مقالات

مدت زمان بازی Dead Island 2 چقدر است؟

در این مقاله به مقدار زمان لازم برای اتمام بازی Dead Island 2 خواهیم پرداخت و همچنین نکات آموزشی و جالبی از این بازی را در اختیار شما قرار خواهیم داد

اگر شما به این فکر می‌کنید که Dead Island 2 چقدر طول می‌کشد، ممکن است به دنبال تصمیم گیری برای بازی آن با برنامه‌ی پرمشغله خود باشید و یا قیمت خرید آن را بررسی کنید و تصمیم گیری کنید که آیا به اندازه‌ی کافی ارزش خرید آن را دارید یا نه. می‌توان گفت که Dead Island 2 بازی بزرگی است که می‌تواند خبر خوبی باشد یا نه بستگی به نظر شما دارد، اما با وجود اینکه علاوه بر حالت کمپین، شما می‌توانید کارهای بسیاری انجام دهید، به اتمام کار اصلی خیلی زمان نمی‌برد. اگر می‌خواهید بدانید که چه مدت زمانی برای تمام کردن Dead Island 2 نیاز است، همه مسائل مربوط به آن برای شما توضیح داده شده است.

مدت زمان بازی چقدر است ؟

مدت زمان لازم برای تمام کردن بازی Dead Island 2 بستگی به این دارد که آیا شما فقط می‌خواهید کمپین اصلی را تمام کنید یا همه‌ی چیزهایی را که Hell-A دارد ببینید. اگر فقط بر روی 24 مأموریت کمپین تمرکز کنید و از بسیاری از مشتی‌ها خودداری کنید، باید بعد از حدود 15 ساعت را در نظر بگیرید . علاوه بر این، 33 مأموریت فرعی و 15 مأموریت Lost & Found وجود دارد که ممکن است به شما 10 تا 15 ساعت دیگر نیاز باشد، به عنوان مثال Hollywood Rich List که نیاز به دریافت 1،000،000 دلار نقدی دارد، در صورتی که شما می‌توانید با خرید و فروش اسلحه با Traders، این موضوع را تسریع کنید. در صورتی که شما می‌خواهید 100٪ کامل‌کننده باشید، همچنین 84 چالش وجود دارد که ممکن است مدت زمان زیادی را برای شما بگیرد.

جابجایی سریع در Dead Island 2

در بازی Dead Island 2، قابلیت سفر سریع یا Fast Travel، به شما اجازه می‌دهد تا بین ۱۰ منطقه‌ی مختلف بازی، به صورت تله‌پورتی انتقال پیدا کنید و نیازی به راه رفتن نداشته باشید. این ویژگی بسیار مفید است زمانی که به دنبال کامل کردن چندین فعالیت در بازی هستید یا به دنبال پیدا کردن قفل‌های مخفی برای باز کردن با استفاده از کلیدهایی که در بازی جمع آوری کرده‌اید، هستید. با این حال، شما در ابتدا نمی‌توانید از این ویژگی استفاده کنید و باید از دروازه‌هایی که به مناطق مجاور متصل هستند استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید این ویژگی را در بازی Dead Island 2 فعال کنید و از کدام نقاط می‌توانید استفاده کنید، در ادامه توضیحات کاملی در این باره گردآوری شده است.

برای باز کردن حمل و نقل سریع در بازی Dead Island 2، باید به طور پیشرفته در داستان بازی پیش بروید تا مرحله The Red Mist را تکمیل کنید. در این مرحله شما به شهر Venice Beach می‌روید و با پسران Blue Crab آشنا می‌شوید و در یک خانه امن جدید پناه می‌گیرید. در این نقطه شما یک اعلان دریافت می‌کنید که نقشه‌های حمل و نقل سریع باز شده‌اند، و نشانگرهای تابلویی بر روی نقشه شما نشان می‌دهد که از کجا می‌توانید حمل و نقل سریع را فعال کنید.

شما در بازی Dead Island 2 می‌توانید با استفاده از Fast Travel Map به راحتی بین مناطق مختلف بازی حرکت کنید. برای استفاده از این قابلیت، باید ابتدا در داخل بازی به قسمت The Red Mist برسید. در این مرحله با شخصیت‌های دیگری به نام Blue Crab boys آشنا می‌شوید و از یک محل امن جدید استفاده می‌کنید. پس از این مرحله، Fast Travel Maps بازی را باز می‌کنید و نمادهای signpost روی نقشه نشانگر مکان‌هایی که می‌توانید با استفاده از این قابلیت به آن‌ها بروید را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این امکان باید با یکی از نقشه‌های Fast Travel Map در هر منطقه تعامل کنید. همچنین باید به دنبال نقشه‌های Fast Travel Map موجود در هر منطقه بگردید تا آن‌ها را قفل کنید. در ادامه لیست کامل مناطقی که می‌توانید با استفاده از Fast Travel Map به آن‌ها بروید آمده است.

برای خرید بازی Dead island 2 وارد صفحه اکانت قانونی Dead Island 2 شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *