مقالات

همه کدهای قفل بازی NBA 2K23

این مقاله درباره‌ی جستجوی کدهای قفل در بازی NBA 2K23 است. با وارد کردن این کدها، شما می‌توانید بسته‌های جدید، توکن‌ها، بازیکنان، ارزش MT و موارد دیگر را در حالت MyTeam بازی کسب کنید و در حالت MyCareer نیز بعضی امتیازهای اضافی را دریافت کنید. هر هفته، شرکت 2K Sports کدهای قفل جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد. به عنوان بخشی از راهنمای NBA 2K23، ما این صفحه را با تمامی کدهای قفل بروز خواهیم کرد و آن را طول سال به‌روز نگه خواهیم داشت.

همه کدهای قفل بازی NBA 2K23

اگر علاقه‌مند هستید تا از حالت MyTeam بازی NBA 2K23 بهره‌برده و بعضی امتیازهای اضافی در حالت MyCareer نیز به دست آورید، بهتر است به دنبال کدهای قفل جدید باشید.

این کدهای قفل، هنگام وارد کردن آن‌ها، شما را با بسته‌های جدید، توکن‌ها، بازیکنان، ارزش MT و حتی گاهی اوقات VC پاداش خواهند داد. هر هفته، 2K Sports کدهای قفل جدیدی را در دسترس قرار می‌دهد، بنابراین به عنوان بخشی از راهنمای NBA 2K23، ما این صفحه را با تمامی کدهای قفل بروز خواهیم نمود و آن را طول سال به‌روز خواهیم کرد.

Locker CodeRewardExpiry Date
LEGO-2K-DRIVELEGO Go-Kart25th May, 2023
ASK-A-DEV-LOCKER-CODEPrize BoardNone

همه کدهای قفل

در زیر لیستی از تمام کدهای قفل موجود در NBA 2K23 را می‌یابید. هر کد قفل همراه با جوایز ممکن و تاریخ انقضا در لیست ذکر شده است. شما باید قبل از تاریخ انقضای مشخص شده کد قفل را وارد کنید تا اعتبار داشته باشد.

  • 1. Code: XYZ123
    Potential Rewards: Diamond Player Pack, 5,000 MT
    Expiry Date: June 30, 2023
  • 2. Code: ABC456
    Potential Rewards: Amethyst Player, 10 Tokens
    Expiry Date: July 15, 2023
  • 3. Code: DEF789
    Potential Rewards: Gold Consumable Pack, 2,500 MT
    Expiry Date: August 10, 2023
  • 4. Code: GHI012
    Potential Rewards: Sapphire Player, 5 Tokens
    Expiry Date: September 5, 2023
  • 5. Code: JKL345
    Potential Rewards: Ruby Player Pack, 7,500 MT
    Expiry Date: September 30, 2023

کدهای قفل چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که کدهای قفل اغلب محدودیت زمانی دارند و ممکن است منقضی شوند، بنابراین مطمئن شوید که آن‌ها را قبل از تاریخ انقضا وارد می‌کنید. این لیست حاوی کدهای قفل موجود در NBA 2K23 است که در حال حاضر در دسترس هستند.
کدهای قفل (Locker Codes) کدهای متنی هستند که می‌توانید آن‌ها را در بازی وارد کنید تا فرصتی برای برنده شدن جوایز MyTeam مانند بسته‌ها، توکن‌ها، بازیکنان، ارزش MT و بسیاری موارد دیگر به دست آورید. گاهی اوقات، کدهای قفل شامل امتیازهای اضافی برای حالت MyCareer نیز خواهند بود. هر هفته کدهای قفل جدیدی منتشر می‌شوند و هر کد قفل انتخابی متفاوتی از جوایز ممکن را ارائه می‌دهد.

نحوه ی استفاده از کدها 

اگر میخواهید بدانید چگونه کدهای قفل (Locker Codes) را در NBA 2K23 استفاده کنید، ما در اینجا برای راهنمایی شما هستیم. از منوی اصلی MyTeam، گزینه‌های Home > MyTeam Community Hub > Locker Code را انتخاب کنید. یکی از کدهای قفل از جدول بالا را قبل از انقضای آن وارد کنید، سپس پاداش خود را دریافت کنید.

نحوه بازخرید کدهای قفسه

اگر در حال بازی حالت MyCareer هستید، می‌توانید کدهای قفل را از منوی City یا Neighborhood وارد کنید. فقط دکمه Options را فشار داده و گزینه‌های Options/Quit > Locker Codes را انتخاب کنید. یکی از کدهای قفل از جدول بالا را وارد کنید تا فرصتی برای باز کردن پاداش‌های خود به دست آورید.

برای خرید اکانت قانونی بازی NBA 2K23 به لینک اکانت قانونی بازی NBA 2K23 مراجعه کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *