مقالات

5 بازی فوق العاده و پرطرفدار برای PS4 در سال 2021

بهترین بازی های سال ۲۰۲۱

مانند هر پلتفرم دیگری، تعیین کمیت بازی ها در PS4 بسیار دشوار است. شاهکار یک مرد، دست و پا زدن یک مرد دیگر است. با این وجود، می‌توان بر اساس انواع بازی‌هایی که عموماً بازیکنان از آن‌ها لذت می‌برند، توصیه‌های کلی ارائه داد.

برای بازی‌های اکشن ماجراجویی، شکست دادن God of War (2018) کار سختی است که بازیکنان را به عنوان نیمه خدای یونانی کریتوس در یک جست‌وجوی هیجان‌انگیز در سرزمین‌های اسرارآمیز نورسله می‌فرستد. نه تنها گیم پلی فشرده و مملو از گزینه های شخصی سازی است، بلکه داستان کاملاً صمیمانه و تأثیرگذار است. این یکی توصیه آسانی است، به خصوص اگر تا به اینجا بقیه سری God of War را بازی کرده باشید.

طرفداران ابرقهرمانان باید Spider-Man را ببینند که یکی از بهترین اقتباس‌های کمیک کلاسیک مارول است. برخلاف برخی از فیلم‌های اخیر، Spider-Man در PS4 بر ریشه‌های نیویورکی پیتر پارکر و بازیگران نقش‌آفرینی جالب او تاکید دارد. داستان مرد عنکبوتی از اتو اکتاویوس تا مری جین واتسون و عمه می پر از بازخوانی سه بعدی از شخصیت هایی است که ما از صفحه چاپ شده عاشقش شده ایم.

سری Ratchet & Clank همیشه تعدادی از بهترین پلتفرمرهای اطراف را ارائه کرده است و Ratchet & Clank (2016) نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی یک راه‌اندازی مجدد است که به فیلم انیمیشن کاملاً ناامیدکننده پیوند می‌خورد، اما نگران نباشید. اقتباس بازی ویدیویی بخش بهتری از این معامله را به دست آورد. Ratchet & Clank دارای پلتفرمینگ سخت، مبارزه رضایت‌بخش و داستانی است که هم بچه‌ها و هم بزرگسالان را در حال خنده است.

بهترین بازی‌های این کنسول شامل عناوین چند پلتفرمی نیز می‌شود، از بازی‌های RPG مانند The Witcher III: Wild Hunt تا بازی‌های مبارزه‌ای مانند Mortal Kombat 11.

از طرف دیگر، اگر به دنبال عناوین چند نفره هستید، بهترین بازی‌های PS4 را با صفحه تقسیم‌بندی بررسی کنید. یا اگر نمی‌خواهید پول نقد خرج کنید، می‌توانید یکی از بهترین بازی‌های رایگان PS4 را بگیرید. و اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری برای همه این بازی های جدید نیاز دارید، می توانید روی یکی از بهترین هارد دیسک های اکسترنال برای PS4 و Xbox One سرمایه گذاری کنید.

بهترین بازی های PS4 که امروز می توانید بخرید

بسیاری از بازی‌های جدید PS5، مانند Assassin’s Creed Valhalla و Death Stranding نیز بر روی PS4 عرضه می‌شوند، بنابراین شما آن‌ها را از دست نخواهید داد حتی اگر ظاهر یا عملکرد آن‌ها به خوبی بازی‌ها نباشد. آخرین سخت افزار اما، اگر تصمیم به ارتقاء در آینده ای نزدیک دارید، می توانید به اجرای بسیاری از بازی های عالی PS4 بر روی PS5 خود ادامه دهید – با برخی از عناوین حتی از پیشرفت های بصری و عملکردی در جدیدترین سخت افزار.

بنابراین چه در حال بازی بر روی یک PS4 اصلی، PS4 Pro کمی قدرتمندتر یا PS5 باشید، این مجموعه ای از عناوین ضروری پلی استیشن 4 برای شما مناسب است. برای بررسی انتخاب های برتر ما آماده اید؟ لیست ما از بهترین بازی های PS4 تمام دوران را بخوانید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین نسخه از سری طولانی مدت اکشن/ مخفی کاری یوبی سافت است، و یکی دیگر از موارد خوب است. این بار، شما کنترل Eivor را در دست خواهید گرفت: یک جنگجوی وایکینگ در انگلستان قرون وسطی، که باید خانه جدیدی برای قبیله خود ایجاد کند. شما انواع پادشاهی های متخاصم را کاوش خواهید کرد، اهداف کلیدی را ترور می کنید، با ساکسون های خطرناک نبرد می کنید و حتی در نبردهای رپ وایکینگ ها به نام “پرواز” شرکت خواهید کرد.

در حالی که Assassin’s Creed Valhalla روی PS4 فوق‌العاده به نظر می‌رسد و بازی می‌کند، نسخه PS5 شما را نیز مجاز می‌کند که نور بهتر، رنگ‌های HDR غنی‌تر و نرخ فریم نرم‌تری دارد. داده های ذخیره شده شما نیز ادامه خواهد داشت، اما به شما هشدار داده می شود که انتقال دستاوردها ممکن است کمی بد باشد.

بازی Death Stranding

Death Stranding بدون شک یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی است که در سال 2019 عرضه می‌شود. اما همچنین یکی از بازی‌های موجود در سیستم است، به خصوص اگر از نام تجاری منحصربه‌فرد هیدئو کوجیما در آینده‌گرایی بی‌هیجان لذت می‌برید. در بازی، شما کنترل سام بریجز را به دست می‌گیرید که در یک زمین پسا آخرالزمانی، تدارکات را به بازماندگان می‌رساند. عنوان اصلی “Death Stranding” نژادی از موجودات غیربُعدی را به راه انداخت که سوالاتی به شدت وجودی در مورد زندگی، مرگ و ماهیت قدرت در پسا آخرالزمان ایجاد می کند.

یکی از نکات جالب در مورد Death Stranding این است که گیم پلی بازی به شدت کم رنگ است. بسیاری از موارد صرفاً سفر از یک مکان به مکان دیگر و ایجاد زیرساخت ها برای سهولت در سفر است. اینکه تحویل‌های شما چقدر خوب پیش می‌رود، بر نحوه ایجاد توانایی‌های سم تأثیر می‌گذارد، که می‌تواند به شما کمک کند آیتم‌های بیشتری حمل کنید و شهرت خود را با شخصیت‌های غیربازیکن افزایش دهید.

بازی Devil May Cry 5

یازده سال پس از عرضه Devil May Cry 4، سرانجام Capcom دنباله‌ای را منتشر کرد که ارزش آن را داشت. Devil May Cry 5 یک بازی اکشن با اعتماد به نفس و شیک است که برای طرفداران طولانی مدت راضی کننده است و از تازه واردان استقبال می کند. با بازی در نقش جنگجویان ماوراءالطبیعه، دانته، نرو و وی، با دشمنان بزرگ و عجیب و غریب با ترکیبی زیبا از اسلحه، شمشیر بازی و پلتفرم بازی مبارزه خواهید کرد. ممکن است بازی سختی باشد، اما وقتی ریتم خود را پیدا کردید، مبارزه پاداش خودش است.

گیم‌پلی بازی به‌ویژه رضایت‌بخش است، زیرا با ترکیب‌های بالاتر، موسیقی متن تغییر می‌کند و برای نشان دادن موفقیت شما پیچیده‌تر می‌شود. Devil May Cry 5 تجربه‌ای باشکوه و ارزشمند است و اگر تا به حال به این سری علاقه داشته‌اید، ارزش دیدن دارد. و اگر تازه وارد هستید، می‌توانید با عناوین قبلی Devil May Cry: HD Collection، همچنین در PS4، آشنا شوید.

بازی Dreams

LittleBigPlanet عالی است، اما اگر بتوانید به جای سطوح پلتفرمر، کل بازی های خود را بسازید چه؟ این ایده پشت Media Molecule’s Dreams است: مجموعه‌ای از خلاقیت قوی که به شما امکان می‌دهد شخصیت‌ها، ساختارها، قطعات موسیقی، فیلم‌های کوتاه و حتی بازی‌های تمام‌قد را بسازید. اگرچه Dreams مسلماً بیشتر یک ابزار توسعه است تا یک بازی کامل، هنوز هم لذت بردن از تجربه‌های سوررئال بازی که همیشه برای خود می‌خواستید وجود دارد.

ابزارهای ویرایش غنی بازی با آموزش های مفید تکمیل می شوند، چه به دنبال ساخت یک پلتفرمر ساده یا یک بازی نقش آفرینی عمیق چند نفره باشید. و اگر ترجیح می دهید فقط بازی کنید، Dreams یک بوفه بی وقفه از تجربیات جدید جامعه را ارائه می دهد، که بسیاری از آنها توسط خود Media Molecule مدیریت می شوند. مانند هر محتوای تولید شده توسط کاربر، کاه بیشتری نسبت به گندم وجود دارد، اما تیم Media Molecule کار خوبی انجام می‌دهد تا موارد جالب را برجسته کند.

بازی Elden Ring

Elden Ring جانشین معنوی سری Dark Souls است که تقریباً با گیم پلی لحظه به لحظه یکسان، اما ساختار بسیار متفاوتی دارد. به جای یک سری سطوح باز، Elden Ring در یک جهان باز بزرگ، با هزاران مناطق اختیاری برای کاوش و اسرار برای کشف اتفاق می‌افتد. شما به عنوان یک ماجراجو به نام Tarnished در یک تلاش مرگبار برای شکست دادن چهار نیمه خدا و بازسازی یک مصنوع قدرتمند به نام Elden Ring بازی می کنید.

مانند سایر بازی های FromSoftware ، Elden Ring نیز فوق العاده دشوار است. باس ها می توانند شما را در یک یا دو ضربه بکشند و دشمنان معمولی فقط به سه یا چهار ضربه نیاز دارند. اما طرف دیگر این است که مبارزه به زیبایی دقیق است و شما را تشویق می کند تا مهارت ها و استراتژی های خود را در طول زمان تقویت کنید. شما می توانید شخصیت خود را به هر نحوی که مناسب می دانید ارتقا دهید و او را با انواع وسایل الهام گرفته شده بپوشانید. Elden Ring می تواند شما را برای ده ها ساعت مشغول کند، بنابراین اگر جالب به نظر می رسد، اکنون بهترین زمان برای شروع است.

2 دیدگاه در “5 بازی فوق العاده و پرطرفدار برای PS4 در سال 2021

  1. علی گفت:

    بازی فقط الدن رینگ بنظرم امسال بهترین بازی سال میشه ولی گاد اف وار رگنارک رقیب سختیه براش

  2. بازی خوب فقط gta v حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *