مقالات

هرآنچه باید در زمان خرید اکانت قانونی PS5 بدانیم!

اکانت قانونی PS5 - گیم سنتر

اگر تا چند سال پیش در مورد گیم با دیگران صحبت می کردید شاید چندان مورد استقبال برای افراد واقع نمی شد. اما امروزه ما شاهد این موضوع هستیم که دیگر مانند گذشته به گیم و بازی هایی که در دنیای ما ایجاد می شوند نمی توان بی تفاوت بود و عملا دیگر این مبحث به یک تجارت سود آورد تبدیل شده است. از طرفی نکته مهم این است که این تجارت برای افراد دارنده کمپانی های بزرگ نیست و ما شاهد این هستیم که بسیاری از افراد که گیمر هستند در حال حاظر از این مشخصه درآمد زایی می کنند و این نکته با وجود توانایی شما برای خرید اکانت قانونی PS5 دیگر بدل به یک فعالیت بسیار مثمر ثمر شده است. در این مطلب هم قرار است تا ما به شما مشخصاتی از این موضع را بیان کنیم تا در صورتی که علاقه مند به این فعالیت می باشید بتوانید به شکل بسیار ساده ای از آن استفاده کنید و در صورت علاقه به کسب درآمد نیز از آن برای خود بپردازید.

با آمدن ps5 بسیاری از گیمر ها و خریداران این سوال برایشان پیش آمده  است که آیا می شود در کنسول های جدید سونی هم، از خرید اکانت قانونی ps5 داشت یا خیر؟ در این مقاله امروز قصد داریم در گیم سنتر به این موضوع بپردازیم و توضیحات کاملی در رابطه با اکانت قانونی پی اس 5 بدهیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

صنعت بازی سازی امروزه به یکی از خلاقانه ترین بخش های صنعت تبدیل شده است و اهمیت و تأثیرگذاری آن در فرهنگ، سرگرمی و شبکه‌سازی‌ اجتماعی یا همان social networking به وضح قابل مشاهده می باشد. در حال حاضر صنعت بازی سازی با ایجاد سرگرمی های چند جانبه و هیجان انگیز توانسته در سر تا سر جهان توجه بیش از دو میلیارد مخاطب را به خود جلب نماید.

خرید اکانت ps5 - گیم سنتر

قیمت خرید اکانت قانونی PS5 برای افراد

از جمله نکات بسیار مهمی که برای شما ممکن است تا سوال ایجاد کند این است که قسمت خرید برای یک خرید اکانت قانونی PS5 به چه میزانی است. توجه داشته باشید که برای اینکه شما بتوانید اکانت را برای خود تهیه کنید لازم نیست تا هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید و قادر خواهید بود با پرداخت هزینه ای بسیار منصفانه اقدام به خریداری کردن این دستگاه برای خودتان کنید. برای این منظور شما می توانید از افرادی که تا به الان اقدام به خرید اکانت قانونی PS5 کرده اند را پیدا کنید و از آنها سوال های مربوط به خرید شان را بپرسید. این راه می تواند برای شما مشتریان عزیز به عنوان راهکاری باشد تا بتوانید به شکل بسیار راحتی به این فعالیت اعتماد کنید و از این بایت نیاز نیست که نگرانی داشته باشید. تیم با تجربه ای که پشت این کار ایستاده است توانایی بالایی در این زمینه دارد و می تواند به کمک تخصصی که دارا است بهترین خدمات را برای شما ایجاد کند. از طرفی شما می توانید به کمک دسترسی به اینترنتی که دارید دست به مقایسه قیمت ها برای خود بزنید و از این طریق می توانید با انعطاف بسیار بالا بهترین مورد برای خرید اکانت قانونی PS5 را انتخاب کنید و با بر قراری ارتباط با آنها بهترین راهکار برای خرید اکانت را برای خودتان فراهم کنید. این موضوع می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد.

رضایت مشتری بعد از خرید اکانت قانونی PS5

در دنیای امروز یکی از جمله موارد بسیا مهمی که شرکت ها و کمپانی های بزرگ به دنبال بدست آوردن حداکثری آن برای خود هستند مسئله جلب رضایت از مشتریان است تا بتوانند به صورت بلند مدت با آنها ارتباط داشته باشند و این همکاری دو جانبه هم به سود مشتری و هم به سود شرکت ها می باشد. برای اینکه مشتریان از خرید اکانت قانونی PS5 دچار نگرانی نشوند و بتوانند با خیال آسوده دست به خرید این اکانت برای خود بزنند تیم ما تلاش کرده تا بهترین شرایط را برای افراد ایجاد کند تا در صورتی که شکایتی از این موضوع داشته اند بتوانند با خیال آسوده با تیم ارتباط برقرار کرده و با مطرح کردن سوالاتی که در ذهن خود دارند به بهترین شکل ممکن پاسخ خود را دریافت کنند. تیم ما در وهله اول قبل از هر چیزی به دنبال این موضع است تا بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورید و به همین دلیل هم است که تلاش می کند تا از متد های روز دنیا در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان استفاده کند و این امر است که می تواند به افراد این اطمینان خاطر را بدهد تا بتوانند با این تیم همکاری مطلوبی را داشته باشند. در آخر یکی از دلایلی که سبب شده است تا افراد زیادی خواهان خرید اکانت قانونی PS5 از این تیم می باشند نیز همین مسئله یعنی احترام بسیار زیاد به مخاطب و مشتریان خود است.

سرعت تحویل اکانت PS5

از جمله موارد دیگری که افراد در هنگام خرید اکانت قانونی PS5 برای شان می تواند مهم باشد این موضوع است که سرعتی که برای تحویل گرفتن اکانت برای آنها وجود دارد به چه میزانی است.

نکته مهم این است که افراد و مشتریان چندان تمایلی به معطل شدن در خرید اکانت قانونی PS5 ندارند و خواهان این موضوع می باشند که بتوانند به شکل سریع از خرید خود استفاده برند. در این جهت است که لازم است تا به شما این نکته را بگوییم که با خرید اکانت می توانید به سرعت آن را مورد استفاده قرار دهید و این یکی از مهم ترین مواردی است که تیم ما برای شما تدارک دیده است تا افراد و مشتریان رضایت کاملی را از این فعالیت برای خود احساس کنند. در واقع شما با پرداخت هزینه و خریداری کردن اکانت می توانید بلافاصله از مواردی که برای شما در خرید نامبرده شده است استفاده برید و این نکته  می تواند از جمله مهم ترین موارد باشد.

اکانت های قانونی پلی استیشن

تفاوت ریجن های PS5 با یکدیگر

مانند بسیاری از کنسول های دیگر در کنسول PS5 ریجن ها به چند دسته ی آمریکا، اروپا، ژاپن و غیره تقسیم می شود و با اعداد 1 و 2 و 3 شناسایی می شوند اما عمده تولید کنسول PS5 و هر کنسول دیگری بیشتر در کشور چین می باشد و این ریجن ها فقط برای پخش کردن کنسول در برخی از نقاط دنیا کاربرد دارد.

تمامی کنسول‌های تولید شده چه در سخت افزار و چه در نرم افزار با یکدیگر تفاوتی ندارند

خوشبختانه مشکل برعکس بودن دکمه‌ی دایره و ضربدر که تنها در ریجن ژاپن دیده می شد در کنسول PS5 برطرف شده در واقع تنها تفاوت این ریجن ها در قسمت بیرونی ‌آن یعنی بخش بسته بندی می باشد و بسته بندی ریجن‌ ژاپن شامل جعبه‌ یک تیکه و کلفت می‌باشد اما در بسته‌بندی دیگر ریجن ها از دو جعبه استفاده شده که جعبه بیرونی نازکتر می باشد.

انواع اکانت های ظرفیتی PS5

اکانت های قانونی PS5 سه نوع ظرفیت مختلف دارند که امکان بازی کردن به صورت آنلاین، آفلاین و هردو را به شما می دهد.

  1. خرید اکانت های ظرفیت 1 PS5

اکانت هایی که در آن ها فقط امکان بازی آفلاین وجود دارد را اکانت های ظرفیت 1 PS5 می گویند. توجه کنید که در این اکانت ها می توانید بازی های اینترنتی را هم انجام دهید اما امکان قفل شدن بازی وجود دارد که در این صورت با این اتفاق تضمینی برای بازی وجود ندارد. از آن جایی که این اکانت ها شبیه به اکانت های هکی می باشند بازی های این نوع اکانت قابلیت نصب دوباره را ندارند. اما این اکانت ها مانند اکانت های هکی با اتصال به اینترنت باعث بن شدن اکانت نمی شوند در واقع تنها تفاوت این اکانت ها با اکانت های هکی این است که این اکانت ها و فقط و فقط ممکن است بازی شما را قفل کند.

  • خرید اکانت های ظرفیت 2

در این اکانت ها قابلیت انجام بازی ها به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین را دارید. این اکانت ها کامل ترین نوع اکانت برای بازی هستند و همینطور هزینه بیشتری نیز نیاز دارند. مزیت این دسته از اکانت ها این است که این بازی ها هیچ وقت قفل نمی شوند و می توانید بعد از استفاده از این اکانت ها هر زمان که دوست داشتید دوباره آن ها را استفاده کنید و یا این که به شخص دیگری بفروشید.

  • خرید اکانت ظرفیت 3 PS5

اکانت هایی که فقط می توان در آن ها بازی های آنلاین انجام داد. مزیت این اکانت ها این است که بعد از استفاده مانند اکانت های ظرفیت دو دوباره قابل استفاده هستند اما همانطور که در بالا گفتیم فقط برای بازی های آنلاین هستند و نمی توان با این اکانت ها بازی های آفلاین انجام داد. برای همین بهتر است از اکانت های ظرفیت 3 برای بازی کردن بازی های فقط آنلاین استفاده شود.

اکانت ps5 - گیم سنتر

پشتیبانی برای خریداران اکانت قانونی

یکی دیگر از نکاتی که برای افراد در دنیای بازی ها و خریداران اکانت های بازی می تواند ایجاد شود این موضوع است که آیا شرکت و یا گروهی که از آن خریداری شده قادر به این موضوع است تا بتواند پشتیبانی خوبی برای شما ایجاد کند یا خیر؟ این سوال می تواند از سوال های بسیار مهم برای افرادی باشد که می خواهند خرید اکانت قانونی PS5 را تجربه کنند. جالب است تا این نکته را به شما بگوییم که تیم  ما به دلیل توانایی بسیار بالایی که در خدمت رسانی به مخاطبان و مشتریان دارد قادر است تا به صورت 24 ساعته از افرادی که اقدام به خرید اکانت قانونی PS5 کرده اند پشتیبانی کرده و به سوال هایی که برای آن ها ایجاد می شود و یا مشکلاتی که در طول استفاده از این اکانت برای شان به وجود می آید را پاسخ دهند و حل کنند که می تواند از مزیت هایی باشد که برای شما ایجاد شده است.

تضمین اصالت اکانت قانونی PS

خرید اکانت قانونی PS5 برای شما ممکن است که یک کار معمول نباشد و خیلی هم پیش نمی آید که بخواهید این کار را برای خود انجام دهید. این نکته سبب می شود تا در هنگام خرید اکانت قانونی PS5 حواس خود را بسیار جمع کنید تا بتوانید بهترین را برای خود تهیه و مورد استفاده قرار دهید. نکته مهم در اینجا این موضوع می باشد که در چند سال گذشته به دلیل اینکه افراد سود جو دست به فعالیت های متعدد کلاه برداری زده اند سبب شده اند تا حس بی اعتمادی در درون این بازار برای افراد ایجاد شود و این خود می تواند از دلایل این مورد باشد که شما بخواهید تا با یک تضمین اصالت رو به رو شوید و بعد از آن است کهه می توانید موارد، مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تیم ما بدین منظور به شما تضمین اصالت می دهد تا در خریداری اکانت قانونی PS5 دچار تشویش نشوید و با خیال آسوده بتوانید از خرید اکانت لذت برده و ساعات خوشی را برای خودتان در دنیای بازی ها به وجود آورید و این نکته است که می تواند برای شما مهم تلقی شود. برای این منظور می توانید با شماره هایی که برای شما قرار داده شده است تماس بگیرد و یا اینکه از طریق سایتی که برای شما ایجاد شده است  از فعالیت های ما بازدید کنید.

دیدگاهی در مورد “هرآنچه باید در زمان خرید اکانت قانونی PS5 بدانیم!

  1. بی نام گفت:

    من یه سوال داشتم ریجن اکانت قانونی با ریجن ps5 باید یکی باشه

    1. alireza گفت:

      سلام خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *