مقالات

۱۰ بازی فوق العاده جذاب در سال ۲۰۲۲ برای کنسول بازی

جدیدتری بازی های سال 2022 برای کنسول بازی

سال ۲۰۲۲ میتواند یکی از تاریخی ترین سال ها برای صنعت گیمینگ باشد به طوری که هیچوقت از یاد و خاطر گیمر ها پاک نشود، به همین مناسبت ما لیستی از ۱۰ بازی مورد انتظار سال ۲۰۲۲ اماده کرده ایم. همچنین فراموش نکنید فروشگاه گیم سنتر، گسترده ترین و معتبرترین فروشگاه اکانت های قانونی در ایران تمامی بازی های این لیست را در وبسایت فروشگاه خود بزودی موجود خواهد کرد تا شما به راحتی و با نازل ترین قیمت به این بازی ها دسترسی داشته باشید.

بازی dying light 2

در حال حاضر که شما در حال خواندن این مطلب هستید اکانت بازی دایینگ لایت ۲ منتشر شده. این بازی به یک بازی خوب تبدیل شده است و نمره متای ۷۹ گویای این که بازی نسبتا موفق ظاهر شده میباشد

بازی dying light 2
بازی dying light 2

بازی Sifu

بازی Sifu هم همانند بازی دایینگ لایت ۲ عرضه شده و از طریق این لینک قابل خرید میباشد. این بازی در مورد هنرهای رزمی میباشد و شما در نقش یک مبارز جوان قرار است استاد هنرهای رزمی شوید. نمرات اکانت بازی SIFU برای ps4 و ps5 در سایت متاکریتیک ۸۱  اعلام شد که خبر از یک بازی خیلی خوب میدهد.

بازی Sifu
بازی Sifu

بازی Rainbow Six Extraction

یوبیسافت زمانی که بازی Rainbow Six Siege را عرضه کرد بازی ایده خوبی داشت ولی این ایده ها به صورت درستی پیاده نشده بودند، اما این پایان کار نبود و یوبیسافت طی اپدیت های مختلف و متعدد بازی را کامل و کامل تر تحویل ما داد حالا بازی Ranbow Six Extraction توسط کمپانی مذکور عرضه شده است و این بازی هم از کمبود محتوا رنج میبرد به طور کلی سبک بازی جذاب است و اگر روند اپدیت های نسخه Siege برای Extraction هم در نظر گرفته شود بزودی در هر تاپیک گیمینگ نام و نشانی از این بازی به چشم شما خواهد خورد. در این بازی شما در نقش تیم های سه نفره با بیگانگان مبارزه خواهید کرد. اکانت قانونی بازی Rainbow Six Extraction در وبسایت گیم سنتر موجود میباشد و شما میتوانید از این لینک به صفحه خرید دسترسی پیدا کنید.

بازی Rainbow Six Extraction
بازی Rainbow Six Extraction

بازی Elden Ring

مگر میشود گیمر باشید و نام شرکت From Software را نشنیده باشید. ساخته های این کمپانی ژاپنی همگی سخت و طاقت فرسا هستند و حالا بازی Elden Ring دست پخت جدید این کمپانی میباشد. بازی در سبک نقش افرینی-دنیای باز در تاریخ ۲۵ فوریه عرضه خواهد شد. اکانت قانونی بازی Elden Ring در ظرفیت های مختلف در فروشگاه گیم سنتر موجود میباشد و از این لینک میتوانید به صفحه خرید دسترسی پیدا کنید.

بازی Elden Ring
بازی Elden Ring

بازی GhostWire Tokyo

شینجی میکامی بدون شک یکی از بهترین بازی ساز های تاریخ است، اثار زیادی از بازی های این کارگردان الهام گرفته اند که هرکدام به نوبه خود نبوغ اقای میکامی را نشان میدهد بازی GhostWire: Tokyo ساخته جدید این کارگردان میباشد که در سبک اکشن-ماجراجویی اول شخص میباشد و شما در نقش آکتیو، مرد ژاپنی باید به مبارزه با ارواح ژاپنی وحشتناک بپردازید اکانت قانونی بازی Ghostwire tokyo بزودی در وبسایت گیم سنتر جهت پیش خرید شما عزیزان قرار داده میشود.

بازی GhostWire: Tokyo
بازی GhostWire: Tokyo

بازی God of War: Ragnarok

اگر تا این بخش مقاله را شروع کردید و دنبالش گشتید و پیداش نکردید، حتما با خود گفتید وبسایت گیم سنتر چقدر غیر حرفه ای مقاله مینویسد، نه نه قضاوت نکنید مگر میشود جایی از بهترین ها صحبت شود و نامی از God of War نباشد؟ خط داستانی God of War: Ragnarok سه سال بعد از وقایع God of War 2018 در جریان است. همانطور که از اسم بازی پیداست ، رنگاروک در حال از راه رسیدن است و باید دید سرنوشت چه برای کریتوس و پسرش رقم خواهد زد. اکانت قانونی بازی God of War: Ragnarok بزودی در وبسایت گیم سنتر جهت پیش خرید شما عزیزان قرار داده میشود.

بازی Horizon Forbidden West

Guerilla Games با عرضه Horizon Zero Down محبوب دل پلی استیشن دوستان شد. زیرا این بازی موفقیت های زیادی کسب کرد و از لحاظ گیمپلی، داستان و گرافیک کم و کسری نداشت.
Horizon Forbidden West بازی جدید کمپانی گوریلا گیمز میباشد که در آن ما باز با Aloy همراه میشویم و به جنگ با دشمنان ماشینی میرویم ، زیرا بلای وحشتناکی تمام بشریت را در خطر بزرگی قرار داده و برای یافتن راه حل باید ماجراجویی جدیدی را آغاز کنیم. اکانت بازی Horizon Forbidden West به صورت اکانت قانونی در وبسایت گیم سنتر موجود میباشد و از این لینک قابل دسترسی به صفحه خرید میباشید.

بازی Gotham Knights

جدید ترین نسخه از سری بازی های بتمن معرفی شده و نام این بازی Gotham Knights میباشد. داستان بازی از جایی شروع میشود که بزرگترین نگهبان گاتهام یعنی بتمن مرده است و خانواده ی او ( Bat Family ) باید در نبود او، شهر را از وجود تبهکاران و خلافکاران پاکسازی کنند.

بازی Salt And Sacrifice

در دنیای بازی ها، عناوین زیادی سعی داشته اند که از سری سولز( سری بازی های Dark Souls ) الهام بگیرند اما این که بعد از الهام گرفتن، میتوانید موفق شوید یا نه جای سوال دارد بازی Salt And Sanctuary یکی از این بازی ها بود که موفق ظاهر شد و یک بازی چالش بر انگیز با یک داستان پیچیده و روایتی جذاب بود حالا ما منتظر دنباله این بازی یعنی SALT AND SACRIFICE هستیم تا ببینیم به عنوان یک بازی مستقل چگونه قرار است موفقیت های نسخه قبلی را تکرار کند.

بازی Final Fantasy XVI

یک بازی اکشن محور دیگر از کمپانی Suare Enix پادشاه سبک JRPG در حال ساخت است همین جمله کافیست تا Final Fantasy XVI را جز مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۲۲ بدانیم.

توجه داشته باشید رتبه بندی در این لیست به معنای برتر بودن بازی شماره ۱ بر بازی شماره ۱۰ نیست و رتبه بندی فقط به صورت نمایشی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *