مقالات

مکان های مهم در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی

مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی

مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی : در بازی محبوب God of War، والکیری‌ها به عنوان رؤسای اختیاری با چالش‌های دشوار جذاب شناخته می‌شوند. این مقاله به بررسی موقعیت‌ها و ویژگی‌های مختلف والکیری‌ها پرداخته و راهنمایی برای مواجهه با آنها را ارائه می‌دهد. از طریق اتاق‌های مخفی و نحوه دستیابی به هر یک از والکیری‌ها، ما سفری جذاب و پرمخاطرات را در دنیای God of War پیش می‌بریم.

از اولین والکیری در Wildwoods گرفته تا مبارزه با والکیری‌های نهایی، مقاله ی مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی به شما راهنمایی می‌کند تا در زمان مناسب با توانمندی‌های بهتر و زره قوی با والکیری‌ها به روبرو شوید. همچنین، مزایای کسب شده از شکست دادن والکیری‌ها از جمله جوایز باارزش و تروفی‌های بازی را نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیوند مستقیم با داستان اصلی بازی و توضیحات دقیق در مورد مکان‌های والکیری‌ها، این مقاله را به یک منبع کامل برای هر بازیکن God of War تبدیل می‌کند.والکیری‌های بازی God of War یک چالش اختیاری هستند که می‌توانید در انتهای بازی به آن بپردازید.

والکیری‌ها هشت رئیس – و یک رئیس نهایی – هستند که در میان دشوارترین مبارزات بازی قرار دارند، و بهتر است تا زمان انتهای بازی برای مقابله با آن‌ها صبر کنید.

والکیری‌ها و اتاق‌های مخفی در God of War 

والکیری‌ها رؤسای اختیاری هستند و در میان دشوارترین مبارزات کل بازی قرار دارند. با اینکه ویژگی‌های مشابهی دارند، اما هرکدام توانایی‌های کافی دارند که شما باید به خوبی برای مقابله با آنها آماده شوید.

بنابراین، ما بسیار توصیه می‌کنیم که در انتهای بازی بازگردید، زمانی که شما دارای زره‌ی بهتر (سطح 6 توصیه می‌شود)، توانمندی‌های قوی، و یک سنگ باززنده هستید.

برای پیدا کردن والکیری‌ها، شما باید شروع به باز کردن اتاق‌های مخفی کنید. اولین اتاق مخفی خود را در ابتدای بازی در بخش Wildwoods در نزدیکی مبارزه با رئیس Daudi Kaupmaor مواجه خواهید شد و به شما صراحتاً گفته می‌شود که هنوز نمی‌توانید آنها را باز کنید. بازی درست می‌گوید، بنابراین فعلاً این موضوع را از ذهن خود بیرون بگذارید.

توانایی باز کردن آنها به عنوان یک قسمت از داستان آماده می‌شود، و شما این امکان را از دست نخواهید داد. ادامه دادن بازی وقتی که این توانایی قفل می‌شود، به طور واضح خواهد بود. از آنجا به بعد، می‌توانید به عقب بروید و شروع به باز کردن اتاق‌های مخفی کنید.

در این لحظه می‌توانید شروع به مبارزه با والکیری‌ها کنید، چرا که تعدادی از آنها پشت این درها پنهان شده‌اند. هنگامی که با اولین والکیری روبرو می‌شوید، وظیفه جانبی “Prove Your Valour” را باز می‌کنید که به شما می‌گوید که باید سایر والکیری‌ها را شکار کنید.

توجه داشته باشید که همه اتاق‌های مخفی والکیری ندارند، و همه والکیری‌ها پشت اتاق‌های مخفی قرار ندارند – که در اینجا موقعیت والکیری‌های God of War ما به شما کمک خواهد کرد. پس از آن، یک والکیری اضافی وجود دارد که می‌توانید با آن برخورد کنید، که نحوه مقابله با آن را نیز به انتهای این صفحه توضیح داده‌ایم.

نه تنها شکست دادن تمام والکیری‌ها جایزه تروفی را به شما می‌دهد، بلکه هرکدام از آنها قسمتی از بهترین غنای بازی را، از جمله یک مجموعه یکتا از زره والکیری، به شما هدیه می‌دهند.

موقعیت والکیری‌های God of War

شش والکیری پشت شش اتاق مخفی قرار دارند – چهار تایی در میدگارد، یکی در موسپلهایم و دیگری در نیفلهایم. دو والکیری دیگر نیازهای خاص‌تری دارند که همه آنها در زیر توضیح داده شده‌اند.

موقعیت والکیری گانر: درون یک اتاق مخفی در داخل جسد تامور، میدگارد

مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی

موقعیت والکیری کارا: درون یک اتاق مخفی بین The River Pass و Foothills، میدگارد.

مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی

موقعیت والکیری گیردریفول: درون یک اتاق مخفی در منطقه Foothills، میدگارد.

موقعیت والکیری روتا: درون یک اتاق مخفی در هلهایم.

موقعیت والکیری الرون: درون یک اتاق مخفی در الفهایم.

مکان های در God of War: چگونگی باز کردن اتاق‌های مخفی و پیدا کردن تمامی رؤسای اختیاری در انتهای بازی

موقعیت والکیری گوندول: این مرحله نهایی است که باید پس از تکمیل سری آزمون‌ها در دیار اختیاری موسپلهایم انجام دهید. توجه داشته باشید که دسترسی به موسپلهایم نیازمند پیدا کردن تمام سایفرهای موسپلهایم در میدگارد است.

موقعیت والکیری هیلدر: شما هیلدر را در دیار اختیاری نیفلهایم، یک زندان بازی در انتهای بازی، خواهید یافت. این کمی مارپیچ است، اما ویدیوی YouTube زیر ایده‌ای از مکان هیلدر را به شما می‌دهد. توجه داشته باشید که دسترسی به نیفلهایم نیازمند پیدا کردن تمام سایفرهای نیفلهایم در میدگارد است.

کلام انتهایی

در این مقاله، به بررسی جزئیات و مکان‌های مختلف والکیری‌ها در God of War پرداختیم. با شروع از اتاق‌های مخفی در Wildwoods و پیگیری ماجراهای متنوع در Midgard، Muspelheim و Niflheim، ما راهنمایی مفصلی ارائه دادیم تا با توانمندی‌های بهتر و تجهیزات مناسب، با والکیری‌ها مقابله کنید.

هر والکیری دارای موقعیت خود در دنیای مخفی است و هرکدام از آنها چالش‌ها و جوایز خاصی را در انتظار شما دارند. از آزمایش‌های Muspelheim تا لابی چشم‌نواز Alfheim، هر مرحله از ماجراها با اطلاعات دقیق و تصاویر زیبا به شما ارائه شده است.

شکست دادن تمام والکیری‌ها به شما علاوه بر جوایز قابل توجه، امکان کسب تروفی‌های بازی را نیز می‌دهد. این تجربه جذاب و پرماجرا به بازیکنان God of War امکان می‌دهد تا به دنیای مخفی این بازی فراخوانده شده و از تمامی ارزشهای آن بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *