مقالات

آیا Gotham Knights ارزش خرید را دارد ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا بررسی داشته باشیم بر روی نسخه جدید بازی بتمن با عنوان Gotham knights که انتظارات زیادی از آن می رود . و به این سوال پاسخ دهیم که آیا Gotham Knights ارزش خرید را دارد ؟
همانطور که کریستوفر نولان فیلم های بتمن را دوباره مطرح ساخت و تصویری بینظیر از دنیای بتمن و شهر گاتهام را به نمایش گذاشت ، Rocksteady Games همین کار را با بتمن در بازی‌های ویدیویی انجام داد. سری Batman: Arkham این استودیو به تحسین منتقدان و موفقیت تجاری بسیاری دست یافته است.

داستان بازی Gotham Knights

داستان بازی در گاتهام اتفاق می‌افتد، جایی که به دنبال مرگ بتمن و جیم گوردون، کمیسر، شاهد افزایش جنایت و فساد است. شیطان جدیدی در حال ظهور است تا شهر را تصرف کند. برای مبارزه با این شرایط و آشوب پیش آمده ، خانواده بتمن متشکل از نایت وینگ، بت گرل، رابین و رد هود باید با هم متحد شوند. بازی به شدت هیجان انگیز است. شما به تلاش در سراسر گاتهام ادامه می دهید و به عنوان یکی از چهار شخصیت بازی می کنید. در داستان بازی این نسخه هیچ لحظه، شخصیت یا تعامل خاطره انگیزی وجود ندارد و داستان گویی فاقد عمق یا ظرافت است ؛ به عنوان مثال، دادگاه جغدها، یک انجمن مخفی مخفی در کمیک ها، به گروهی از اراذل و اوباش تنزل می یابد که منتظر کتک خوردن هستند.
بیشتر از داستان، طرفداران بازی های بتمن مشتاقانه منتظر مبارزات هستند. که در این نسخه نیز مشابه نسخه های قبلی میتوانید مبارزات هیجان انگیزی را با افراد شرور تحربه نمایید

بازی گاتهام نایتز چقدر زمان میبرد تا به اتمام برسد

وقتی صحبت از گیم پلی و داستان به میان می آید، مقایسه های زیادی انجام می شود، اما در مورد طول داستان اصلی چطور؟ هر ورودی در سری Arkham یک روایت اصلی خوب و یک سری محتوای جانبی داشت که می‌توانست به زمان کلی بازی شما اضافه کند. این چیزی است که می توان در مورد شوالیه های گاتهام نیز گفت این راهنما شامل میانگین زمان پخش بازی Warner Bros است.
طبق اطلاعات وب سایت HowLongToBeat، داستان اصلی Gotham Knights حدود 16 ساعت است. با این حال، برای شکست دادن آن در این مدت، باید به طور انحصاری روی پرونده های اولیه تمرکز کنید، که بیشتر حول محور دادگاه جغدها می چرخند. اگر همچنین می‌خواهید در کنار داستان اصلی مراحل شرور جانبی را تکمیل کنید و جلوی جنایت‌های گاه به گاه را بگیرید، بازی شما کمی طولانی‌تر خواهد بود. به طور متوسط، بازیکنانی که برخی از محتوای جانبی را در حین مقابله با روایت اصلی انجام می دهند، حدود 28 ساعت طول می کشد تا بازی را به پایان برسانند.
در Gotham Knights کارهای اختیاری زیادی برای انجام دادن وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید به دنبال کلکسیون باشید، آزمایش‌های زمانی را کامل کنید، هر سبک لباس را به دست آورید، جنایات را متوقف کنید، هر شرور را شکست دهید و موارد دیگر. بنابراین، یک اجرای 100 درصدی بسیار بیشتر از یک اجرای استاندارد متمرکز بر داستان اصلی طول می کشد. به طور دقیق تر، تقریباً 41 ساعت طول می کشد تا همه چیز تمام شود.

دنیای بازی Gotham Knights

آیا Gotham Knights چند نفره است؟

Gotham Knights با حالت های چند نفره عرضه می شود و آنها جزء مهمی در طراحی بازی خواهند بود. این شهر هزاران فعالیت برای انجام در سراسر شهر خواهد داشت. شما می توانید یک داستان مرکزی انجام دهید یا فقط کاوش کنید و اهداف جانبی را انجام دهید ؛ البته قرار است در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این بازی ببینیم. همانطور که گفته شد، برای بازی در کنار چهار نفر دیگر طراحی شده است، بنابراین باید سعی کنید دوستانی را که مایل به بازی با شما هستند، بیابید تا لذت بیشتری را از این بازی ببرید

آیا در داستان بازی جوکر وجود دارد ؟

در ابتدای Gotham Knights، همانطور که بسیاری از طرفداران از بازاریابی عنوان می‌دانند، متوجه می‌شویم که بتمن مرده است شنل پوش بالاخره به پایان خود رسید و رابین، نایت وینگ، رد هود و بت گرل باید محافظان جدید گاتهام باشند. اگرچه خود شوالیه تاریکی از اکران خارج شده است، اما در طول داستان بازی با بسیاری از شخصیت های شرور برجسته بتمن ارتباط برقرار می کنیم. اما یک آنتاگونیست اصلی وجود دارد که به نظر می رسد در همه تبلیغات غایب است. با توجه به اینکه Gotham Knights یک داستان کاملاً جدید، جدا از داستان سری Arkham ارائه می‌کند، طرفداران مشتاق شنیدن آنچه برای جوکر در این دنیای جدید است، هستند. خوب حالا جوکر در داستان این بازی وجود دارد ؟
نه، جوکر هرگز در شوالیه های گاتهام ظاهر نمی شود، اگرچه اشاراتی وجود دارد که شخصیت او بر رویدادهای گذشته تأثیر گذاشته است. برای مثال، شخصیت رد هود (آکا جیسون تاد) در زمانی که رابین بود، قبل از وقایع شوالیه‌های گاتهام توسط جوکر کشته شد. البته جیسون تاد در گودال لازاروس احیا شد و به او اجازه داد کمی بعد رد هود شود. یک چیز مسلم است، پاتریک ردینگ، کارگردان خلاق Gotham Knights تایید کرده است که جوکر اصلا در بازی حضور ندارد. بنابراین طرفداران شخصیت شرور نمادین باید منتظر دنباله‌ای بالقوه برای شوالیه‌های گاتهام باشند تا شانس دیگری برای شناسایی آنتاگونیست محبوب داشته باشند.

خرید اکانت قانونی بازی Gotham Knights

توصیه میشود که این بازی جذاب را از دست ندهید و حتما آن را تجربه کنید مخصوصا اگر علاقمند به بازی های ابر قهرمانی همچون بتمن هستید . این بازی را شما میتوانید از لینک ” اکانت قانونی Gotham Knights ” با قیمت فوق العاده و با خیال آسوده از سایت گیم سنتر تهیه نمایید و از تجربه بازی آن لذت ببرید . سایت گیم سنتر در سه ظرفیت و برای کنسول پلی استیشن پنج این بازی را عرضه می نماید که جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه تهیه اکانت قانونی میتوانید به لینک درج شده در همین پاراگراف مراجعه نمایید . در صورت نیاز به پشتیبانی یا مشاوره نیز میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام که در سایت موجود می باشد با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

در نهایت شما نیز اگر در جهت تکمیل اطلاعات این نوشته تجربه یا نظری دارید حتما آن را در قسمت دیدگاه ها با ما و بقیه دوستان به اشتراک بگذارید .

1 نظر در “آیا Gotham Knights ارزش خرید را دارد ؟

  1. Nima گفت:

    به به منتظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *