مقالات

جدیدترین به روزرسانی بازی Tom Clancy’s The Division منتشر شد

به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Tom Clancy’s The Division منتشر شده است که محتویات جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

با اینکه بازی Tom Clancy’s The Division 2 تا قبل از شروع رویداد E3 2018 معرفی شد، اما در جریان رویداد مذکور شاهد رونمایی کامل از این بازی بودیم و توانستیم برای مدتی شاهد به نمایش در آمدن گیم پلی اصلی بازی باشیم. حال این در حالی است که سازنده بازی یعنی شرکت یوبی سافت، هنوز هم به پشتیبانی از نسخه قبلی این بازی می‌پردازد و اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را برای Tom Clancy’s The Division منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی، محتویات و آیتم‌های ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد که بعضی از این آیتم‌ها در نسخه بعدی بازی نیز، قابل استفاده هستند. سپر ها یا همان جلیقه‌های جدید، از مهم‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید بازی هستند. در واقع در این بروزرسانی جدید، چهار عدد جلیقه تازه به بازی اضافه شده است که در نهایت و با به دست آوردن تمامی جلیقه‌ها توسط کاربران، آن‌ها به آیتم Shield Cache دسترسی پیدا خواهند کرد که محتویات جدید دیگری را در خود گنجانده است.

برای به دست آوردن هر یک از این جلیقه‌ها، چالش‌های به خصوصی در نظر گرفته شده است:

  • Shepherd: نیازمند آزادسازی منطقه Base of Operation
  • Hazard: نیازمند پاک‌سازی ۲۵ نقطه از منطقه Dark Zone
  • Deadeye: تکمیل ماموریت‌های هفتگی HVT
  • Avenger: شکست دادن ۱۰ باس‌فایت از مناطق Manhattan، Dark Zone و Wes Side Piers

همچنین در به‌روزرسانی جدید بازی، Patch های تازه‌ای به بازی اضافه شده‌اند که در کنار آن‌ها ۱۲ فایل صوتی جدید در اختیار کاربران خواهد بود. از سویی دیگر میزان Phoenix Credit Limit از ۵ هزار واحد به ۸ هزار واحد کاهش یافته است.

در آخر مامورهای جدیدی به بازی افزوده شده‌اند که با درجه سختی و سطح Legendary که بالاترین درجه بازی است، با عناوین General Assembly و Madison Field Hospital در آن حضور خواهند داشت.

جدیدترین بروزرسانی بازی Tom Clancy’s The Division، تغییرات مهم و حتی کوچکی را در بازی ایجاد کرده است که ما مهم‌ترین موارد آن را برای شما ذکر کردیم. در اینجا می‌توانید لیست تمامی تغییرات را مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *