مقالات

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

در بازی Mortal Kombat 1، انتخاب شخصیت مناسب بسیار مهم است. با انتخاب بهترین شخصیت‌ها از لیست ارزیابی MK1، می‌توانید در مسابقات تورنمنتی بازی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای عمل کنید و از نقاط قوت خود بهره‌برداری کنید.

شما می‌توانید با هر کدام از شخصیت‌ها یا جنگجوهای MK1 که انتخاب می‌کنید، لذت بردن از بازی را تجربه کنید. اما اگر می‌خواهید بیشترین شانس برای برنده شدن را داشته باشید، از این لیست بهترین شخصیت‌ها استفاده کنید.

این لیست بر اساس تجربیات ما در بازی Mortal Kombat 1 تهیه شده است. لطفاً توجه داشته باشید که با گذشت زمان، تعادل بازی ممکن است تغییر کند، اما شخصیت‌های انتخابی در حال حاضر بهترین‌ها هستند.

S-Tier

شخصیت‌های دسته‌بندی S-Tier قدرتمندترین شخصیت‌ها در بازی هستند، هم برای مبتدیان و هم برای کاربلدها. آن‌ها دارای مزایای بسیاری برای بازی کردن و یادگیری هستند، در حالی که کمبودهای بسیار کمی دارند، که آنها را انتخابی ایده‌آل برای مسابقه بعدی شما می‌کند.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Johnny Cage

جانی کیج ترسناک‌تر از هر زمان دیگری است. ترکیبات و حرکات ویژه‌اش در Mortal Kombat 1 شگفت‌انگیز هستند، و Rising Star، Shadow Dash، Ball Buster و Shadow Kick همگی بسیار قدرتمند هستند، به خصوص وقتی با اوورهد قدرتمند و knock-upها ترکیب می‌شوند.

ترکیبات او در ابتدا بیشتر چندان پیچیده نیستند، اما شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Hype او، زنجیره‌هایی از حملات را به هم ببندید و با حرکات ویژه ترکیب کنید، به خصوص زمانی که او راهبری ویژه را به کار می‌برید. این به شما امکان می‌دهد تا به حرکات ویژه دیگری تغییر دهید و جانی را در مبارزه ترسناک‌تر کنید.

حرکت و تکوتاهی (stagger) بازی وی هر دو عالی هستند، و واقعاً بهترین گزینه برای لحاظ کردن دشمن است. در ابتدا ممکن بود به نظر برسد که برای ساختن نوار پاور ستاره اش نیاز به زمان و تلاش زیادی دارید، اما با گذر زمان تبدیل به چیزی واقعی تر شده تا اینکه می‌توانید با یک کمبو تمام نوار پاور را ساخت.

همچنین باید اشاره کنم که جانی کیج تعداد زیادی ex-meter نیز به طور خودکار ایجاد می‌کند. او با ایجاد فشار و ضرباتی که به مقداری زیاد به شما وارد می‌کند و باعث آسیب جبران‌ناپذیری می‌شود، می‌تواند فشار knockdown دائمی را ایجاد کند و نیاز به ایجاد استار پاور داشته باشد تا منبع دیگری برای شما برای کشتن دشمن فراهم کند. با جانی بسیار چیزهایی برای یادگیری وجود دارد، اما او دارای ظرفیت زیادی برای آسیب‌زدن برای بازیکنان میانی یا تازه‌کارها است، به همین دلیل به رده‌ی S-Tier منتقل شده است.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Kenshi

شخصیت‌های عروسکی (Puppet characters) در بازی‌های انیمه‌ای مانند Guilty Gear رایج‌تر هستند. هر چند که کنترل دو شخصیت به طور همزمان مانند یک کابوس به نظر می‌رسد – و همینطور است – اما کسانی که می‌توانند آنها را مسلط شوند، پاداش بسیار خوبی خواهند داشت، زیرا آنها به طور مکرر در رده‌های بالایی قرار دارند.

ظاهری کنشی در بازی Mortal Kombat 1 با داشتن یک حالت ویژه‌ای است که یک سامورایی روحانی را برای همراهی در مبارزات فرا می‌خواند. این روح به طریق منحصر به فردی می‌تواند حمله کند در حالی که خود کنشی دارد دفاع می‌کند، که باعث می‌شود انتقال از هر گونه شکاف در فشار او بسیار خطرناک باشد. همچنین ممکن است بین کنشی و این روح گیر کنید – اگر در این وضعیت به افتادید، بازیکن کنشی ممکن است از پیش جلوی راند را بگیرد.

بازیکنان کنشی به سرعت توانایی شخصیت‌های عروسکی را به دست گرفته‌اند. کنشی دیوانه‌وار است؛ او دکمه‌های نیوترال عالی دارد و راه آسانی برای دسترسی به حالت سنتو خود دارد که در آن شخصیت از بالا تا پایین با فریم‌های بیشتر و قابل بلوک شدن‌های سخت پر شده است.

اگر کنشی به تنهایی ضعیف بود، موضوع متفاوتی می‌شد، اما حتی بدون شریک روحی خود، او یک برنامه بازی قوی دارد. Mortal Kombat 1 یک بازی مبارزه‌ای دو نفره با دو شخصیت در هر تیم است. انتخاب کنشی به شما یک نفر اضافی می‌دهد، و بعد از یادگیری جزئیات برنامه بازی او، حس می‌کنید که دقیقاً اینطور است.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Baraka

باراکا در Mortal Kombat 1 یک شخصیت بسیار خطرناک است. او دارای حرکات فشار و آسیب‌پذیری ناپذیری است که به او اجازه می‌دهد به طور ایمن حملات خطرناکی انجام دهد. حتی حرکات مانند پانچ واک Goro یا چاپر سایراکس نیز اگر بر خوردهایند، به یک حمله ناپذیر تبدیل می‌شوند. وقتی باراکا ضربه می‌زند، حریفان نمی‌توانند جلوی آسیب‌های شدیدی که به آنها وارد می‌شود را بگیرند، بنابراین این موضوع که حریفان بلاک کنند یا نه، اهمیتی ندارد.

باراکا در این بازی عملکرد بسیار برتری دارد، لذا به او اهمیت بدهید. در Mortal Kombat 1، حمله و جریمه زدن در لحظه اهمیت دارد و باراکا نه تنها در حمله میانه‌ای بسیار قوی است، بلکه از آسیست‌های خود نیز برای حمله از دور بهره‌مند می‌شود و به شکل مداوم در حال پیشرفت است.

Reptile

نسخه‌ی Mortal Kombat 1 از رپتایل یکی از شخصیت‌های بسیار قدرتمند است، به ویژه در حالت نیوترال. وی دارای حرکت‌های آهسته و حرکات نورمال قوی است و دارای یک داش بلاک عالی است. این نسخه از رپتایل به عنوان یک نینجای سبز لجنی بسیار قوی عنوان می‌شود.

یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های رپتایل در این نسخه، برس‌های بسیار بلند و ایمن او است، همچنین حملات دم قوی که دارد. اما نکته قوت اصلی این شخصیت در استفاده هوشمندانه از حرکات و تاکتیک‌های خاص اوست.

به عنوان یک شخصیت نقطه‌ای، رپتایل توانایی دارد با استفاده از حرکت‌های خاص خود، دشمنان خود را به سمت انتهای کمبوهای عالی‌اش جابجا کند. این مزیت به او این امکان را می‌دهد که به سرعت خسارت بالایی ایجاد کند. همچنین دارای توانایی خوبی در جریمه زدن نیز می‌باشد، که او را به یکی از بهترین‌های این نسخه از بازی تبدیل کرده است.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Raiden

رایدن جدید واقعاً مثل صدای رعد به نظر می‌آید. او شخصیتی است که دارای تعداد زیادی نرمال عالی است که هنگام ترکیب آنها با آسیست‌های مناسب، به آسیب جبران‌ناپذیری از ترکیب‌های ساده اما قوی منجر می‌شود. همچنین او بسیار خوب در قرار دادن دشمنان در گوشه و خروج از گوشه است، به علت پرواز سوپرمن او.

در حال حاضر سخت است نقطه ضعفی در بازی رایدن پیدا کرد. ممکن است در برخی نقاط صفحه بازی بازوی آزاردهنده‌ای نداشته باشد، اما همیشه چیزی دارد که تهدیدی را به همراه دارد. کمیو‌ها تنها بخش‌هایی از یک پک کیت عالی را از پیش موجود به خود اضافه می‌کنند و آنها را حتی خطرناک‌تر می‌کنند.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Shang Tsung

شانگ تسونگ، جادوگر تغییرشکل‌دهنده در Mortal Kombat 1، یکی از بازی‌های مورتال کامبت، از یکی از زونرهای پرقدرت در بازی است. گلوله‌های آتشی او به نظر می‌آیند و با کمی مهارت، می‌تواند آنها را به کله‌های آتشی نسخه‌ی قدیمی‌تر خود تبدیل کرده و از هر نقطه‌ای از صفحه‌ی بازی به یک کمبو قوی برسد.

این ویژگی او را به یک حریف جذاب تبدیل کرده است. در حالی که در Mortal Kombat 1 گزینه‌های قوی ضد گلوله داریم، شانگ تسونگ می‌تواند بازیکنان را وادار به تخمین خطرناک کند. اگر شخصیت بازیکن ابزارهای مناسبی برای مقابله با او نداشته باشد، باید با احتیاط عمل کند. او ممکن است در ابتدا مهارت‌هایی مانند جانی یا باراکا نداشته باشد، اما هنگامی که حمله می‌کند، می‌تواند از فواصلی ناامن تبدیل به یک حریف بسیار خطرناک شود.

Mileena

مایلنا در Mortal Kombat 1 یک موجود عجیب و نفوذگر است که به شما حمله می‌کند. بدون محدودیت‌های نسخه‌ی محتاط‌تر Mortal Kombat 11، این مایلنا یک هیولای کمبو دیوانه‌وار است که امکان ندارد از شما دور ماند. با تله‌پورت‌هایی که باعث پرتاب می‌شوند، یک پروژکتایل که اگر ضربه بزند فوراً فاصله را کوتاه می‌کند، و یک مجموعه کوچک از رشته‌های قوی و متمرکز، مبارزه با مایلنا یک آزمون برای واکنش‌های شماست.

نسخه‌های قبلی از مایلنا معمولاً در روشی نه چندان ایمن به حمله می‌کردند. تصمیم به انجام تله به صورت تصادفی بود و همچنان هست، و اگر روی بلاک بخورد، مرگ است. با آسیست‌های مناسب، می‌توانید این موضوع را کاملاً تغییر دهید و حرکات نادرست به حرکات ایمن یا حتی مفید برای شما تبدیل شوند با استفاده از کمیوهای مناسب. با پکیج توانا و قابل توجه مایلنا، کمیوها به او احساس می‌دهند که در نسخه‌ی Mortal Kombat 1 جدید، به یک هیولا تبدیل شده است.

A-Tier

لیست A-Tier برای شخصیت‌هایی است که تقریباً به اندازه‌ی شخصیت‌های S-Tier عالی هستند، اما دارای تعدادی نقاط ضعف یا مسیرهای یادگیری دشواری هستند که موجب می‌شود قدرتشان به اندازه‌ی بهترین شخصیت‌های لیست ما نشود.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Tanya

تانیا یک شخصیت ویدئویی در یک بازی با مهارت‌های ویژه است. او در محدوده میانی عمل می‌کند و مهارت‌های خاصی دارد که می‌تواند به شکل تعقیب کننده و تهاجمی در بازی مؤثر باشد. تانیا علاوه بر توانایی‌های مجازاتی برای مقابله با دشمنان و کنترل مناطق، می‌تواند تله‌هایی بیشتری تشکیل دهد و از آنها برای تاکتیک‌های مختلف استفاده کند. او احساس توانایی‌های خود را می‌کند، اما باید تله‌های خود را با دقت مدیریت کند تا به حداکثر نقطه آسیب برساند. تانیا تا حد زیادی برای دفاع از خود مهارت‌های معمولی دارد، و اگر تنها از مهارت میانه پیشرفته اصلی خود استفاده کند، می‌تواند بازیکنان زیادی را شکست دهد.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Li Mei

شخصیت Li Mei در Mortal Kombat 1 ارزش بالایی ندارد. حرکات او جذاب نیستند و تبدیل‌های او نیز کارآمد نیستند. حتی با وجود ابزارهای مختلف، او ضربات خوبی نمی‌زند.

دو تکیه‌زدن بالاسر او تنها در همکاری با بازیکن دیگر مفید هستند و به تنهایی کارآمد نیستند. این حرکات الان بهتر بلاک می‌شوند و معمولاً باعث مجازات نمی‌شوند، اما همچنان یک ترند داغ در بازی است.

Kung Lao

کونگ لائو در بازی با سرعت بسیار بالا حرکات تکیه‌زدن را اجرا می‌کند، به ویژه با حرکت چپ-پشت خود. این حرکت با شش فریم انجام می‌شود و او را قادر می‌سازد تا حملاتی که بسیاری از شخصیت‌ها نمی‌توانند جلوی آنها را بگیرند، مجازات کند و به کمبوی خود ادامه دهد. وی دارای نرمال‌های عالی نزدیک‌رنج، پروژکتایل‌ها و دایو کیک‌های بی‌نظیری است.

در نزدیک‌رنج، کونگ لائو ترفندی بسیار قوی است و با کمک کمیوها، ترکیب‌های جذابی ایجاد می‌کند. اما بدون هماهنگی با کمیوها، قوت اصلی او به خوبی بروز نمی‌کند و در مقابل حریفان ممکن است ضعیف به نظر بیافتد. این مشکل ممکن است در ابتدا آشکار نشود، اما در مراحل پیشرفته بازی، کونگ لائو بدون هماهنگی با کمیو مناسب تهدیدی قابل ملاحظه نخواهد بود.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Scorpion

نسخه‌ی Mortal Kombat 1 از اسکورپیون نسخه‌ی قبلی این شخصیت را بهبود داده و دارای دامنه‌ی بیشتری شده است. اسکورپیون به جای شمشیر خود از کمان طناب‌شکن معروف به او استفاده می‌کند و این امکان را دارد که حریف خود را از تقریباً کل صفحه‌ی بازی بچیند.

در نسخه‌های قبلی این شخصیت با مشکل مجازات حریف برای انجام جاب‌های بالا روبرو بود، اما این نسخه با اختصاص یک نسخه میانی از حرکت ویژه پرتاب کمان خود، یک حرکت پایین و با دامنه کافی برای مقابله با این ضعف، این مشکل را حل می‌کند. اگرچه نسخه‌ی اسکورپیون در نقطه‌ی نزدیک قوی نیست، اما همچنان یک نسخه‌ی بسیار مقاوم از این شخصیت است.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Sub Zero

در Mortal Kombat 1، ساب زیرو به عنوان یک شخصیت با دفاع قوی و ترکیبات حمله ساده در نزدیکی مخصوصاً از بالا و پایین شناخته می‌شود. همانند لیو کانگ، وی در نسخه Mortal Kombat 11 نیز تغییرات چندانی نکرده است و همچنان باقی مانده است. اگرچه کمیوه‌های وی امکان استفاده از ترکیبات مرگبار را فراهم می‌کنند، اما وی فقط افزایش ایمنی دارد و تغییرات زیادی در حملات خود ایجاد نکرده است.

در Mortal Kombat 1، ساب زیرو به عنوان یک دیوار دفاعی با تعدادی حمله از بالا و پایین در نزدیکی ظاهر می‌شود. سیستم کمیوه‌های این نسخه باعث می‌شود وی به طرز ملموسی ایمن‌تر از نسخه‌های قبلی باشد. با این حال، او یک شخصیت دفاعی است که با استفاده از حرکات قوی خود، حریفان را به اندازه کافی ترغیب به بازی در مرزها و خارج از آنها می‌کند. اگر در حال حمله باشد، به راحتی می‌تواند دفاع حریف را با استفاده از حرکات اسلایدی خود شکست دهد.

او عمدتاً تمرکز دارد کمترین آسیب را به حریفان وارد کند، ولی به راحتی می‌تواند ضربات خود را به سمت حریف هدایت کند.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Geras

به عنوان یکی از شخصیت‌های جدید Mortal Kombat 11، جراس در Mortal Kombat 1 به عنوان یک قهری که با آن معرفی شده بود دوباره ظاهر می‌شود. وی به عنوان یک دارنده دو حمله اختصاصی در بازی قرار می‌گیرد، که یکی از آنها متعلق به ریکو است.

جراس در Mortal Kombat 1 دارای بیشترین ابزارها نسبت به نسخه‌ی قبلی اش است – نزدیک‌رنج و کنترل صفحه‌اش به اندازه‌ای قوی نیستند که زمانی که در نسخه‌ی 11 معرفی شد، اما به جای آن، استودیو Netherrealm به زمان‌شناسی او می‌پردازد. جراس می‌تواند با فراخوانی و کنترل یک نسخه دوم از خود خلق کند و با تغییر جریان زمان، ریسک و پاداش را به نفع خودش تغییر دهد و ستاپ‌های دشوار به وجود آورد که سخت به فرار کردن از آنهاست.

اما برخلاف نسخه‌ی اولیه‌ی نسخه‌ی قبلی اش، این جراس واقعاً به اجبار حریف به گوشه میرساند، چرا که خارج از گوشه، حمله اختصاصی اش آنقدر آسیب زیادی وارد نمی‌کند و به هیچ شکل به حمله قابل تکرار نمی‌انجامد. ممکن است ببینیم که جراس به دلیل ابزار منحصر به فرد اش در لیست‌های جایگاهش جابه‌جا شود.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Smoke

اسموک، بزرگترین نینجای بازی Mortal Kombat 1 است و شخصیتی است که به شدت متعهد به مخلوط کردن حریفان است. رشته‌های حرکات او با ارتفاع‌ها و پایین‌ها پر شده‌اند که برای اشتباه‌اندازی حریفان، باید به همراه تله‌هایش استفاده شوند، زمانی که نوار سلامتی حریفان به صفر می‌رسد. او یک شخصیت مناسب برای انتخاب است اگر نمی‌خواهید به سادگی در مواجهه با حریف خود شکست بخورید یا آسیب ببینید.

اگرچه اسموک در فاصله‌های دور نسبت به حریفان نسبتاً ضعیف است، اما حرکت دودی او به او کمک می‌کند تا به سرعت نزدیک شود و فشاری روی حریفان ایجاد کند. با این حال، این حرکت نمی‌تواند یک مجموعه متنوع از حملات معمولی را جایگزین کند. اکنون که بازی Mortal Kombat 1 به عنوان یک بازی حمله‌ای شناخته می‌شود، نقاط قوت اسموک او را به بالاترین سطح می‌برند، بیشتر از آنکه نقاط ضعف او را کاهش دهند.

Liu Kang

در بازی بتاها، لیو کانگ به عنوان سریع‌ترین جرمی‌کننده بازی شناخته می‌شد، با قابلیت انجام حرکاتی در زمان بالای شش فریم. این به این معنا بود که لیو کانگ می‌توانست حرکاتی را انجام دهد که برای سایر شخصیت‌ها امکان‌پذیر نبوده و از این حیث برتری داشته باشد. اکنون که بازی کامل منتشر شده است، مشاهده کرده‌ایم که این ویژگی در چند شخصیت دیگر نیز وجود دارد.

بدون این ویژگی، لیو کانگ دیگر از سایر شخصیت‌ها تفاوت معنی‌داری ندارد. او همچنان یک شخصیت قوی است، با ویژگی‌هایی که با کمیوها همخوانی دارد و از یک توپ آتشین مناسب برخوردار است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که او در مقایسه با شخصیت‌هایی مانند ریدن یا جانی کیج دیگر از پیش ارتقاء یافته‌است.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Reiko

ریکو یکی از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 1 است که در نزدیک‌رنج دارای حرکات تندرو و اختصاصی است. یکی از حملات وی قدرتمند است و با افزایش کمیو، این حمله به طرز قابل توجهی بهتر می‌شود. او می‌تواند با حرکاتی که قابل بلاک هستند، فشار زیادی به حریف وارد کند و دو مسیر قوی برای حمله به حریفان که بلاک می‌کنند، دارد.

ریکو همچنین برد نسبتاً بلندی دارد که به طرز فریب‌آوری اشتباهی تعبیه شده است. نرمال حملات او جعبه‌های ضربه بزرگ و جداکننده‌ای دارند که اگرچه به طور مستقیم به کمبو منجر نمی‌شوند، اما اجازه می‌دهند فاصله را به سرعت کاهش دهند اگر به حریف زده شوند. با ترکیب قوی از نرمال حملات و یک برنامه بازی ساده، ریکو به نظر می‌رسد که یک شخصیت بسیار قدرتمند است. اما موفقیت او در مسابقات به نوع مخالف و کمیوهایی که انتخاب می‌کند، بستگی دارد. با این حال، آسیب بالا و حملات متوسط او فوق‌العاده مناسب برای مواجهه با حریفان است.

B-Tier characters

شخصیت‌های درجه‌ی B هم قابل قبول هستند، آنها به ویژه تاثیرگذار نیستند، اما مطمئناً می‌توانند ببرند. به طور معمول، آنها دارای توزیع مسابقه ضعیف‌تری هستند یا توسط یک شخصیت قوی‌تر نورپردازی می‌شوند.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

General Shao

سابقه‌ی خوبی به عنوان یک شخصیت قابل بازی ندارد. به طور کلی، شائو مقدار زیادی آسیب وارد می‌کند اما معمولاً به علت اینکه نرمال‌های او تعهدی و کند هستند و همچنین انعطاف پذیری او ضعیف است، از مسافت خارج می‌شود یا به راحتی مورد زونگ قرار می‌گیرد.

به طور معمول، این برای ژنرال شائو در Mortal Kombat 1 همانطور است. اما خوشبختانه سیستم کمیو مشکلاتی از این نوع را برطرف می‌کند. آنها می‌توانند خلاها در برنامه بازی او را پوشش دهند، اما هنوز یک نقطه ضعف اساسی دارد: حمله‌های میانی او بهترین نیستند. اغلب مواقع پس از پایان یک کمبو و تلاش برای فشار زدن حریف خود در زمان بیداری، آنها با یک جاب از نشسته برازم خارج می‌شوند. شائو انتخاب‌هایی برای این دارد، اما هیچکدام از آنها به اندازه‌ای که به نظر می‌آید مرگبار نیستند.

Sindel

ملکه ادنیایی سیندل یکی از بهترین متخصصان زونر در بازی است. مشابه دیگران از این نوع، او در ایجاد فاصله با استفاده از موهای قابل تمدید و پروژکتایل‌ها بهترین عملکرد را دارد – آنچه که سیندل به میزان عالی به میزه اضافه می‌کند، توپ آتشی او و کنترل کمیوها است. برای توپ آتشی، می‌توانید حرکت تایگر-نی را انجام دهید تا توپ آتشی سیندل را همچنان که از زمین بلند می‌شوید انجام دهید – این باعث می‌شود که بتواند حریفانی که روی زمین هستند را ضربه بزند در حالی که خصوصیات کششی نسخه هوایی حمله را حفظ کند، مشابه به کابال در Mortal Kombat 9 و لحظه‌ای-هوا گازهایش.

سیندل احساس قدرت بیشتری نسبت به کابال در Mortal Kombat 9 نمی‌کند، که خوب است – او همچنین در یک بازی وجود دارد که هر شخصیت می‌تواند به دلیل سیستم کمیو یک تله‌پورت داشته باشد. اگر زونینگ به عنوان یک استراتژی مهم در متای Mortal Kombat 9 تبدیل شود، احتمالاً سیندل در بالا خواهد بود، اما در حال حاضر، احساس می‌شود کمی در میانه قرار دارد.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Rain

نسخه‌ی Mortal Kombat 1 از رین بهتر است به عنوان یک شخصیت جدید به حساب بیاید، او شباهت چندانی به نسخه‌های قبلی این شخصیت ندارد. او هنوز دارای حرکت Superkick است، اما تقریباً هر حرکت دیگری با چیزی جدید جایگزین شده است – او در حال حاضر یک زونر است.

کیت رین بزرگ و بیان‌کننده است به گونه‌هایی که از ابتدا قدرت او را سخت می‌کند. او از میانه راه و فاصله‌های بلند بسیار قوی است، اما نیز دارای یک بازی حمله بالا و پایین نسبتاً خوب در نزدیکی است که با کمیو مناسب می‌تواند مرگبار شود. فقط این است که او از آن محدوده فاصله کاملی تهدیدات زیادی ارائه نمی‌دهد – هنگامی که یاد می‌گیرید چگونه به یک زونر نزدیک شوید، می‌توانید به راحتی از پروژکتایل‌های او دفاع کنید، به معنای این است که او باید پیشرفته‌ترین خود را انجام دهد تا شما را باز کند قبل از اینکه به طور کامل شما را به سمت گوشه زنگ بزند.

لیست ارزیابی بازیکنان بازی Mortal Kombat 1

Kitana

کلاسیکاً یک زونر است، و این در اینجا تغییر نمی‌کند. نسخه‌ی Mortal Kombat 1 از این شخصیت از پنجه‌های خود برای هدف گیری به بخش‌های فضای بزرگ‌تر بازی استفاده می‌کند تا افراد را به خاطر تلاش برای نزدیک شدن به او مجازات کند. این کیتانا کلاسیک است؛ او هنوز عالی در تیکه‌زنی و اذیت کردن حریف است. اما در حال حاضر، بخشی از کیت او وجود ندارد که به نظر بیاید ناراحت کننده باشد.

کیتانا مثل یک نسخه آشنای شخصیت به نظر می‌آید، که این بد نیست، این فقط به نظر نمی‌آید که یک نسخه مهم از شاهزاده‌خانم باشد. او پایدار است، بنابراین در حال حاضر به نظر می‌آید که در میانه‌ی مسابقه قرار دارد. کمیوها ممکن است چیزی را بیرون بکشند که ما نمی‌بینیم، اما تا آن زمان، احساس می‌شود که مانند نان خشک است.

Ashrah

بازگشت کاراکتر از دوران 3D، آشرا، یک هیولای میانی پایدار با چندین حمله خطرناک و دوررس که حرکت حریف را در حد کافی محدود می‌کنند تا او بتواند یک حمله پایدار با مشت/پرتاب اجرا کند. میانی اصلی او بدون شک خوب است، اما به طور کلی احساس می‌شود که خطی است. او موفقیت‌های ابتدایی داشته است، اما یک‌باری که پایه‌ی بازیکنان افشاگری‌های کیت او را یاد می‌گیرند، احتمالاً کمتر مزاحمت خواهد داشت.

تغییر شکل و حرکات ویژه هوا محل بسیاری از بیان‌کنندگی او است – اما دسترسی به آنها در برابر یک حریف مسدود کننده بدون کمیو دشوار است. عمدتاً در اکثر مواقع، ضربه بالا در مورد آنها از هوا به دنبال دارد. او یک شخصیت بسیار پایدار است، اما ما فکر می‌کنیم که در هفته‌های آینده کاهش پیدا خواهد کرد.

C-Tier characters

شخصیت‌های C-Tier آن‌هایی هستند که به طور کامل مکان خود را در متا ندارند و ابزارها، حرکات و کیت آن‌ها در مقابل بازیکنان دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها می‌توانند مسابقات را ببرند اما به همان سادگی دیگران نیستند.

Havik

از دوران 3D Mortal Kombat بازگشت داده شده، هاویک یک مبارز خودشکن عجیب با یک کیت جالب است. میانی اصلی او 18 فریم است، اما دارای یک میکس‌آپ کوچک 50/50 بین یک پایین ایمن و یک پرتاب دستوری قابل انجام است – هیچ یک از اینها به میزان زیادی به آسیب نمی‌بیند.

او دارای یک پروژکتایل عجیب است که به دلیل مسیر موجی عجیب خود بسیار مناسب برای کنترل است – و حتی در صورت استفاده در یک کمبو، شروع به کار می‌کند، اما او یک زونر نیست. به عبارت دیگر، او این شخصیتی از افرازها و نزول‌ها دارد که می‌خواهد یا مستقیماً در صورت شما یا در دیگر سمت صفحه باشد. وقتی او راهی به سر داده و از انتخاب یا مجازی می‌کند، می‌تواند کمبوی خود را به پایان برساند و برای ضربه بعدی برای واکنش تضمین‌شده بدون قفل آماده شود، اما به شدت کاهش پیدا می‌کند.

در مورد هاویک، چیزی که مهم است این است که او کمترین آسیب را به شما وارد می‌کند و زمانی که در نزدیکی شماست به طور ویژه تهدید کننده نیست. او مشکلی در ورود به نزدیکی حریف در اکثر مسابقات ندارد، اما اگر هر کاراکتر دیگری بتواند شما را با دو ضربه بکشد، هاویک آن کار را با چهار ضربه انجام می‌دهد.

Nitara

از زمان بازی Armageddon تا به حال در Mortal Kombat دیده نشده‌است، وامپیر نیتارا در Mortal Kombat 1 به عنوان یک شخصیت حمله‌ی فوق‌منتقدانه فعالیت می‌کند. در زمین نه خیلی برجسته است، اما بالهای نیتارا به او امکان یک پرواز هوشمندانه با هشت مسیر را می‌دهد که در هر کناره‌ی بازی ادغام شده است.

هر چند که هنوز در دوره زودگذر بازی هستیم، وامپیر خون‌آشامی که پرواز می‌کند در داخل موتور بازی قدرتمند اما با نقص‌هایی است. خطر بودن در هوا با کمیوها کاهش می‌یابد؛ با این حال، لحاظ کردن لوهای واقعی او محدود است. باید دید که آیا این نقص بزرگ کافی است تا وامپیر نیتارا از موفقیت در Mortal Kombat 1 دور بماند یا خیر، اما در حال حاضر به نظر می‌آید که وضعیت او مناسب است.

D-Tier characters

شخصیت‌های دی-تایر نباید در بازی‌های رقابتی انتخاب شوند. در حال حاضر نسبت به رقیبان بسیار قوی نیستند و برای صعود در رتبه‌بندی نیاز به کار زیادی دارند. تاکنون هیچ شخصیتی در تایر D وجود ندارد.

مطالب مرتبط با این موضوع:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *