مقالات

بهترین ساخته شده‌های بازی WWE 2K23 که همین الان می‌توانید آنها را دانلود کنید.

راهنمای ما برای ساخته شده‌های WWE 2K23 شامل بازیکنان دیمون فین بالور، جف هاردی و ریک فلیر است.

با استفاده از ساخته شده‌های WWE 2K23، تیم شما در طول سال می‌تواند تکامل یابد، زیرا کشتی‌گیران جدید از NXT فراخوانده می‌شوند یا از AEW پرش می‌کنند. “CAW” مخفف ساخت کشتی‌گیر است و شما می‌توانید با مراجعه به قسمت آنلاین > ایجاد جامعه > دانلود، تا ۱۰۰ ساخته شده را به WWE 2K23 اضافه کنید. آنها نیازی نیست که ستارگان فعلی باشند، انتخاب به شما بستگی دارد. در زیر، به ۱۵ اضافه‌کردن ضروری برای شما که می‌توانید آنها را در سری ساخته شده‌های WWE 2K23 بلافاصله دانلود کنید، در راهنمای ساخته شده‌های WWE 2K23 خود نگاهی می‌اندازیم.

1 Ava Raine

شاید هنوز از این استعداد جوان NXT شنیده نکرده باشید – اما در سالهای آینده حتماً خواهید شناخت. چرا؟ او دختر دواین ‘ذا راک’ جانسون است! رین در نخستین حضور خود در شرکت به طور غافلگیرانه با جو گیسی تشکیل تیم شد و او در ماه ژوئیه به عنوان محتوای قابل دانلود WWE 2K23 DLC به مجموعه می‌پیوندد. حتماً قبل از آن، این ایجادیه را از طریق کاربر rowdydivatwo بردارید.

2 Bronson Reed

در خارج از WWE، پسر بزرگ به نام جونا بعد از دوره موفقیت‌آمیزی در NXT، به طرز غافلگیرانه‌ای آزاد شد و در انتهای سال گذشته در را در را کشید. متأسفانه، برای ورود به ترکیب WWE 2K23 دیر رسید. این ساخته از لوگان سائیب شامل لباس فعلی رید و لباس‌های او از NXT Takeover XXX می‌شود. همین خالق همچنین نسخه‌های کلاسیکی از مَنکایند، دود لاو و رندی سویج دوران NWO را تولید کرده است.

3 Chelsea Green

گرین امسال با بازی کردن نقش یک “کارن” اینترنتی به WWE بازگشت و در کمتر از پنج ثانیه از مسابقه رویال رامبل زنان اخراج شد. او با شوخ‌طبعی خود نقش را به درستی بازی کرده است و اضافه‌کردن او به تیم اسمک‌دان شما ضروری است. بلنک‌کرایگر همراه با آنبوی بلانتی مسئولیت ساخت این ساخته WWE 2K23 را برعهده داشته‌اند.

4 Emma

یک اثر دیگر برجسته از سوی بلنک‌کرایگر در اینجا قابل مشاهده است. اِما، زیبا و استرالیایی، پس از غیبت پنج ساله، در سال 2022 به WWE بازگشت و در حالی که استفاده از او در تلویزیون محدود بوده است، او یک دست کاملاً قوی است. در زندگی واقعی، او با مادکَپ ماس، قدرتمند و موی اسبی، رابطه عاشقانه دارد، که افزودنی پر طرفدار دیگری در این سال به ترکیب بازی در دیسک بوده است.

5 Finn Balor (Demon)

شخصیت شیطانی متفاوت ایرلندی در طول سری بازی‌های WWE 2K وجود داشته است، اما به طرز مبهمی در امسال پس از تعهد فین بالور به گروه روز قیامت، به طور ناگهانی حذف شد. این باعث سردرگمی طرفداران و توسعه دهندگان شد وقتی که او برای برخورد با اج روحانی در رویداد WrestleMania، این کارکرد را دوباره به بازی بازگرداند. واتس‌دِ استَتوس مسئولیت این مسئله را بر عهده دارد. مدل شامل نظرات خاص دمون فین و نمادهای تاج است.

6 The Giant

پال وایت از زمان عرضه بازی WWE 2K20 حضوری نداشته و به دلیل حضور فعلی او در ترکیب AEW، به زودی برنگشتی نخواهد داشت. با استفاده از این همکاری بین واتس‌دِ استَتوس و کلس‌کریشن، این مسئله را تغییر دهید. این ساخته صداهای مخفی مستدل و هیاهوهای جماعت را برای این تنی دو متر و دو سانتیمتری ارائه می‌دهد. شما باید برای یافتن او، به دنبال “جاینت” بگردید، اما در صورت تمایل می‌توانید به آسانی به نام WWE او، یعنی بیگ شو تغییر دهید.

7 Jeff Hardy

بهترین ساخته شده‌ی WWE 2K23 که تا آخر آوریل مورد دانلود بیشترین تعداد کاربران قرار گرفته است، به جف هاردی معروف به “جذابیت معجونی” تعلق دارد. این ساخته توسط VirtualAK ساخته شده است و از تاریخ انتشار بازی در ۱۷ مارس، بیش از ۱۱۴ هزار بار وارد شده است. این ساخته شامل تمام حرکات وی در WWE 2K22 و دو نوع لباس است: یکی با رنگ و یکی بدون آن.

8 Mandy Rose

واتس‌دِ استَتوس همچنان دوست شماست و مدل ماندی رز مخفی را دوباره برگردانده است. قهرمان طولانی مدت NXT Women’s به‌طور غافلگیرانه در ما قبل از کریسمس از شرکت آزاد شد و بنابراین در لحظه‌ی آخر از WWE 2K23 حذف شد. جیجی دولان و جیسی جین نیز در ترکیب امسال حضور دارند، در صورتی که بخواهید تریوی فعال و قدرتمندی از “جذابیت سمی” را دوباره تشکیل دهید.

9 MJF

مکسوِل جیکوب فریدمن احتمالاً یک عنصر کلیدی در AEW Fight Forever خواهد بود، زیرا در نوامبر ۲۰۲۲ عنوان قهرمانی این شرکت را به دست آورده است. با این حال، شایعه‌ها نشان می‌دهد که در طولانی‌مدت، او در نظر WWE است. این ایجادیه شما را قادر می‌سازد تا ببینید که او در مقابل رومن رینز و رندی اورتن چگونه عمل می‌کند. همین خالق همچنین نسخه‌های بسیار خوبی از ساموآ جو، بیلی گان، دکس هاروود و کش ویلر تولید کرده است.

10 Odyssey Jones

این چهره تازه‌کار از NXT به Raw در آخرین قرعه‌کشی WWE پیشرو کرده و بنابراین به طور فوری یکی از نام‌هایی می‌شود که باید به آن اضافه کنید. جسمانیت بزرگ و قوی او به دست خالق هدباسر ساخته شده است، که همچنین سه نسخه مختلف از نوجوان جدید NXT دراگون لی را برای انتخاب دارد. جونز را برداشت کنید و سپس یکی از آن‌ها را هم بگیرید.

11 Ric Flair

این نگاه کلاسیک به پدر افسانه‌ای شارلوت، به همکاری سه خالق واتس‌دِ استَتوس، کلس‌کریشن و اسکایمووستس برمی‌گردد. این مبتنی بر حضور او در WCW در سال ۱۹۸۸ است و شامل تشویقات ورودی، تشویقات جمعیت و ابرازات صدایی اصیل برای Nature Boy است.

12 Roderick Strong

احتمالاً حذف استرونگ از لیست بازیکنان WWE 2K23 یکی از بیشترین نقائص و سوتفاهمات بود. او رهبر گروه نکسوس Diamond Mine بود و از WWE 2K18 به بعد در سری مشهور بود. اما مهم نیست: این تلاش زیبای ایکئاکارل به شما امکان می‌دهد تا این وتران را مجدداً نصب کنید. به نظر می‌رسد که حذف شدن از لیست بازیکنان، پیشنهادی برای آینده بود: استرونگ در اواخر آوریل به AEW پیوست و در کنار دوست قدیمی او از گروه Undisputed Era، آدام کول، قرار گرفت.

13 Thea Hail

یکی از بهترین مدل‌هایی که در این سال یا هر سال دیگری دیده‌ایم، متعلق به ستاره جوان NXT به نام هیل است. این مدل دارای دو لباس و یک نمایش برای نمایش در صفحه‌های منو است. این ساخته توسط ایلیت‌گیمینگ به همراه همکاری از زی‌پلیز۲ک و لکسورو ساخته شده است. آیا قصد دارید نعومی را پس از جدایی او در سال ۲۰۲۳ به WWE بازگردانید؟ همین خالق همچنین او را نیز ساخته است.

14 Tegan Nox

یک خانم دیگر که در سال ۲۰۲۲ آزاد شد و توسط تریپل اچ دوباره بازگشت، اما خیلی دیر برای قطع لیست بازیکنان WWE 2K23 بود. ایوشاینیس به ما خدمت کرده است، نه تنها چهره‌اش را درست مدل‌سازی کرده است، بلکه تمام خالکوبی‌های خانم ولزی از WWE 2K22 را نیز شامل می‌شود. حرکات ناکس نیز به WolfpacPrinxe نسبت داده شده است.

15 Xyon Quinn

دانیل ویدوت هشت سال به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای راگبی لیگ در کشور خانه‌اش، استرالیا، سپری کرد قبل از آنکه برای امتحان کردن شانس خود به عنوان یک کشتی‌گیر اقدام کند. پس از ظهور در NXT در سال ۲۰۲۰، او در ابتدای امسال به تیم اصلی پیوست. این مدل توسط الریچی با استفاده از لوگوها و تکسچرهای چهره از Iconic2K ساخته شده است. این مدل دارای یک حرکت، ورودی، پیروزی و رندر منحصربه‌فرد است.

همچنین ین مقاله را نیز ببینید : تکنیک های قوی تر شدن در بازی WWE 2K23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *