در این راهنما، به تمام مکان هایی که برای یافتن سرنخ های قاتل در Red Dead Redemption 2 نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد. (هشدار: تصاویر خشونت آمیز بعد از این نقطه وجود دارد).

محل سرنخ قاتل در جنوب والنتاین

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

اولین سرنخ قاتل را می توانید کمی جنوب ایستگاه قطار والنتاین پیدا کنید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، به دنبال مکانی بین قلعه سنگی (Citadel Rock) و لبه کاستر (Caster Ridge) باشید.

هنگام حرکت به سمت شمال به سمت والنتاین، احتمالا تعدادی کلاغ را خواهید دید که در اطراف یک پل راه آهن در سمت راست جمع شده اند. این موضوع در صورتی که از سمت جنوب به سمت والنتاین حرکت کنید نیز صدق می کند، اما در آن صورت، کلاغ ها در سمت چپ شما قرار خواهند گرفت.

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

زیر پل و متصل به یکی از تیرهای نگهدارنده راه آهن، یک سر بریده شده با یک نقشه که از دهانش بیرون زده است را پیدا خواهید کرد. به سمت آن بروید و دکمه E را روی نقشه فشار دهید تا آن را بردارید. این نقشه یکی از سرنخ های محل اختفای قاتل است و برای فاش کردن موقعیت او به هر سه سرنخ نیاز خواهید داشت.

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

محل سرنخ قاتل در جنوب ایستگاه والاس

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

برخلاف توضیح قبلی، دومین سرنخ قاتل را نمی توان با دنبال کردن رد خون پیدا کرد. در عوض، برای پیدا کردن آن به منطقه ای متفاوت نیاز دارید.

به تصویری که در توضیحات قبلی وجود داشت مراجعه کنید. دومین سرنخ قاتل را می توانید جنوب ایستگاه والاس، در جاده ای که از خط آهن عبور می کند، پیدا کنید. این جاده همچنین شمال Diablio Ridge قرار دارد.

با رسیدن به این منطقه، به زودی یک حوضچه خون با یک پای بریده شده را در کنار جاده مشاهده خواهید کرد. در این نقطه است که باید از قابلیت چشم عقاب (Dead Eye) خود برای ردیابی مسیر خون از جاده استفاده کنید.

پس از دنبال کردن مسیر خون، باید سر بریده ای را ببینید که روی صخره ای در سمت چپ قرار گرفته است و همچنین جسد مثله شده ای که روی صخره ای دیگر آویزان است، در کنار آن نوشته ای با مضمون به آثار من بنگرید (Look upon my works) وجود دارد. در مرحله بعد، نقشه دوم را بردارید، و با این کار، به سراغ آخرین قطعه پازل می رویم.

محل سرنخ نهایی قاتل در جنوب رودز

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

برای به دست آوردن سرنخ نهایی، باید عامل این اعمال وحشیانه ظلم را که جنوب رودز قرار دارد به دست عدالت بسپارید. حتی اگر هنوز در بازی به این مکان نرفته‌اید، همچنان می‌توانید با اسب، قطار و البته با پای پیاده به آنجا بروید.

هنگام ورود به رودز، باید به سمت جنوب به سمت عمارت براثویت (Braithwaite Manor) بروید و سپس به سمت شرق به سمت جاده ای که در کنار مزارع بولگر (Bolger Glade) به سمت جنوب می رود، حرکت کنید.

وقتی به جاده رسیدید، تا رسیدن به موقعیت نشان داده شده در بالا به مسیر ادامه دهید. موقعیتی که می خواهید در آن باشید، حرف S در انتهای کلمه meadows روی نقشه است.

در این مکان، باید یک حوضچه خون را در کنار جاده مشاهده کنید که شباهت زیادی به مکان های قبلی که بازدید کرده ایم دارد. در این مرحله، شما می خواهید به سمت تپه ای که روی آن یک درخت بزرگ وجود دارد، حرکت کنید.

پس از رسیدن به بالای تپه، اولین چیزی که متوجه خواهید شد، جسد مثله شده ای شبیه به اجساد مکان های دیگر است. پس از دیدن این صحنه، به سمت چپ درخت بروید و یک سر بریده شده با یک نقشه که از دهانش بیرون زده است را پیدا خواهید کرد. پس از برداشتن نقشه، اکنون تمام تکه ها را در اختیار خواهید داشت و بنابراین یک نقشه کامل دارید که شما را به مکانی به نام کلبه لاکی (Lucky’s Cabin)، در جنوب غربی والنتاین هدایت می کند.

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

پس از یافتن همه سرنخ های قاتل چه باید کرد

قبل از اینکه به اتفاقاتی که بعد از رفتن به کلبه لاکی رخ می دهد وارد شویم، به شدت پیشنهاد می کنم که پس از دنبال کردن مراحل بالا، مستقیما به کلبه لاکی بروید تا تجربه بازی برایتان خراب نشود.

هنگام حرکت به سمت غرب والنتاین، به مسیر خود در جاده ادامه دهید تا زمانی که یک دایره ماموریت ناشناس روی نقشه ظاهر شود. پس از این اتفاق، از یک جاده خاکی به سمت شمال حرکت کنید، به سمت ساختمانی کوچک که در جنوب حرف A در Valentine روی نقشه قرار دارد.

پس از بالا رفتن از جاده، بقایای یک خانه سوخته به همراه دریچه ای قابل توجه به زیرزمین را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله، می خواهید به سمت دریچه بروید و دکمه E را فشار دهید، اما قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که فانوس را از زبانه سلاح خود تجهیز کرده اید، زیرا آنجا بسیار تاریک است. پس از تجهیز فانوس، از پله ها پایین به مخفیگاه قاتل بروید.

یکی از اولین چیزهایی که باید به آن توجه کنید نامه ای روی میزی در گوشه سمت راست انتهای اتاق است. خود نامه چیز مهمی نیست، اما با این حال جالب است، زیرا هویت قاتل را فاش می کند. پس از خواندن محتوا، به گوشه سمت راست اتاق بروید.

کجا می توان تمام سرنخ های قاتل در RED DEAD REDEMPTION 2  را پیدا کرد؟

در مرحله بعد، شاهد چندین نمایش وحشتناک از خونریزی خواهید بود که در این قسمت از زیرزمین پراکنده شده اند. با این حال، یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید، تنه مثله شده در سمت راست تصویر زیر است. می خواهید به سمت آن بروید و چاقویی را که از سینه بیرون زده است را بردارید. پس از انجام این کار، قاتل به شما حمله می کند، سپس یک میان پرده کوتاه پخش می شود.

در طول این صحنه، قاتل حرف های کلیشه ای قاتل های سریالی را می زند. در حالی که این اتفاق می افتد، فرصتی برای مهار او خواهید داشت. به زودی گزینه ای برای پرتاب کردن یک سر بریده به سمت او ظاهر می شود. هنگامی که این گزینه ظاهر شد، لحظه کوتاهی برای مشت زدن و دست و پا بستن او خواهید داشت. حالا در این مرحله است که باید به شما تبریک بگویم، زیرا به تازگی قاتل را دستگیر کرده اید.

با این حال، ماجراجویی هنوز تمام نشده است. اکنون باید آقای قاتل را به زندان والنتاین ببرید. پس از رسیدن، او را از اسب خود پایین بیاورید، سپس وارد دفتر کلانتر شوید و کار خود را به کلانتر نشان دهید.

وقتی وارد زندان می شوید، کلانتر به شما می گوید که او را در کنار میز کارش قرار دهید. این کار را انجام دهید اما آماده باشید تا قاتل سریالی را بکشید، زیرا او قصد دارد کلانتر را بکشد. پس از انجام این کار، کلانتر از شما برای نجات او تشکر می کند و برای زحماتتان 20 دلار به شما پاداش می دهد.

هنگامی که 20 دلار خود را دریافت کردید، این پایان این ماموریت جانبی خواهد بود و بنابراین این تمام اطلاعاتی است که باید در مورد آن بدانید. امیدواریم این اطلاعات هنگام تکمیل این ماموریت جانبی به شما کمک کرده باشد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *