مقالات

نام جدید سری بازی ها فیفا

نام جدید سری بازی ها فیفا

به گفته مدیر عامل الکترونیک آرتز، آندرو ویلسون، بازی FIFA 23 آخرین نسخه از سری بازی‌های FIFA از EA Sports خواهد بود و این شرکت از همکاری با فدراسیون فوتبال جهانی FIFA خارج خواهد شد. ویلسون در ماه اکتبر سال 2022 این موضوع را بیان کرده بود.

طبق گفته‌ها، فدراسیون فوتبال جهانی FIFA قصد دارد بازی خود را توسعه داده و EA Sports نیز بازی جدیدی را با نام تجاری EA Sports FC عرضه خواهد کرد. وقتی بازی FIFA 24 توسط FIFA تولید شود و همزمان بازی EA FC 24 توسط EA Sports منتشر شود، احتمالا برخی مردم درگیری ذهنی خواهند داشت. در اینجا، شما می‌توانید اطلاعات مهم و جدیدی را درباره بازی EA Sports FC پیدا کنید. همچنین، یک تیزر کوچک از بازی FIFA 24 توسط رئیس فدراسیون فوتبال جهانی FIFA، جانی اینفانتینو، و لوگوی EA FC و تیزر تبلیغاتی اولیه توسط EA نمایش داده شده است و شایعات جدیدی را به دنبال داشته است.

EA Sports FC به جای بازی FIFA 24 عرضه خواهد شد.

نام “EA Sports FC” کمی عجیب است و همه باید به آن عادت کنند. احتمالا برای مدتی همه همچنان از نام “FIFA” استفاده خواهند کرد، زیرا EA به مدت بیش از ۳۰ سال “فیفا جدید” را منتشر کرده است. به گفته‌ها، به دلیل مبالغ چشمگیری که فدراسیون فوتبال جهانی از EA خواسته بود، این همکاری پایان یافت.

با وجود صدور میلیاردها دلار از طریق FIFA Ultimate Team، شرکت EA نخواست هزینه حفظ نام موفق‌ترین بازی خود را پرداخت کند. بنابراین، هر دو شرکت اکنون به سمت‌های متفاوتی می‌روند. این به معنای چه برای آینده است؟

پایان همکاری یک عواقب اصلی دارد: تغییر نام بازی. در آینده، ما به مسابقات واقعی لیگ قهرمانان، باشگاه‌های اصیل یا ستارگان اصلی دسترسی خواهیم داشت. EA حق داشتن بازیکنان اصلی را از طریق توافق با فیفا (FIFPRO) تضمین کرده و به تازگی همکاری با لیگ‌های برتر در EA FC در سراسر جهان را اعلام کرده است.

تنها جام جهانی فیفا در بازی‌های EA در آینده حضور نخواهد داشت.

آخرین خبرهای بازی EA FC شامل ویژگی‌ها، حالت‌ها و باشگاه‌های زنان است.

در ابتدا، باید بین فاش کردن اطلاعات و شایعات تفکیک واضحی برقرار شود. در حالی که برخی از افراد متنفر در گذشته به اندازه کافی قابل اعتماد نبوده‌اند، دیگران همیشه اطلاعات واقعی را ارائه داده‌اند. بازی هنوز در مرحله توسعه است، اما طبق گفته‌ها اولین آزمایش‌ها از ژانویه آغاز شده است. بیایید با محتوای EA FC آشنا شویم. چه حالت‌هایی در انتظار ما هستند؟ چگونه می‌توانیم در EA Sports FC بازی کنیم؟
محتوایی که باید در EA FC شامل شود عبارتند از:

  • کیک آف (Kick Off)
  • مسابقات (Tournament)
  • فصل‌های آنلاین (Online Seasons)
  • باشگاه‌های حرفه‌ای (Pro Clubs)
  • نمایشی ولتا (VOLTA Exhibition)
  • تیم حرفه‌ای EA (EA Ultimate Team) شامل بازیکنان زن
  • حالت حرفه‌ای (Career Mode)
  • حالت حرفه‌ای زنان (Women’s Career Mode)
  • حالت حرفه‌ای آنلاین (Online Career Mode)

درباره Kick Off ، Seasons ، Tournaments ، Pro Clubs و Volta جزئیاتی را بیان نمی‌کنیم زیرا برخی از این حالت‌ها چند سال است که قسمتی از FIFA هستند. تمرکز بر فوتبال زنان می‌تواند جدید باشد.

EA قدم اول را در جهت درستی برداشته است ، زیرا لیگ فوتبال زنان اسپانیایی در آینده قسمتی از خانواده EA خواهد شد و لیگ قهرمانان زنان (UWCL) در FIFA 23 زنده خواهد بود. البته این نکته می‌تواند اولین اشاره به حالت کاریر زنان باشد، زیرا با وجود بیشتر شدن باشگاه‌ها و لیگ‌ها، این حالت معنا پیدا خواهد کرد.

طبق شایعات ویژگی های مختلفی برای بازی EA FC مطرح شده است. این ویژگی ها شامل حالت هایی همچون Kick Off، Tournament، Online Seasons، Pro Clubs، VOLTA Exhibition، EA Ultimate Team (شامل زنان)، Career Mode، Women’s Career Mode و Online Career Mode هستند. همچنین حضور بیشتر در فوتبال زنان در بازی EA FC بیشتر شده و این باعث شده که لیگ فوتبال زنان لالیگا فوتبال اسپانیا در بازی حضور پیدا کند. در ضمن شایعاتی نیز در مورد حضور حالت آنلاین کاریر در این بازی وجود دارد.

شایعاتی از بازی جدید

حساب کاربری FUTZone در توییتر برخی از اطلاعات جالب در مورد EA FC افشا کرده است. این حساب کاربری اطلاعاتی که منتشر می‌کند را از منابعی کسب کرده ولی همواره منبع خود را فاش نمی‌کند. این حساب کاربری در گذشته گاهی اوقات اطلاعات نادرستی را منتشر کرده است، اما به صورت موثق هم اطلاعات دقیقی را منتشر کرده است.

به گفته این حساب، در FUT بازار انتقالات وجود نخواهد داشت و EA Sports در حال کار بر روی یک سیستم جدید بسته های بازی است که احتمال بیشتری از کارت های بازیکنان خوب در هر بسته را فراهم می‌کند. اگر ۱۰۰ بسته باز کرده باشید، احتمال دریافت یک کارت اطلاعاتی یا کارت ویژه افزایش می‌یابد. به گفته این حساب، EA این ویژگی را از ژانویه ۲۰۲۳ تست کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط FUTZone، بیش از ۲۵ آیکون جدید در بازی EA FC 24 حضور خواهند داشت. البته هنوز مشخص نیست که آیکون‌ها یا قهرمانانی که اضافه خواهند شد کیستند، اما به هر حال این مشخص شده است که قهرمانان جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

چه لیگ هایی در EA Sports FC وجود دارد

رقابت برای داشتن لایسنس، قراردادهای انحصاری و شراکت های مختلف ادامه دارد! شرکت الکترونیک آرتز (EA) و فیفا در آینده با همکاری نخواهند کرد و از هم جدا می‌شوند. در حالی که مسأله ناشر رسمی برای FIFA 24 هنوز برای بسیاری از ماجراها هیجان انگیز است، EA با بازیکنان اصلی فوتبال قراردادهای بلندمدتی امضا کرده و بهبود می‌بخشد.

بدون شک که تمام اینها بسیار مهم است: هر کسی که بازی اصیلی داشته باشد، در نهایت برنده جنگ بهترین شبیه‌سازی فوتبال خواهد شد. همه ما می‌خواهیم با بازیکنان اصلی، در باشگاه‌های واقعی و در لیگ‌های واقعی بازی کنیم، آیا نه؟

لیگ هایی که در EA Sports FC شامل Premier League، UEFA Champions League، UEFA Women’s Champions League، La Liga Santander، Bundesliga، Ligue 1، Serie A، CONMEBOL Libertadores، Barclays Women’s Super League و NWSL هستند و اعلام شده که لیگ رومانی هم شریک EA خواهد شد. این اولین لیگ جدید در EAFC است.

بیشتر لیگ های فوتبالی که در FIFA 23 وجود داشتند در EAFC نیز وجود خواهند داشت. با این حال، لیگ هایی همچون لیگ سوپر ترکیه، لیگ برزیل، لیگ بلژیک و لیگ سوئد در EAFC تایید نشده اند. البته باید دید که آیا لیگ های بیشتری به EAFC اضافه می شوند یا خیر.

در ادامه لیگ های تایید شده در این بازی را مشاهده می نمایید

COMPETITION/
COUNTRY
LEAGUE(S)
ArgentinaLFP
AustraliaA-League
AustriaAustrian Bundesliga
ChinaCSL
EnglandPremier LeagueEFL Championship
FranceLigue 1
GermanyBundesliga
ItalySerie A
NetherlandsEredivisie
PortugalLiga Portugal
Republic of KoreaK League
RomaniaLiga I (new)
Saudi ArabiaRSL
ScotlandSPFL
SpainLa Liga
USAMLS
Rest of World
WomenWomen’s Champions LeagueBarclays Women’s Super League (England)D1 Arkema (France)National Women’s Soccer League (USA)
Europe/
International
Champions LeagueEuropa LeagueConference LeagueCONMEBOL LibertadoresCONMEBOL Suamericana

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *