مقالات

تفاوت نسخه Standard Edition و Ultimate Edition فیفا 23

تفاوت نسخه Standard Edition و Ultimate Edition فیفا 23 و بررسی قیمتهای نسخه های فیفا موضوع این مقاله ما می باشد و همانطور که میدانید چیزی تا زمان عرضه بازی فیفا 23 نمانده است و در این مقاله قصد داریم که ورژن ها مختلفی که قرار است از این بازی عرضه شود را با هم بررسی نماییم تا هنگام خرید یا تهیه این بازی بدانید کدام میتواند برای شما انتخاب بهتری باشد در این مقاله دو نسخه Ultimate Edition و Standard Edition مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت تا هم از لحاظ تفاوت های بازی و هم قیمت های جهانی آن مطلع گردید .

خرید بازی fifa 23

برخی از بازیکنان دوست دارند که بازی های خود را از جمله فیفا 23 به صورت دیجیتالی خریداری و در کنسول خود استفاده کنند  ، در حالی که برخی دیگر حتی ممکن است یک نسخه فیزیکی را از سایت های یا بازارهای فروش بازی فیزیکی تهیه نمایند . به خصوص برخی افرادی که حس نوستالژیک را دوست دارند نسخه فیزیکی بازی ها را ترجیح میدهند ، اما در ایران و بنا به دلایل زیادی بسیاری به خرید اکانت و نسخه های دیجتالی بازی ها روی آورده اند .

علاوه بر این ها شما البته همچنین باید تصمیم بگیرید که کدام نسخه از FIFA 23 ارزش پرداخت هزینه را دارد، و باید مطمئن شوید که نسخه مناسب بازی را برای پلتفرم مورد نظر خود خریداری کرده اید این بازی قرار است که روی کنسول های PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch and PC عرضه گردد . این مقاله میتواند کمکی باشد که در این زمینه انتخاب بهتری داشته باشید پس تا انتها با ما همراه باشید .

قیمت جهانی بازی فیفا 23 چقدر است ؟

قیمت FIFA 23 برای نسخه استاندارد PS4 یا Xbox One با قیمت 59.99 پوند قابل خرید است. این قیمت را در آمازون و خرده فروشان مختلف دیگر مشاهده خواهید کرد
اگر به دنبال خرید نسخه نسل بعدی هستید که تمام جدیدترین ویژگی‌های PS5 یا Xbox Series X/S را در اختیار شما قرار می‌دهد، آن نسخه از فیفا 23 چیزی حدود 64.99 پوند از آمازون یا جاهای دیگر هزینه خواهد داشت.
اگر FIFA 23 Ultimate Edition را می‌خواهید که شامل نسخه‌های نسل قدیم و نسل بعدی به همراه برخی موارد خوب دیگر است، 89.99 پوند از آمازون قابل خرید می باشد .
یا اگر قصد دارید روی نینتندو سوییچ بازی کنید، باید FIFA 23 Legacy Edition را خریداری کنید که قیمت خرده فروشی آن در آمازون 34.99 پوند است. به یاد داشته باشید که نسخه های سوییچ هیچ گونه ارتقای گیم پلی را شامل نمی شوند.

تفاوت نسخه های مختلف FIFA 23 در چیست؟

تفاوت نسخه Standard Edition و Ultimate Edition فیفا 23

تصویر بالا که از وب‌سایت پلی‌استیشن برداشته‌ایم، آن را به خوبی و مختصر خلاصه می‌کند. اساسا، نسخه نهایی بیشترین محتوای اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما همچنان برخی از آیتم‌های دیجیتالی برای گرفتن نسخه‌های دیگر وجود دارد.

در نسخه Ultimate Edition افزایش گنجایش بازیکن اضافی در تیم منتخب هفته و حالت طرفداری حالت Team mode ، همچنین گنجاندن یک قهرمان ( FUT ) مرتبط با جام جهانی مورد توجه فراوانی قرار گرفته است و برای طرفداران حالت شغلی، استعدادهای خانگی در مجموعه جوانان شما گنجانده شده است که دارای پتانسیل در سطح جهانی است.
با این حال، نکته اصلی این است: اگر FIFA 23 Ultimate Edition را خریداری کنید، سه روز قبل از عرضه به بازی دسترسی زودهنگام خواهید داشت. این می تواند زمان کافی برای برتری در سایر بازیکنان باشد، که آن را بسیار وسوسه انگیز می کند!

این مقاله را از دست ندهید : ۱۰۰ بهترین بازیکن فیفا ۲۳

آیتم قهرمانان جام جهانی FUT رایگان

EA Sports اخیراً شراکت آتی خود با مارول را اعلام کرده است که شامل بازبینی کلی قهرمانان FUT برای جام جهانی مردان 2022 است. EA تعداد زیادی قهرمان جدید را برای بازی FIFA 23 به لیست خود اضافه کرده است. علاوه بر نسخه های پایه آنها که در روز انتشار در بازی در دسترس خواهند بود، EA با Marvel همکاری کرد تا نسخه های تقویت شده با تم ابرقهرمانی از این کارت ها را برای جهان ایجاد کند.
بازیکنانی که نسخه Ultimate بازی را قبل از 21 آگوست سفارش داده اند، در زمان عرضه این آیتم ها در 11 نوامبر، یک آیتم FUT World Cup Hero رایگان دریافت خواهند کرد.

4600 امتیاز فیفا در نسخه Ultimate Edition

FIFA Points نوعی ارز درون بازی در Ultimate Team است. بازیکنان می توانند با استفاده از تراکنش های کوچک در فروشگاه FUT، امتیازات فیفا را خریداری کنند، آنها را برای باز کردن بسته ها و به دست آوردن بازیکنان جدید برای افزودن به باشگاه های خود یا فروش در بازار نقل و انتقالات بازخرید کنند.
بازیکنانی که نسخه Ultimate FIFA 23 را سفارش دهند، به محض بارگذاری بازی برای اولین بار، 4600 امتیاز فیفا دریافت خواهند کرد. این یک امتیاز ارزشمند برای هر کسی است که پولی را برای تراکنش‌های خرد خرج نمی‌کند، زیرا در ابتدای بازی به آن‌ها کمک می‌کند تا پایه‌ای محکم برای باشگاه خود بسازند.

حق دوگانه

FIFA 23 در چندین نسل کنسول در دسترس خواهد بود، با تفاوت های قابل توجهی در گیم پلی بین کنسول های نسل قبلی و نسل بعدی. بازیکنانی که نسخه استاندارد بازی را خریداری کنند، تنها یک نسخه را روی کنسول مورد نظر خود دریافت خواهند کرد. با این حال، خرید نسخه Ultimate با Dual Entitlement همراه است. این بدان معنی است که بازیکنان می توانند به هر دو نسخه بازی دسترسی داشته باشند و به طور یکپارچه سوئیچ کنند. این یک امتیاز مفید برای بازیکنانی است که به دنبال ارتقای کنسول خود در اواخر سال هستند یا برای بازیکنانی که می‌خواهند هر دو نسخه بازی را در کنسول‌های نسل بعدی تجربه کنند. با تایید کراس پلی برای FIFA 23، دسترسی به نسخه های مختلف این بازی مزایای بیشتری را به همراه دارد زیرا به بازیکنان اجازه می دهد با بازیکنان کنسول های مختلف بازی کنند.

خرید اکانت قانونی فیفا 23

شما به وسیله مجموعه و وبسایت بزرگ گیک سنتر قادر خواهید بود با کمترین هزینه های ممکن نسخه دیجیتالی بازی فیفا 23 را خریداری نمایید و به صورت دائمی از بازی آن لذت ببرید برای این منظور میتوانید به لینک ” اکانت قانونی بازی فیفا 23 – FIFA 23 Ultimate Edition ” مراجعه کرده و اطلاعات کاملتر را در این خصوص مظالعه کنید .
مجموعه گیم سنتر دارای ظرفیت های متنوع در خصوص بازی fifa 23 می باشد که بنا بر نیاز خود میتوانی یکی از آنها را برگزینید و از تجربه بازی فوتبال لذت ببرید .

امیدواریم که این مقاله اطلاعات خوبی را به شما عزیزان منتقل کرده باشد و کمکی بوده باشد برای انتخاب بهتر شما عزیزان اگر در خصوص تفاوت های نسخه های فیفا 23 تجربه یا اطلاعات تکمیلی دارید حتما در قسمت نظرات آن را با ما و بقیه بازدید کنندگان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *