مقالات

۱۰ بازی مشابه بازی It Takes Two

۱۰ بازی مشابه بازی It Takes Two

: It Takes Two یک بازی فوق‌العاده اکشن-ماجراجویی پلتفرمر طراحی شده برای بازی با یک شریک و همراه دیگر است. اما اگر بازی را به پایان رسانده‌اید و هنوز به دنبال بازی مشابه با آن هستید، شانس شما خوب است! ما 10 بازی مشابه It Takes Two را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید هیجان خود را همچنان ادامه دهید .


همه بازی‌های موجود در لیست ما از منابع قابل اعتماد در سراسر وب جمع آوری شده‌اند. همچنین ما آنها را بازی کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همانند It Takes Two، بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند!

در ادامه لیست 10 بازی برتر مشابه It Takes Two را برای شما لیست کرده‌ایم:

10. Haven

Haven یک بازی نقش آفرینی (RPG) ساخته شده توسط The Game Breakers می باشد که در سال 2020 منتشر شده است. این بازی داستان دو قهرمان، یو و کی، که در جستجوی خانه جدید خود در فضا سفر می کنند را روایت می کند. به عنوان یک بازی بقا، بازیکنان مسئول جمع آوری منابع و کار با هم هستند تا در طول سفر طولانی زنده بمانند. همچنین، در بازی فرصت‌های زیادی برای جنگیدن و کاوش کردن وجود دارد.

بازی Haven را می‌توان به صورت تک نفره هم بازی کرد، اما بهتر است با چند نفره به صورت همکاری چندنفره بازی شود، مانند بازی It Takes Two.

داستان Haven بسیار خوب نوشته شده است، زیرا عاشقان مبارزات بسیاری برای باقی ماندن در کنار یکدیگر انجام می‌دهند، در حالی که جهان به نظر می‌رسد برای جدایی آن‌ها تنظیم شده است.

در یک به‌روزرسانی بعدی، Game Breakers گزینه زوج همجنس‌گرایی را به بازی اضافه کرد تا بازیکنان بتوانند Yu و Kay را به صورت دو مرد یا دو زن بازی کنند.

در کل، Haven یک بازی زیبا با محیط‌های منحصر به فرد، داستانی عاطفی و یک سبک هنری جذاب است.

9. Unravel 2

Unravel 2 یک بازی پازلی پلتفرمر جذاب است که در گیم پلی خود قابل رقابت با بهترین بازی‌های شوتر سونی پلی‌استیشن ۵ است. در این بازی، دو شخصیت نخی دارای ویژگی‌های انسانی با همکاری برای حل پازل‌ها و پیشروی در جهان همراهی می‌کنند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از نخ از شخصیت‌های خود برای ایجاد پل، آویزان شدن از درختان، کشیدن اشیاء و ساخت پله‌ها برای پیشروی در بازی استفاده کنند.


این بازی با گیم پلی شگفت انگیز خود بی نظیر است و دارای یک طراحی هنری و محیط های فوق العاده ای است. هر چند که می‌توانید به تنهایی بازی کنید، اما بازی در حالت چند نفره بسیار جذابتر است. اگر جهان جادویی It Takes Two را دوست داشتید، قطعا از Unravel 2 لذت خواهید برد.

8. We Were Here

اگر عاشق مکانیک های گیم پلی پازل در It Takes Two بودید، قطعا از We Were Here لذت خواهید برد.

این بازی پازل مشارکتی بازیکنان را به مکان‌های جذاب مختلف پرتاب می‌کند و به آنها وظیفه می‌دهد تا برای فرار با هم کار کنند.

نه تنها گیم پلی بازی فوق العاده جذاب و قابل تامل است، بلکه طراحی هنری و سبک کلی محیط ها بلافاصله شما را به خود جذب می کند.

بهترین از همه، We Were Here به صورت رایگان به عنوان پایلوت سری ماجراجویی پازل در دسترس است.

اگر عاشق این بازی هستید، می‌توانید We Were Here Too، Were Here Together و We Were Here برای همیشه بازی کنید که همه اینها شگفت‌انگیز هستند.

7. Lovers In A Dangerous Spacetime


این بازی شوتر فضایی هیجان انگیزی است که برای بازی با چهار نفر طراحی شده است و بازیکنان باید با همکاری در هر سطح آن را تکمیل کنند.

بازی بازیکنان را مجبور می‌کند با اجرای دستورالعمل‌های سریع، فضاپیمای خود را مدیریت کنند و از خرابی آن جلوگیری کنند و در عین حال دشمنان را نابود کنند.

در هر سطح هدف اصلی آزاد کردن موجودات گرفتار شده است، که هر یک از آن‌ها کارایی فضاپیما را بهبود می‌بخشد.

این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید و می‌تواند شما را ساعت‌ها به خود مشغول نگه دارد.

6. Portal 2

در بازی Portal 2، حالت تک‌نفره طوری طراحی شده است که از ایجاد ناراحتی در بازیکنان جلوگیری شود. اما در حالت چندنفره، هماهنگی و ارتباط بین بازیکنان بسیار مهم است و بازیکنان باید به همکاری در حل معماها و پیش‌رفت در بازی اکتفا نکنند. هر معمای بازی نیازمند مشارکت بازیکنان است و در هیچ جا بازیکنی بدون داشتن کاری برای انجام دادن وجود ندارد. حتی برخی معماها طوری طراحی شده‌اند که یک بازیکن باید پورتال‌ها را کنترل کرده تا بازیکن دیگر بتواند پیشروی کند. در سال ۲۰۲۲، بازی Portal 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Xbox 360 تمام زمان، در قالب مجموعه Portal: Companion Collection، برای Nintendo Switch منتشر شد.

بازی Portal 2 در حالی که تنها بازی کامپیوتری خوبی است، اما بازی به صورت همکاری با دو نفره تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد.

با وجود اینکه این بازی قدیمی است، بازی همکاری با دو نفره بر روی نینتندو سوئیچ، همچنان سرگرم‌کننده، ابتکاری و بازی جذابی است.

Portal 2 یک کلاسیک و یکی از بهترین بازی‌های چندنفره مانند It Takes Two محسوب می‌شود.

5. Cuphead

این بازی ویدیویی اولین بار در سال 2017 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Xbox One با صفحه نمایش تقسیم شده منتشر شد و از آن پس به کنسول‌های نسل جدید پورت شده است.

طرح قدیمی آن تنها یکتا نیست، بلکه گیم پلی جذابش می‌تواند به راحتی ساعت‌هایی از روز شما را به خود اختصاص دهد.

اگر چه می‌تواند به تنهایی بازی شود، اما در حالت دونفره محلی، بازیکن دوم می‌تواند برادر کاپ‌هد، ماگمن را کنترل کند.

تمام بازی بر اساس مبارزه با باس های پیاپی است، بسیاری از آن‌ها نیز بسیار سخت هستند!

در واقع، سطح دشواری باعث می‌شود کاپ‌هد واقعا متمایز شود و در حالت همکاری، امور حتی سخت‌تر می‌شوند!

4. Minecraft Dungeons


در این بازی جذاب و هیجان‌انگیز، مکانیک بازی ساده ماینکرافت با بازی دوست داشتنی دنجن کرالر همراه شده است. بازیکنان نقش قهرمانانی را به عهده دارند که با مبارزه با هیولاها و مبارزات با آرچ‌ایلیجر، به مبارزه بازی می‌پردازند تا روستاییان بدبخت را آزاد کنند.

به‌عکس ماینکرافت اصلی، دانجنز بیشتر بر اساس داستان ساخته شده است و به بازیکنان یک محیط خطی برای کاوش ارائه می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید از حالت بازی همکاری محلی یا همکاری آنلاین با حداکثر چهار نفر استفاده کنید که این باعث شده بازی بسیار جذاب‌تر شود.

لازم به ذکر است که این بازی برای مبتدیان بسیار مناسب است، حتی اگر هیچ‌وقت ماینکرافت بازی نکرده باشید، بسیار ساده و روان است و به دلیل تمام عناصر داستانی، احساس مشابه بازی‌های نقش‌آفرینی خواهید کرد.

این مطلب نیز ممکن است برای شما جالب باشد : ۲۵ بازی برتر آنلاین ps4 که تا بحال ساخته شده است

3. Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure یک بازی ۲.۵ بعدی پلتفرمر است که بهترین بازی‌های آرامش‌بخش برای بازی با دوستان است و یک مشابه عالی برای It Takes Two است. این بازی پر از مراحل مختلف است که همگی شامل اشیاء جمع‌آوری‌پذیر هستند که باید جمع‌آوری شوند تا به پیشرفت بازی برسید.

اگرچه این نسخه قابلیت ایجاد حالت که در دیگر بازی‌های LittleBigPlanet وجود داشت، ندارد، بازیکنان همچنان می‌توانند شخصیت خود را با لباس‌های منحصربه‌فردی سفارشی کنند.

این بازی به‌صورت کامل در حالت‌های co-op محلی یا co-op آنلاین قابل انجام است، که به شما این امکان را می‌دهد تا با حداکثر سه دوست تجربه آن را داشته باشید.

همچنین برخی مراحل برای co-op طراحی شده‌اند و نیاز به بازی با چند نفر برای پیشرفت دارند.

اگرچه این بازی در ابتدا از قابلیت آنلاین برخوردار نبود، در سال ۲۰۲۰ افزوده شد و از بهترین ویژگی‌های بازی شد.

همچنین این بازی در سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر نیز در دسترس است، بنابراین شما حتی بدون کنسول می‌توانید آن را اجرا کنید.

2. Overcooked! 2

سری بازی‌های Overcooked شبیه ماریو کارت در بازی‌های آشپزی است و به صورت قابل ملاحظه‌ای قوی بوده و بازی با دوستانتان را بسیار لذت بخش می کند .


اورکوک یکی از بهترین بازی‌های چند نفره تمام اوقات است که تند و پرهیجان است و بازی‌کنان را سرگرم می‌کند!

در این شبیه‌ساز آشپزی، تیم‌هایی تا چهار نفره باید با هم کار کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به تعداد بیشتری سفارش غذا پخته و تحویل دهند.

این کار از آنچه که به نظر می‌رسد آسان‌تر است، و در کمتر از چند ثانیه همه چیز به هم می‌ریزد و شما به شدت در حال تلاش هستید که بدتر از تخم‌مرغ‌هایی که شخصیت شما دارد، به راه بیایید.

Overcooked 2 همچنین مکانیک جدید پرتاب مواد غذایی را معرفی کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد که اشیاء را از فاصله دور به همدیگر برسانند و این امر باعث شادی و شوخی می‌شود.

مانند بسیاری از بازی‌های مانند It Takes Two، شما می‌توانید این بازی را تک‌نفره بازی کنید، اما بازی بسیار جذاب‌تر و پرشورتر هنگام بازی با دوستان است.

زیرا در حین بازی آشپزخانه‌ها سخت‌تر و عجیب‌تر می‌شوند و با دوستان کمک می‌کنید که امور بهتر پیش بروند.

به خصوص اینکه احتمالاً شما و دوستانتان به هم دچار تصادف خواهید شد در حالی که سعی می‌کنید به راحتی در آشپزخانه حرکت کنید تا تمام سفارش‌ها را به موقع تحویل دهید.

این مطلب را از دست ندهید : ۱۰۰ بهترین بازیکن فیفا ۲۳

1. A Way Out

“A Way Out” قابلیت بازی به صورت محلی یا آنلاین را دارد و یکی از بهترین بازی‌های تقسیم صفحه PS4 است. در این بازی، دو زندانی باید از همکاری خود برای فرار از زندان و سپس برای بقا در مقابل پلیس استفاده کنند. با وجود اینکه یک بازی چندنفره است، A Way Out بر روی داستان تمرکز زیادی دارد و به همین دلیل، در طول بازی، صحنه‌های برش‌دار حتی در حالت آنلاین نمایش داده می‌شوند تا کسی جزئیات داستان را از دست ندهد. این بازی به دلیل داشتن دو پایان متفاوت بر اساس تصمیمات شما و شریک شما جالب است. اکشن تقریباً غیرقابل توقف است و در حالی که پیشرفت می‌کنید، نمی‌توانید درگیر شخصیت‌های داستانی آن نشوید. بازی به شدت جذاب و جالب است و شما تقریباً در پایان آن برای بیشتر خواسته می‌کنید.

اگرچه در ابتدا روی PS4 و Xbox One عرضه شد، اما از آن زمان به کنسول های نسل بعدی منتقل شده است تا بتوانید آن را با دوستان خود در PS5 یا Xbox Series X/S بازی کنید.

خلاصه مطلب

این ۱۰ بازی همه از جمله It Takes Two، یکی از بهترین بازی‌های هم‌راه بازی است که در حال حاضر می‌توانید بازی کنید و تمامی آنها گیم پلی بسیار جذاب و ساعت‌ها سرگرمی برای شما و دوستانتان دارند. اگر از بازی It Takes Two خسته شده‌اید و به دنبال یک بازی دیگر همراه بازی هستید که تجربه مشابهی را برایتان به ارمغان بیاورد، حتما این بازی‌ها را امتحان کنید.

برای خرید بازی It Takes Two به صورت قانونی از سایت گیم سنتر میتوانید وارد لینک ( اکانت قانونی It Takes Two ) شوید و نسب به خرید این بازی محبوب اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *