مقالات

برخی از جزئیات داستانی و معماها در Resident Evil 2 Remake تغییر کرده‌اند

نوان Resident Evil 2 Remake مدت‌ها پیش رونمایی شد اما در E3 2018 بعد از مدت‌ها شاهد گیم‌پلی و جزئیات آن بودیم. بازی در کنفرانس سونی رونمایی شد و طرفداران را به وجد آورد. Capcom در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد این عنوان یک بازسازی ساده نخواهد بود بلکه چیزی فراتر از یک Remake است.

به گزارش گیم سنتر و به نقل از VideoGamer، مدیر برند Resident Evil، آقای “مایک لون”، در مصاحبه‌ای با GamingBolt توضیح داد که این عنوان یک بازسازی ساده نخواهد بود و با نام Resident Evil 2 Remake موضوع را بد متوجه نشوید چرا که این Remake تنها بهبود گرافیکی به ارمغان نمی‌آورد چرا که از نظر داستانی و گیم‌پلی نیز تغییرات زیادی را به خود دیده است.

او در این مورد گفت:

“بازی در همه موارد به نسخه اولیه وفادار نخواهد بود. برخی از بازیکنان RE 2 را یک بار تجربه کرده‌اند و برخی آن را هزاران بار به اتمام رسانده‌اند. هدف ما این است که بازی برای کسانی که چندین بار بازی اولیه را تجربه کرده‌اند هم حس تازگی داشته باشد. به همین دلیل است که ما آن را Resident Evil 2 Remake نمی‌نامیم. این یک بازی جدید است که بر اساس یک پایه قدیمی توسعه یافته است.

او چند مورد تغییر یافته را ذکر کرد، به عنوان مثال Lickerها که خود یک عامل ترس برای نسخه قدیمی بوده‌‌اند شامل تغییرات زیادی شده‌اند و پازل‌ها نیز بازسازی و بهتر شده‌اند. حتی برخی از جزئیات داستانی نیز تغییر کرده‌اند اما به طور کلی شاهد همان داستان قبلی خواهید بود.

طبق اعلانات دیگر بازی اشاراتی به نسخه سوم و Nemesis نیز خواهد داشت.

Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای سه پلتفرم PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد. و شما مخاطبان عزیز گیم سنتر میتوانید از بخش محصولات اقدام خرید اکانت Resident Evil 2 Remake نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *