مقالات

یوبیسافت Division 2 دارای بخش تک نفره قدرتمندی خواهد بود

بازی Division 2 - گیم سنتر

تماً متوجه شده‌اید که بازی‌های آنلاین محور، روز به روز در حال افزایش‌ هستند و این موضوع باعث شده است تا با شدت بیشتری شاهد نادیده گرفتن بازی‌بازان تک نفره توسط ناشرین باشیم. البته قطعاً می‌توان با ایجاد تعادل بین دو بخش تک نفره و چند نفره از هر دو نوع بازی لذت برد. اگر شما هم دنبال چنین تجربه‌ای می‌گردید، ممکن است The Division 2، بتواند شما را راضی کند.

وب‌سایت گیمینگ بولت (Gamingbolt)، توانسته است تا با آقای Chadi El-Zibaoui، مدیر نوآوری عنوان The Division 2، مصاحبه‌ی کوتاهی انجام دهد. این رسانه خبری در مورد تجربه‌ی تک نفره این بازی سوال کرد؛ این‌که آیا این عنوان می‌تواند کسانی که دنبال تجربه‌ای تک نفره هستند را راضی کند یا این‌که شاهد تجربه‌ای کاملاً آنلاین خواهیم بود؟ البته از آن‌جایی که شاهد عنوانی کو آپ در جهانی مشترک هستیم، انتظار زیادی از بخش تک نفره نداشتیم. اما توضیحات این کارگردان بسیار غافلگیر کننده بودند.

بازی کاملاً به صورت تک نفره قابل انجام است؛ حتی فعالیت‌های درون بازی نیز این ویژگی را دارند. برخی فعالیت‌های خاص مانند Raid‌های هشت نفره در بازی وجود خواهند داشت که بازی‌بازان برای انجام آن‌ها باید با دوستان خود یک تیم را تشکیل دهند. اما ما یک بخش تک نفره قدرتمند، یک روایت عمیق و تعداد زیادی راز در بازی داریم. پس اگر شما یک بازی‌باز تک نفره هستید، می‌توانید در این بخش به اکتشاف موارد زیادی بپردازید. ما از همان روز اول محتویات زیادی را برای انواع بازی‌باز‌ها منتشر خواهیم کرد؛ چه طرفداران همیشگی و چه افرادی که به دنبال تجربه‌ای تک نفره می‌گردند.

این‌که بازی دارای بخش تکفره‌ای قدرتمند خواهد بود، بسیار دلگرم کننده است. عنوان اول این مجموعه هم دارای بخش تک نفره بود. اما این بخش هیچ وقت به اندازه تجربه بازی با دوستان خود لذت بخش نبود. همان‌طور که مدیر نوآوری این عنوان توضیح داد، قطعاً بخش‌های زیادی مانند Raid، Dark Zone و PVP آنلاین محور خواهند بود. اما همین‌که بخش تک‌نفره‌ی نسخه‌ی دوم برای بازی‌بازان تک نفره نیز محتویات زیادی را در بر خواهد داشت، خبر خوبی برای این دسته از افراد محسوب می‌شود.

خرید اکانت The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پس اگر به دلیل ضعف بخش تک نفره‌ی نسخه اول، آن را تجربه نکرده‌اید، شاید بهتر باشد نگاهی دوباره به The Division 2 بیاندازید. نظر شما چیست؟

خرید اکانت قانونی PS4 در گیم سنتر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *