مقالات

بهترین بازی های ترسناک PS5

بهترین بازی های ترسناک PS5

بهترین بازی‌های ترسناک برای PS5 چیست؟ با وجود طعم خاصی که دارد، بازی‌های ترسناک ژانر بسیار محبوبی هستند که برای همیشه و نه فقط در هالووین است. برخی از آن‌ها با جذابیت و ترس از پرش‌های ناگهانی همراه است و دیگران از وحشت روانی و موضوعاتی مانند سلامت روان برای بیان خود استفاده می‌کنند. هرچه هم باشد، شما مطمئن باشید که در یک تجربه ناراحت کننده و ترسناک قرار دارید.

در این صفحه، به همت نویسندگان گیم سنتر، بهترین بازی‌های ترسناک برای PS5 لیست شده است. از کلاسیک‌های جدید مانند Resident Evil Village تا بازی‌های کمتر شناخته شده مانند Tormented Souls، هر کسی می‌تواند بازی مورد علاقه خود را پیدا کند، به شرطی که شما یک ترسو نباشید. بعضی از بازی‌های لیست شده در این صفحه شامل شوک های ناگهانی فراوان هستند، در حالی که دیگران به آرامی احساسات شما را درگیر می‌کنند. بازی‌هایی که در زیر رتبه بندی شده‌اند، در تمام این حوزه‌ها برتری دارند.

با این حال، اگر فکر می‌کنید بازی خاصی در PS5 از دست رفته است یا با ترتیب فعلی لیست موافق نیستید، در قسمت نظرات شما نیز بازی های برتر ترسناک مورد علاقه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید

۱۵ – The Callisto Protocol (PS5)

بازی The Callisto Protocol با تمام پتانسیل‌های لازم، قادر به تبدیل شدن به یکی از برترین بازی‌های ترسناک در PS5 بود و اگرچه هنوز هم یک بازی خوب است، اما نمی‌تواند از نظر کلی به عنوان یک شگفتی در نظر گرفته شود. این بازی در بسیاری از جنبه‌ها شبیه به Dead Space است، اما هیچ چیز جدیدی ارائه نمی‌دهد و شخصیت‌های آن ضعیف هستند. اگر وقت کافی دارید، ارزش بازی کردن دارد – به ویژه اگر از زوایای سینمایی لذت می‌برید – اما اگر به دنبال یک شاهکار هستید، انتظار آن را نداشته باشید.

۱۴ – Observer: System Redux (PS5)

Observer: System Redux یک بازسازی واقعاً چشمگیر است. بالاخره، PS5 به Bloober Team اجازه داده است تا خلاقیات ها و هیجانات خود را در این عنوان به درستی به ارمغان بیاورد. ماموریت‌های جدید به طور عالی در تجربه قرار می‌گیرند، بازی با بازیگری بی‌نقص Rutger Hauer همچنان بی‌نظیر است و در کل بازی این بار بیشتری برای ارائه دارد. اگر چه به زیادی به jump scare ها و داستانی که نیاز به برش دارد، وابستگی زیادی دارد ولی Observer: System Redux بالاخره به عنوان عنوانی که در ابتدا قرار بود، احساس می‌شود.

۱۳ -Fatal Frame: Maiden of Black Water

Fatal Frame: Maiden of Black Water در PS5 یک بازسازی متوسط از یکی از بدترین ورودی‌های این سری ترسناک است. در حالی که مکانیک‌های عکاسی کلاسیک برای شکستن ارواح هنوز هم وجود دارند، اما کنترل‌های بی‌ارتباط آن کارا نیست. حداقل فضای ترسناک و صحنه‌های ترسناک مطابق با انتظارات هستند. اما فقط انتظارات خاصی را از این بازی نداشته باشید.

۱۲ – Tormented Souls

Tormented Souls یک بازی ترسناک indie مستقیما الهام گرفته از فرنچایزهای کلاسیک مانند Resident Evil و Alone in the Dark است. بنابراین، این یک عنوان بقاء تاریک و وحشتناک است که پر از کریدورهای تاریک برای پیمودن، هیولاهای وحشتناک برای دفاع از خود و معماهای بدجنس برای حل کردن است. در این بازی به عنوان Caroline Walker بازی می‌کنید و در جستجوی دو دختری که گم شده‌اند، یک قصر تقریباً ترک شده را کاوش می‌کنید. کسانی که به دنبال ترس‌های قدیمی هستند، با این بازی خواهند پرداخت – شاید بهتر با چراغ روشن این بازی را بازی کنید.

۱۱ – Alan Wake Remastered

اکانت Alan Wake Remastered

آلن ویک یک بازی ترسناک منحصر به فرد است که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. داستان آن توسط سریال تلویزیونی Twin Peaks الهام گرفته شده است و گیم پلی آن نیز شامل استفاده از نور و اسلحه‌های سنتی برای شکست دادن دشمنان است. بازی در شهر خیالی واشینگتن برایت فالز اتفاق می‌افتد و شما باید با استفاده از چراغ قوه به همراه اسلحه‌های سنتی، توانایی نابودی دشمنان را پیدا کنید. بازیکنان اکنون می‌توانند این بازی را در PS5 با ریمستر شده و در حال توسعه نسخه دوم با نام آلن ویک ۲ است بازی کنند .

۱۰ – The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

درکل، بازی House of Ashes که بخشی از سری بازی‌های Dark Pictures Anthology است، بهترین بازی Supermassive Games برای نزدیک شدن به کلاسیک پلی‌استیشن ۴، Until Dawn است. در این بازی نیز شما کنترل چندین شخصیت را به دست می‌گیرید و در طول بازی باید تصمیماتی را اتخاذ کنید. این بار، نیروهایی قدیمی در زیر صحرای عراق به خاک سپرده شده‌اند که بازی را به سمت ترس و هیجان هدایت می‌کنند. برای بازی این عنوان بهتر است دوستان خود را دعوت کنید تا لذت بیشتری ببرید.

۹ – Dying Light 2

در بازی Dying Light 2، شما در یک دنیای باز باید با زامبی ها مبارزه کنید و با استفاده از حرکات پارکوری زیبا، به دنبال گسترش شهرها باشید. این بازی می‌تواند یک گزینه خوب برای کسانی باشد که به دنبال بازی اکشن و خشونت هستند، اما داستان آن برخلاف ادعاهای سازندگان به اندازه کافی جالب نیست. ولی خوب میتواند ساعت ها شما را سرگرم نماید و در دنیایی پر از هیجان و ترس غرق نماید .

خرید بازی Dying Light از سایت گیم سنتر

۸ – Doki Doki Literature Club Plus

دوکی دوکی لیترچر کلاب پلاس یک بازی بصری مبتنی بر انیمه به نظر می‌رسد که ممکن است به نظر عجیب بیاید، اما پس از چند ساعت اول بازی، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا این بازی با امتیاز بالایی درجه بندی شده است. هر چیزی که از بازی انتظار دارید را ندارد، از سفرهای روزمره به باشگاه ادبی تا تبدیل شدن آن به یک خانه ترسناک. این بازی از نظر محتوا دارای هشدارهای متعددی است که به شما اعلام می‌کند چه صحنه‌هایی قرار است نمایش داده شود. به نظر می‌رسد این بازی از بیرون شیرین به نظر می‌رسد، اما هیچ چیز شیرینی درون آن وجود ندارد.

۷ – Resident Evil 3

ریمستر بازی Resident Evil 3 برای PS5 باعث بازگشت گیمرها به جهان ترسناک آن می‌شود. با زمان بارگذاری بسیار کوتاه و پشتیبانی از تکنولوژی Ray Tracing، این بازی، با سیستم کنترل قوی و محیط‌های جذاب خود، نسخه‌ی بروزشده‌ای از بازی قبلی را ارائه می‌دهد. محتوای بسیار کم بازی، یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود، اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک، Resident Evil 3 بازی بسیار جذابی است که ارزش اجرا را دارد.

۶ – The Quarry

The Quarry یک بازی ماجراجویی با تمرکز بر سینماتیک و تصمیمات مهم و رویدادهای زمان دار است که به شکلی شبیه به بازی های دیگر Supermassive طراحی شده است. بازی حاوی یک داستان جذاب و خلاقانه است که از داستان‌های معمولی شبح‌ها و روح‌های درون خانه‌های قدیمی که معمولا در بازی‌های وحشت استفاده می‌شود، متمایل است. با دعوت دوستان و خوردن چند نوشیدنی، می‌توان بازی The Quarry را به صورتی جذاب تر تجربه کرد.

۵ – The Last of Us: Part I

اکانت قانونی The Last of Us Part 1

The Last of Us: Part I یک بازسازی وفادارانه از شاهکار 2013 Naughty Dog است که باعث بهبود ماجراجویی پس از فاجعه را به استانداردهای مدرن می‌کشاند. اگر چه گیم‌پلی آن به‌طور قابل توجهی تغییر نکرده است، اما گرافیک آن با مدل‌های کاراکتر شگفت‌انگیز، پس‌زمینه‌های زیبا و جزئیات بیشمار، باعث شده که در هر کناری چیزی برای نگاه کردن باشد. چندانی که برخی از مردم همچنان سوال می‌کنند که چرا این بازی نیاز داشت، اما The Last of Us: Part I هرگز بهتر ندیده شده است.

لینک خرید این بازی از سایت گیم سنتر : اکانت قانونی The Last of Us Part 1

۴ – Resident Evil Village

رزیدنت ایولیج ویلج، نسخه جدیدی از این سری است که با استفاده از دیدگاه اول شخصیت در بازی Resident Evil 7 طراحی شده است. با این حال، در این نسخه، تجربه‌ای معمولی و آشنا از دنیایی ترسناک در یک روستای تاریک و خشن در رومانی ارائه شده است. با اینکه شخصیت‌هایی خاص و متنوعی در این بازی وجود دارند، اما محیط و تنها خود روستا، مخفی‌کاری‌های بی‌شمار و لحظات بی‌نظیری را در خود دارد.

۳ – Resident Evil 7: Biohazard

رزیدنت ایول ۷: بیوهازارد، پس از چندین اشتباه، سری بازی‌های رزیدنت ایول را به سمت ریشه‌های بقا و ترس برمی‌گرداند و در عین حال به مناطق جدیدی نیز وارد می‌شود. در این بازی که به صورت اول شخص بازی می‌شود، با شخصیت ایتان وینترز آشنا می‌شویم که پس از اینکه همسرش ناپدید می‌شود، وارد خطراتی می‌شود. در این ماجراجویی هیجان‌انگیز پر از اتمسفر و رازآلودی، شما باید از خانواده ترسناک بیکر فرار کنید و راز فوق‌العاده‌ای را کشف کنید. این بازی عالی است و بر روی پلتفرم PS5 به دلیل وضوح بهتر، لودینگ سریع‌تر و امکانات بیشتر، بهبود یافته است.

۲ – Resident Evil 2

Resident Evil 2 برای PS4 و PS5 تقریباً یکسان هستند و تفاوت‌های آن‌ها بسیار کم هستند، اما کیفیت بی‌نظیر باقی مانده است. این بازسازی بی نظیر کلاسیک ترس بقا از سال ۱۹۹۸ را با به روز رسانی ویژگی های بصری در سوم شخص به روز می‌کند. پلیس Raccoon هیچگاه به این شکل ترسناک نبوده است که در PS5 با وضوح 4K و پشتیبانی از ردیابی نوری Ray Tracing به نمایش در می‌آید، بنابراین بهتر است از جای کافی برای نگاه کردن از بالشت خود استفاده کنید و یکی از بهترین تجربه های ترس را تجربه کنید.

۱ – Dead Space

بازی محبوب Dead Space به صورت ریمیک برای کنسول پلی‌استیشن ۵ بازگشته است. در این نسخه، داستان اصلی ایزاک کلارک که در حال بررسی ممرات ورشکسته کشتی USG Ishimura است، بازگو شده است. این نسخه آپدیت شده بیشتر از یک لایه جدید از گرافیک دارد، با تبدیل کردن کشتی به یک محیط متصل، اضافه کردن گفتگوی صوتی برای ایزاک، و گسترش بسیاری از مناطق و غیره. علاوه بر این همه، این همان بازی عالی Dead Space است که به یاد دارید – فضای بسیار جذاب، دشمنان و اسلحه‌های منحصر به فرد و داستانی بی‌نظیر.

جمع بندی انتهایی

این مقاله یک لیست از ۱۵ بازی ترسناک برای پلی استیشن ۵ بود که در آن بازی هایی همچون Dead Space و Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 7: Biohazard و The Last of Us: Part I و Resident Evil Village و The Quarry معرفی شدند. همچنین در این لیست به طور کلی به بازی های ترسناکی پرداخته شده است که در پلتفرم پلی استیشن ۵ ارائه شده‌اند و می‌تواند به عنوان گزینه‌هایی جذاب برای علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و سرگرمی باشد. برای خرید اکانت های قانونی ps5 میتوانید با بهترین قیمت و پشتیبانی و با ضمانت گارانتی مادام العمر بودن اکانت ها از لینک زیر اقدام نمایید .

خرید اکانت قانونی PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *