مقالات

تغییرات FIFA 22 در PS4 و PS5 + ویدیو و مقایسه دقیق

تغییرات FIFA 22 - گیم سنتر

FIFA 22

FIFA 22 یک بازی شبیه سازی فوتبال است که توسط Electronic Arts به عنوان بیست و نهمین قسمت از سری FIFA در اکتبر برای پلتفرم های مختلف منتشر خواهد شد. در ادامه به طور مفصل تر به بررسی تغییرات مهم آن خواهیم پرداخت .

تفاوت PS4 با  FIFA 22 PS5

یکی از بزرگترین تفاوت های نسخه فعلی و نسل بعدی FIFA 22 در PS4 و PS5 ، Xbox One و Series X ، گیم پلی هایپرموشن است. هایپرموشن منحصر به Next-Gen است و شامل بهبود هوش مصنوعی و ضبط حرکت است. وب سایت EA می گوید که آنها حرکت ۱۱v11 را ضبط کردند . بنابراین  این با فناوری یادگیری ماشین اختصاصی آنها واقع گرایانه ترین تجربه را ارائه می دهد. گرافیک نیز در PS5 و سری X بسیار بهتر از PS4 و Xbox One خواهد بود . در ضمن طرفداران سونی نیز با کنترلر Dual Sense ، تجربه ی فناوری لمسی خواهند داشت.  

تریلر بازی FIFA 22 از تغییرات کلی در PS4 , PS5

تریلر رسمی FIFA 22 در ماه جولای منتشر شد . در این تریلر به  تکنولوژی هایپرموشن نیز اشاره شده است . اگر  آن را از دست داده اید ، می توانید تریلر را در زیر ببینید.

تغییرات FIFA 22

از جلمه از تغییرات fifa 22 میتوان به این اشاره کرد که این بازی دارای بیش از ۳۰ لیگ مجاز ، بیش از ۷۰۰ باشگاه و بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن است. برای اولین بار ، سوپرلیگ هند و ۱۱ تیم آن و همچنین لیگ جدید کنفرانس اروپایی UEFA اضافه می شوند. درک ری و استوارت رابسون به عنوان گزارشگران اصلی هستند . برای نخستین بار در نسخه های فیفا ، الکس اسکات به عنوان گزارشگر زن به FIFA 22 اضافه شده است .

Hypermotion 

از جمله اصلی ترین تغییراتی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم ، استفاده از تکنولوژی هایپر موشن در FIFA22 است .

FIFA 22

Career Mode

بر خلاف نسخه ی قبلی که شما  در بخش Career Mode صرفا می توانستید کنترل تیم فعلی را در دست بگیرید . در این نسخه ی جدید می توانید کنترل کامل تیم ، یعنی از باشگاه تا  رفتن به میدان بازی را  خودتان شخصی سازی کنید. شما قادر هستید پرجم ، نام ، لباس ، استادیوم و… را در ابتدای هر فصل سفارشی کنید . EA همچنین Career Mode بازیکن را ارتقاء داده و به بازیکن اجازه داده از نیمکت تعویضی بیرون بیایند و در مسابقات شرکت کند. همچنین قدرت های مختلف بازیکنان قابل انتخاب است و می توانند با تمرین های مختلف پیشرفت کنند .

volta

یکی از جذاب ترین بخش های ولتا (volta) اضافه شده در این نسخه ، بخش ولتا پارتی است . در این بخش شما می توانید به صورت تمرینی و آنلاین با دوستان خود ، کورنر ، شوت قدرتی ، حمله سریع  و تمرین های مختلف بازی کنید . همچنین میزان پیشرفت و قدرت بازیکنان بصورت نمودار درختی قابل مشاهده است .

Pro Club

یکی از تغییرات چشمگیری که می توان در این نسخه مشاهد نمود ، تغییرات مربوط به پروکلاب (Pro Club) است . در این بخش شما می توانید دوستان خود را به بازی اضافه کنید و بدون خارج شدن از باشگاهی که در آن مشغول بازی هستید ، با دوستان دیگر خود بازی کنید . همچنین سفارشی سازی های زیادی از جمله انتخاب تیم ، لباس ، گزارشگر ، موسیقی ، مشخصات ظاهری ، و …  از جمله تغییرات این بخش می باشند . در این بخش مربی باشگاه قادر است تاکتیک هایی را آماده کند که منجر می شود هوش مصنوعی با سبک بازی شما تطابق پیدا کرده و مطابق با تاکتیک های تعریف شده به بازی بپردازد.  

نحوه ی آپدیت و انتقال اطلاعات fifa 22 از PS4  به PS5

توجه داشته باشید که نسخه استاندارد FIFA 22 از PS4 به PS5 قابل آپدیت نیست. اگر نسخه استاندارد نسخه دارید ، باید نسخه ای از FIFA 22 را برای PS5 خریداری کنید. بازی FIFA 22 (Ultimate Edition) PS4 خریداری شده خود را روی PS4 خود نصب کنید . همچنین می توانید آن را از فروشگاه دانلود کنید . از روی سی دی منتقل کنید تا FIFA 22 خود را از PS4 به PS5 آپدیت کنید. هنگامی که FIFA 22 را بر روی PS5 خود نصب کردید ، می‌توانید آن را در PS۵ بازی کنید. وارد بازی شوید . پیغام اخطار که شما باید  نسخه آپدیت را نصب کنید ، قبل از این که به طور کامل بارگذاری شود روی صفحه بارگذاری ظاهر خواهد شد هنگامی که آپدیت به پایان رسید. در پلی استیشن ۵ خود می توانید نسخه بعدی FIFA 22 را بازی کنید.  

پیش خرید FIFA 22

پیش خرید مزایایی نیز دارد ، مانند قیمت های پایین تر و محتوای بازی بیشتر ، مانند بازیکنان رایگان و بازیکنان قرضی در تیم نهایی ، و همچنین بسته های FUT اضافی و بخش ولتا (volta).  

تاریخ انتشار FIFA 22

FIFA 22 برای پلتفرم های مختلفی از جمله Nintendo Switch ، PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S، google stadia و PC در تاریخ یکم اکتبر ۲۰۲۱ ( نهم مهر ماه ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *