مقالات

هر آنچه که در مورد بازی Mortal Kombat 1 میدانیم – تاریخ انتشار و جزییات بازی

تاریخ انتشار بازی Mortal kombat 1

پس از مدت‌ها انتظار و جذب توجه، مرحله بعدی در فرنچایز بازی مورتال کمبت به نمایش گذاشته شده است. بازی مورتال کمبت ۱ نام دارد و به خلاصه‌ای از داستان بازی‌های قبلی می‌پردازد و در عین حال نسبت به مبارزات خونین خود نوآوری می‌کند.

همچنین، ما نیازی به انتظار طولانی برای بازی کردن آن نداریم؛ زیرا این بازی در چند سال آینده به فروشگاه‌ها عرضه نخواهد شد. پس ادامه مطلب را بخوانید تا همه چیزی که باید بدانید را بفهمید.

تاریخ انتشار بازی مورتال کمبت ۱

اکنون بسیار کم پیش می‌آید که یک بازی با تاریخ انتشار مشخصی معرفی شود، اما همین اتفاق با بازی مورتال کمبت ۱ افتاده است. این بازی در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه اعلام این بازی فقط در میانه ماه مه سال ۲۰۲۳ صورت گرفته است، این زمان‌بندی بسیار خوبی است.

البته، این نام جدید موضوعی از جنبه‌های جالبی را به همراه دارد. برای مدتی همه فکر می‌کردند که بازی بعدی مورتال کمبت ۱۲ خواهد بود، اما در عوض به مرحله یک بازگشت کرده‌ایم. اینکه آیا این بدان معناست که فرنچایز به‌طور کامل بازسازی شده است یا خیر، تنها زمان خواهد نشان داد.

بازی Mortal Kombat 1 برای چه کنسول هایی عرضه خواهد شد

بازی مورتال کمبت ۱ به طور جالبی بر روی یک سری سیستم آماده می‌شود، یا حداقل بر روی یک سیستم جالب.

اولاً، انتظار می‌رود این بازی همانند انتظارات بر روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود، همراه با نسخه اختصاصی برای کامپیوتر.

اگرچه از نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عبور کرده است، بازی بر روی کنسول نینتندو سویچ نیز عرضه خواهد شد که این یک سورپرایز بزرگ است. با توجه به قدرت محدود این کنسول نسبت به رقبا، ما بسیار کنجکاو هستیم تا ببینیم چگونه عمل خواهد کرد.

ترکیب بازیکنان و داستان مورتال کمبت ۱

تاکنون تأیید شده است که تعداد قابل قبولی از مبارزان برای بازی مورتال کمبت ۱ وجود دارد و شما می‌توانید آن لیست را در زیر بیابید.

  • Johnny Cage
  • Kitana
  • Kung Lao
  • Liu Kang
  • Mileena
  • Raiden
  • Scorpion
  • Shang Tsung
  • Sub-Zero

از آنچه که از تریلر اول می‌توان فهمید، بازی مورتال کمبت ۱ به مبانی بازگشت کرده است و لیو کانگ، مبارزان را به دعوت می‌کند تا در مسابقات افسانه‌ای خود شرکت کنند.

صفحه پرسش و پاسخ رسمی بازی می‌گوید که آن شامل حالت داستانی است که شامل “یک داستان سینمایی جدید با اتفاقات غیرمنتظره در رقابت‌های کلاسیک و تاریخچه‌های اصلی برای اعضای متنوعی از مبارزان افسانه‌ای” است، بنابراین ممکن است به ریشه‌ها و تاریخچه‌های مبارزان مورد علاقه‌مان بازگردیم.

داستان بازی mortal kombat 1

گیم پلی بازی چگونه است

می‌توانیم تصوراتی مطمئن درباره گیم‌پلی Mortal kombat 1 داشته باشیم – احتمالاً قوانین را بر هم نمی‌زند، بنابراین انتظار یک بازی مبارزه‌ای با حالت افقی داشته باشید که تمرکز آن بر روی مبارزات سرگرم‌کننده و قابل دسترس نسبت به جایگزین‌های قبلی و به نسبت فنی‌تر است.

بدون شک، در بازی مورتال کمبت ۱، اجرای بسیار خونین Fatality برای زمانی که می‌خواهید حریف خود را تحقیر کنید (علامت تجاری این سری) وجود خواهد داشت. اما یک افزودنی جدید نیز به بازی اضافه شده است که Kameo Fighters نام دارد.

در واقع، این به نظر می‌رسد نسخه مورتال کمبت از مبارزان کمکی باشد، که به شما اجازه می‌دهد در صورت نیاز به جلب کمک شخصیت دیگری، به شما کمک کند تا در یک مبارزه به نفع خود تغییر دهید.

به طور حیاتی، مورتال کمبت ۱ از کد شبکه بازگشتی (rollback netcode) استفاده خواهد کرد، یک ویژگی که به طور قابل توجهی در کاهش تأثیرات تأخیر و اتصالات ضعیف در مبارزات آنلاین کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود حالت‌های آنلاین آن متعالیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

جمع بندی نهایی

در مورتال کمبت ۱، بازیکنان به بازگشت به ریشه‌ها و داستان اصلی بازی پی خواهند برد. این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سویچ و کامپیوتر قابل اجرا خواهد بود. انتظار می‌رود که مورتال کمبت ۱ با گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده‌ای که از مبارزات خونین و Fatality های شهیرش معروف است، به بازیکنان خوش‌حالی بخشد. علاوه بر این، بازی از مبارزان کمکی به نام Kameo Fighters بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد در مبارزات نیازمند تغییر تراز کمکی دریافت کنید. همچنین، از rollback netcode استفاده خواهد شد که بهبود قابل توجهی در تجربه آنلاین بازی به ارمغان می‌آورد. این بازی قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شود.

1 نظر در “هر آنچه که در مورد بازی Mortal Kombat 1 میدانیم – تاریخ انتشار و جزییات بازی

  1. JACK گفت:

    رو پس اس فور نمیاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *