مقالات

تکنیک های قوی تر شدن در بازی WWE 2K23

بازی WWE 2K23، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی در سبک بازی‌های ورزشی است. در این بازی، شما به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در جهان حرفه‌ای کشتی رو به رویی با حریفان خود می‌روید و سعی می‌کنید با استفاده از تکنیک‌های مختلف، برنده این رقابت‌ها شوید. اگرچه، بازی WWE 2K23 برای برنده شدن در آن، نیازمند استفاده از تکنیک‌های مختلف و استراتژی‌های مناسب است.

در این مقاله، به بررسی تکنیک‌های قوی تر شدن در بازی WWE 2K23 می‌پردازیم. این تکنیک‌ها شامل تکنیک‌هایی مانند افزایش قدرت و استقامت شخصیت، بهبود حرکت‌های مختلف در رینگ، استفاده از اسلحه‌ها و وسایلی همچون میکروفن و … است. با استفاده از این تکنیک‌ها، شما می‌توانید بازی را بهتر درک کنید و به شخصیت خود در بازی قدرت و استقامت بیشتری بدهید تا بتوانید به رقابت‌های بزرگتر و پیشرفته‌تر در بازی WWE 2K23 برسید.

هنگامی که نوار سلامتی سیاه حریف شما کاهش پیدا کرد، برای پیروزی حمله کنید

در نگاه اول به نظر می‌رسد که کشتی‌گیران در بازی WWE 2K23 دو نوار سلامتی سبز و قرمز دارند. با این حال، در زیر آن‌ها در واقع یک نوار سلامتی مخفی وجود دارد که نشان‌دهنده واقعی خسارتی است که حریف شما دیده است.

به همین دلیل ممکن است شما بتوانید در حالی که حریف شما فقط یک نوار قرمز کوچک دارد، یک حرکت پایانی بزنید، اما هنوز موفق به پیروزی نشوید. در این موارد، احتمالاً نوار سلامتی سیاه آن‌ها هنوز به شدت باقی است. بنابراین، در مراحل پایانی بازی، هوشمندانه است که حرکت پایانی خود را تا زمانی که نوار سلامتی سیاه حریف شما حداقل تا نصف کاهش پیدا کرده، نگه دارید.

استفاده از Roll-Up ها

تکنیک های قوی تر شدن در بازی WWE 2K23

بیشتر بازی‌ها را با زمین کردن حریف پس از استفاده از حرکت پایانی یا حرکت سیگناتور برنده می‌شوید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است به انتهای یک مسابقه نزدیک شوید و هیچ یک از این حرکات در دسترس نداشته باشید. به عنوان مثال، حریف شما ممکن است به تازگی برخلاف حرکات بزرگتان مقابله کرده یا از آنها خارج شده باشد.

با این حال، یک ابزار دیگر در دسترس شماست. این به نام رول آپ، یا پین لاوراژ، شناخته می‌شود. این پین‌ها برای خارج شدن از آنها سخت‌تر است و به طور ناگهانی اتفاق می‌افتند. می‌توانید آنها را با در نظر گرفتن پین زدن هنگامی که حریف شما ایستاده است، انجام دهید. آنها بسیار موثر هستند و جایگزین قابل قبولی برای حرکت پایانی یا امضا هستند.

از بازی با Instant Recovery کمترین میزان استفاده را بکنید

در حین بازی، احتمالاً اغلب پیام ‘instant recovery’ را مشاهده می‌کنید. با فشردن آن، شما می‌توانید به سرعت از روی زمین بلند شده و به مبارزه بازگردید. این کار برای تغییر شتاب مسابقه مفید است، اما شما نباید بیش از حد از آن استفاده کنید. عمل Instant Recovery میزانی از نوار آبی شما را مصرف می‌کند که به این معنی است که شما باید برای استفاده از Paybacks و حرکات Signature خود، بیشتر صبر کنید. بنابراین، بهتر است از آن استفاده را فقط در صورتی که واقعاً به آن نیاز دارید، مانند زمانی که حریف شما به بالای صندلی برای برد صعود می‌کند، انجام دهید.

در مسابقات تیمی از خارج از زمین کمک کنید

در مسابقات تگ، همیشه بازیکن حریف در حالت پین یا سابمیت توسط بازیکن دیگری نجات داده می‌شود و به همین دلیل، برنده شدن در این نوع مسابقات دشوار است. با این حال، با حمله به حریف بر روی لبه حلقه، می‌توانید شریک حریف را از بازی خارج کرده و این راه را برای پین یا سابمیت بدون مقاومت حریف باز کنید.

همچنین در این مقاله بخوانید : تفاوت WWE 2K23 با نسخه های قبلی

از فرصت‌هایی که با حالت سردرگم شدن حریفان فراهم می‌شود، بهره بگیرید

در طول هر مسابقه، شما و حریفتان احتمالاً چندین بار در حالت سردرگمی قرار خواهید گرفت. این اتفاق هنگامی می‌افتد که یک کشتی‌گیر در یک بازه زمانی کوتاه به شدت دچار صدمه می‌شود. کشتی‌گیر سردرگمی شده نمی‌تواند حمله کند یا حتی خودش را دفاع کند، به این معنی که حتی بازیکنان با رتبه بالا در این حالت آسیب پذیر هستند.

در هر بازی، شما و حریفتان احتمالاً چندین بار به موقعیتی تحت نفوذ می‌افتید. این وقتی رخ می‌دهد که یک کشتی‌گیر در یک بازه زمانی کوتاه ، زیاد آسیب می‌بیند. یک کشتی‌گیر تحت نفوذ قادر به حمله یا حتی دفاع از خود نیست، به این معنی که حتی بازیکنان با امتیاز بالاتر در این موقعیت آسیب پذیر هستند. بنابراین شما باید سریعاً به حمله بروید و آسیب جدی بزنید. در این حالت امضاها و فینیشرها خصوصاً خوب هستند زیرا حریف شما قادر به معکوس کردن آنها نیست.

تجربه کنید تا سیستم پینی که بهترین گزینه برای شماست را کشف کنید

در بازی WWE 2K23 سیستم پین کردن در حالتی که توسط سازندگان ارائه شده ممکن است مشکلاتی داشته باشد. آن‌ها در طول سال‌ها بر روی این سیستم تغییراتی ایجاد کرده‌اند و در این نسخه امکان انتخاب سیستم مورد علاقه برای شما وجود دارد. انتخاب شما می‌تواند بین سیستم فشار دادن دکمه به صورت متوالی و یا سیستم زمان‌دار باشد.

در پایان آموزش، شما می‌توانید هر دو سیستم را تست کنید و بعد از آن بهترین گزینه برای خودتان را انتخاب کنید، همچنین می‌توانید بعداً این تنظیمات را از منوی تنظیمات بازی تغییر دهید. با این حال، بهتر است که برای مدتی هر دو سیستم را تست کنید تا بتوانید تصمیم خود را در مورد سیستم پین کردن مناسب بگیرید.

از کاهش سختی در حالت Showcase بازی نترسید

در حین بازی کردن حالت Showcase، از کاهش سختی نگران نباشید. در این حالت، شما به دنبال تکمیل یک سری از مأموریت‌ها و ارائه نمایشی از یک پیشگام در WWE هستید. اگر بازی برای شما خیلی سخت است و شما نمی‌توانید آن را پیش ببرید، می‌توانید به راحتی سختی بازی را در قسمت تنظیمات کاهش دهید.

این کار به شما اجازه می‌دهد که برای ادامه یافتن داستان، از همان ازایش سختی نگران نباشید و از بازی لذت بیشتری ببرید. با توجه به اینکه Showcase Mode یک بازی تفریحی است، کاهش سختی بازی شما را به هیچ عنوان نامفید نمی‌کند.

در بازی WWE 2K23، حالت Showcase Mode جان سینا در بین بهترین‌های تاریخچه بازی قرار دارد. اما این حالت برای شکست دادن آن، به خصوص در سطوح دشوار بالاتر، آسان نیست. بنابراین، بد نیست که در حین بازی، سطح سختی را پایین تر بگذارید.دلیلی که باعث می‌شود این حالت با سطوح دشواری بالاتر خیلی سخت باشد، به این مربوط است که شما باید با نسخه‌های با امتیاز بالای جان سینا روبرو شوید و همچنین برای پیروزی باید اهداف خاصی را نیز انجام دهید. بنابراین، به خودتان اجازه بدهید کمی سطح دشواری را کاهش دهید. در نهایت، لذت بردن از این حالت بیشتر از بازسازی بازی‌های کلاسیک است، و اینکه چقدر سخت هستند، به این اندازه مهم نیست.

صبر کنید تا داور به شماره دو بشمارد قبل از استفاده از قدرت بازیابی

در بازی یکی از بهترین امتیازاتی که دارید “Resiliency” است، چرا که به شما اجازه می‌دهد که به سرعت از پین و دستگیری‌ها خارج شوید. اما شما تنها می‌توانید یک بار در هر بازی از آن استفاده کنید. بنابراین، در برابر حریفان سخت‌گیرانه، نباید آن را هدر بدهید.

بنابراین، از فشار دادن دکمه Resiliency در ابتدای پین خودداری کنید. چند بار تلاش کنید تا به پاشیدن برسید. آن را تنها زمانی استفاده کنید که داور به شماره دو رسید. با این حال، زیاد منتظر نمانید و یا از توانایی‌های خود برای بلند کردن شانه از پشت نخورید. چیزی بدتر از از دست دادن یک بازی است، حتی اگر روند Resiliency شما فعال باشد.

اسلحه‌ها در مسابقات وار گیمز

اینجا در مورد مسابقه WarGames در بازی WWE 2K23 صحبت می‌شود. در این مسابقه، به دلیل عدم نیاز به رعایت قوانین، بازیکنان می‌توانند ابزار و وسایلی را به داخل حلقه بیاورند که قبل از شروع مسابقه توسط شمارش معکوس آورده می‌شوند.

۱ – در حین بازی WarGames، بازیکنان می‌توانند قبل از ورود به رینگ، با فشردن دکمه L1/LB، منوی انتخاب ابزار را باز کنند و سپس ابزار مورد نظر خود را برای پرتاب به داخل رینگ انتخاب کنند.

۲ – در صورت بازی کردن در یک بازی WarGames به صورت تک نفره، با فشردن دکمه Pause و انتخاب Controller Assignment می‌توانید WWE Superstar مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با فشردن دکمه L1/LB، ابزارهای مورد نظر خود را در دست بگیرید تا قبل از ورود به رینگ به داخل آن بیاندازید.

جمع بندی

در این گفتار، توضیح داده شد که چطور می‌توانید در بازی WWE 2K23 از راهکارهای مختلفی برای افزایش شانس برد خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید حین بازی WarGames از اسلحه استفاده کنید، باید قبل از ورود به رینگ، با استفاده از دکمه‌های مناسب، اسلحه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پرتاب کنید. همچنین، برای افزایش شانس برد خود در بازی، نباید از تکنیک‌های مختلفی مانند استفاده از resiliency یا نکاتی مانند کاهش سختی بازی در Showcase Mode برای بهتر شدن نتیجه استفاده کرد. در کل، با تمرکز و تلاش مستمر، می‌توانید بازی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

برای اکانت قانونی این بازی نیز میتوانید به این لینک مراجعه نمایید : اکانت قانونی WWE 2K23 برای PS4 و PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *